Board logo

標題: 問車Model...請問呢架Benz係????? [打印本頁]

作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-1-19 23:36     標題: 問車Model...請問呢架Benz係?????

驚天奪寶果架
請問係咩型號

[ 本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-1-19 23:36 編輯 ]

圖片附件: Title5[(071030)23-34-49].JPG (2009-1-19 23:36, 40.63 KB) / 下載次數 73
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=789076&k=5728dd8173c38ae4a6cba7a63e2df6a7&t=1782313159&sid=Ho0ytzfu85


作者: bchiu    時間: 2009-1-19 23:39

Isn't it just a normal C-Class W204?
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-1-19 23:41

原帖由 bchiu 於 2009-1-19 23:39 發表
Isn't it just a normal C-Class W204?

新車市價幾錢
作者: kellykk    時間: 2009-1-20 00:00

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-1-19 23:41 發表

新車市價幾錢

有C200K , C230 , C280 , C350 (AMG) 你想知邊架

仲有架C63. 但唔係咁既樣.

[ 本帖最後由 kellykk 於 2009-1-20 00:00 編輯 ]
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-1-20 00:25

原帖由 kellykk 於 2009-1-20 00:00 發表

有C200K , C230 , C280 , C350 (AMG) 你想知邊架

仲有架C63. 但唔係咁既樣.

C200K係唔係最Entry
鬼面罩有兩隻..有咩分別?


[ 本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-1-20 00:25 編輯 ]
作者: 386    時間: 2009-1-20 01:26

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-1-20 00:25 發表

C200K係唔係最Entry
鬼面罩有兩隻..有咩分別?


option野,個人喜歡選擇
作者: kellykk    時間: 2009-1-20 02:50

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-1-20 00:25 發表

C200K係唔係最Entry
鬼面罩有兩隻..有咩分別?

c200k 係最平既W204 , 上面係Elegance 面罩 . 下面係Avantgarde , 大家都係398k
AMG + 18"鈴 . +$34500
作者: kellykk    時間: 2009-1-20 02:57

C63 AMG @$1,088,000

圖片附件: BUN_7377_copy.jpg (2009-1-20 02:57, 137.6 KB) / 下載次數 48
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=789187&k=8840a63ff2982e45279574c9269f42ab&t=1782313159&sid=Ho0ytzfu85


作者: arrychiu    時間: 2009-1-20 03:58

原帖由 kellykk 於 2009-1-20 02:57 發表
C63 AMG @$1,088,000

成百萬,俾我就唔揀佢。
作者: 實頭    時間: 2009-1-20 04:15

原帖由 arrychiu 於 2009-1-20 03:58 發表

成百萬,俾我就唔揀佢。

C63同級最快, 我覺得okay wor
作者: PaTT    時間: 2009-1-20 06:19

原帖由 實頭 於 2009-1-20 04:15 發表

C63同級最快, 我覺得okay wor

但係內籠唔夠寬敞
作者: kellykk    時間: 2009-1-20 11:41

原帖由 arrychiu 於 2009-1-20 03:58 發表

成百萬,俾我就唔揀佢。

你渣過就唔會咁講, 白色個架主人係由GTR35轉會.
作者: kellykk    時間: 2009-1-20 11:42

原帖由 PaTT 於 2009-1-20 06:19 發表

但係內籠唔夠寬敞

W204 已經比W203大左唔少, 以前W203 坐前面,對腳真係唔知放去邊.
作者: Henry    時間: 2009-1-20 11:56

原帖由 kellykk 於 2009-1-20 11:41 發表

你渣過就唔會咁講, 白色個架主人係由GTR35轉會.

2dr v.s. 4dr.
NA v.s. Turbo.
作者: kellykk    時間: 2009-1-20 12:07

原帖由 Henry 於 2009-1-20 11:56 發表

2dr v.s. 4dr.
NA v.s. Turbo.

可能係啦..
佢 2dr 仲有好多車, turbo 都有好多架.
作者: PaTT    時間: 2009-1-20 15:55

原帖由 kellykk 於 2009-1-20 11:42 發表

W204 已經比W203大左唔少, 以前W203 坐前面,對腳真係唔知放去邊.

咁又係
如果揀W204定E90我都會揀W204
不過老豆話等架01 3.2TL夠10年先換車
作者: Sacred    時間: 2009-1-20 18:37

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-1-19 23:36 發表
驚天奪寶果架
請問係咩型號

個頭咁似GL
作者: *~ICE~*    時間: 2009-1-20 18:43

原帖由 PaTT 於 2009-1-20 03:55 PM 發表

咁又係
如果揀W204定E90我都會揀W204
不過老豆話等架01 3.2TL夠10年先換車

E90 coupe型好多
作者: ae80    時間: 2009-1-20 19:09

kekoko
作者: ^_^George_Li^_^    時間: 2009-1-20 21:01     標題: 回覆 9# 的帖子

m3 四門差唔多價
作者: 黃金俠    時間: 2009-1-20 21:24

咁似RS 200
作者: jj-200    時間: 2009-1-22 02:25

原帖由 黃金俠 於 2009-1-20 21:24 發表
咁似RS 200


邊方面???
作者: Inspire    時間: 2009-1-22 17:59

個人喜歡Benz C-class多D
就算最entry既C200K Avantgarde加個AMG package都好好睇
作者: kellykk    時間: 2009-1-22 19:52

原帖由 *~ICE~* 於 2009-1-20 18:43 發表

E90 coupe型好多

但BMW內籠冇MB咁好,
我有架330 , 坐又要錫住. 條褲有扣一拉D皮已經花左.
但MB 就未見有咁既問題發生.
作者: mclarenfung    時間: 2009-1-22 21:54

FROM ..GOOGLE
http://www.google.com.tw/search? ... fj+benz&spell=1

2008 Mercedes-Benz C 280 [W204] in National Treasure: Book of Secrets, Movie, 2007



[ 本帖最後由 mclarenfung 於 2009-1-22 21:54 編輯 ]
作者: ^_^George_Li^_^    時間: 2009-1-23 21:51     標題: 回覆 23# 的帖子

c200 都ok 雖然直4但都有18xhps
作者: *~ICE~*    時間: 2009-1-23 22:58

原帖由 ^_^George_Li^_^ 於 2009-1-23 09:51 PM 發表
c200 都ok 雖然直4但都有18xhps

2.0直四+supercharger算係咁啦
作者: kellykk    時間: 2009-1-24 15:50

原帖由 *~ICE~* 於 2009-1-23 22:58 發表

2.0直四+supercharger算係咁啦

C200K 扭力仲要大過C230
作者: PaTT    時間: 2009-1-24 18:44

原帖由 kellykk 於 2009-1-24 15:50 發表

C200K 扭力仲要大過C230

其實如果買既話...買C230定C200K好
作者: *~ICE~*    時間: 2009-1-24 19:01

原帖由 PaTT 於 2009-1-24 06:44 PM 發表

其實如果買既話...買C230定C200K好

如果設備一樣我會揀C200K
作者: FW3152    時間: 2009-1-24 19:12

如果c230係v6我會要c230
作者: PaTT    時間: 2009-1-24 19:21

原帖由 *~ICE~* 於 2009-1-24 19:01 發表

如果設備一樣我會揀C200K

我同屋企人係度諗...其實馬力差不多不如買C200K...因為平d...不過佢係用Kompressor先谷出黎
作者: *~ICE~*    時間: 2009-1-24 21:05

原帖由 FW3152 於 2009-1-24 07:12 PM 發表
如果c230係v6我會要c230

由c230開始先有v6
作者: Henry    時間: 2009-1-24 23:07

原帖由 FW3152 於 2009-1-24 19:12 發表
如果c230係v6我會要c230

2.5L V6,上代facelift已經開始採用.
作者: kellykk    時間: 2009-1-25 00:22

原帖由 PaTT 於 2009-1-24 19:21 發表

我同屋企人係度諗...其實馬力差不多不如買C200K...因為平d...不過佢係用Kompressor先谷出黎

C200K 係5G , C230 打後先有 7G.
話時話.. 2009 E-class 又出... 我架先渣左年半....
作者: 奧巴馬    時間: 2009-1-25 03:45

咁 Audi A8 幾錢 ?
比同級嘅Benz有冇優勢 ?
作者: kellykk    時間: 2009-1-25 08:06

原帖由 奧巴馬 於 2009-1-25 03:45 發表
咁 Audi A8 幾錢 ?
比同級嘅Benz有冇優勢 ?

Audi 車品質唔差,係香港比較少人鐘意.
不過係就買S8 啦

圖片附件: n533232841_1279415_189.jpg (2009-1-25 08:06, 104.18 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=791536&k=dcae238d7965b3f8cb5fa0a7de3c6089&t=1782313159&sid=Ho0ytzfu85


作者: 『魂』    時間: 2009-1-30 11:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inspire    時間: 2009-1-30 12:36     標題: 回覆 35# 的帖子

新E-class face-fit左個樣麻麻
作者: Inspire    時間: 2009-1-30 12:39     標題: 回覆 37# 的帖子

睇返佢新出既face-fit A4同A3
本來都覺得幾好
不過到有真車就覺得唔靚
要到sporty但係貴多多既S系先靚
唔似得BMW同Benz即使係最entry款都睇得過

[ 本帖最後由 Inspire 於 2009-1-30 12:39 編輯 ]
作者: kellykk    時間: 2009-1-30 16:05

原帖由 Inspire 於 2009-1-30 12:36 發表
新E-class face-fit左個樣麻麻

新E-class 你係講07 facelift 版, 定係2009 E-class 版呀?
作者: Inspire    時間: 2009-1-30 16:11     標題: 回覆 41# 的帖子

sure 09 version
作者: kellykk    時間: 2009-1-30 19:04

原帖由 Inspire 於 2009-1-30 16:11 發表
sure 09 version

我覺得AMG版唔差喎. 我依架續多一年保養後都會換架W212 E-class

[ 本帖最後由 kellykk 於 2009-1-30 19:07 編輯 ]

圖片附件: w212-amg-sports-package-1.jpg (2009-1-30 19:07, 25.59 KB) / 下載次數 93
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=794025&k=90a64a5ec4718ee6292e2d48f4bc3a00&t=1782313159&sid=Ho0ytzfu85


作者: kellykk    時間: 2009-1-30 19:08

w212 AMG

圖片附件: w212-amg-sports-package-2.jpg (2009-1-30 19:08, 21.36 KB) / 下載次數 37
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=794026&k=c067d0c7f03bd88509ac7ddea57d54b2&t=1782313159&sid=Ho0ytzfu85


作者: Henry    時間: 2009-1-30 19:52

原帖由 Inspire 於 2009-1-30 12:36 發表
新E-class face-fit左個樣麻麻

09直情係轉款.
四眼Facelift個樣唔錯.
作者: Inspire    時間: 2009-1-30 22:23

個頭係前衛左,不過個尾相反保守左
作者: kellykk    時間: 2009-1-30 23:17

http://forum.mbhk.org/viewtopic.php?t=12710&highlight=e-class

http://forum.mbhk.org/viewtopic.php?t=12578&highlight=e-class

http://forum.mbhk.org/viewtopic.php?t=12563&highlight=e-class

[ 本帖最後由 kellykk 於 2009-1-30 23:20 編輯 ]
作者: Smart.HK    時間: 2009-1-31 05:15

原帖由 Inspire 於 2009-1-30 22:23 發表
個頭係前衛左,不過個尾相反保守左

車頭同車尾唔係好夾, 顯得個尾有D笨咁
作者: Sh4dow    時間: 2009-2-4 22:56

原帖由 kellykk 於 2009-1-30 19:04 發表

我覺得AMG版唔差喎. 我依架續多一年保養後都會換架W212 E-class

Lexus GS
作者: FW3152    時間: 2009-2-5 00:39

原帖由 kellykk 於 2009-1-30 19:08 發表
w212 AMG

個尾唔靚

唔知Estate版會唔會好d
作者: pcgghk    時間: 2009-2-11 16:10

Damage C-Class





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2