Board logo

標題: [改車心得]Dahon 小摺 RB Setting 改造(不喜勿入) [打印本頁]

作者: hkarmy01    時間: 2012-3-29 22:53     標題: [改車心得]Dahon 小摺 RB Setting 改造(不喜勿入)

本帖最後由 hkarmy01 於 2012-3-30 21:05 編輯

前言:
小弟踩左 Dahon 小摺都接近兩年
一直都係用一字頭 配 全套 10 速 Xt 件...

近排心思思想轉 RB Setting
(因為屋企空間實在太細,唔容許買RB或硬架小輪徑,亦唔容許掛牆或天地柱)
逼於無耐只能夠繼續玩摺車

相信有留意 Dahon 摺車行情既朋友都知道...
Dahon 近兩年出左好幾款外型貼近小輪徑既摺車
包括 hammerhead,bullhead,silverstip,Dash P18 及 Dash X20仲有近排出既Voll-D16
除左 Dash X20 之外...其他4部全部都係行 406 + V-brake+一字頭平把
唯獨是Voll-D16 &  Dash X20 係真正 貼近小輪徑/RB 既 setting(槍手+原生 C-brake配羊把)

礙於我部車本身已經全改,有諗過買架 Dash P18 & X20 番黎再改...但計番條數..剩係為左個車架買成車又真係幾浪費
死人Dahon 最衰無剩車架賣.. ..(淘寶係有唔少 Dahon 剩架..但新款既Dash 剩架暫時未見有)
甘唯有將目光望向 Voll-D16...但睇一睇 Spec...6XXX型號 既鋁架(唔係頂級既7005)
支前差又重..仲要係鋼差(國內論壇有人將成部車拆開黎磅重...剩係支前差已經成1.X KG 重..)

有問過朋友既意見,係朋友極力既反對下,打銷左購入 Voll-D16 再改裝既念頭...
但心中果團RB 火又熄唔到...點算呢?唯有向家陣騎緊既小摺諗計..
============================================
過程重點分享:
首先,原先用緊既係團購買番黎既一體式外摺頭柱,長37 cm,外加羊把

大家睇番呢張圖..發現到問題所在嗎?
第一,張 Seat 太矮,頭柱太高...
(因我本人個子不高腿唔長,唔可以再拉高D張seat,再加上一體式頭柱無法降低高度,所以形成呢種錯誤反差)
第二,羊把Setting 配落RB,以本人實際所測,你個人身高無番175cm 以上都唔好旨意甘改..
因為羊把Setting會比 Dup 頭更為突出,唔高加手短腳短既人直頭要用"趴"既方式伸長隻手先可以抓緊頭Bar...

好了,為左解決呢個死人頭柱問題,所以用番舊果支快拆式頭柱落手
果支快拆式頭柱(非一體式)約莫長 32~cm 左右(由柱底至鎖Bar 孔中)...已經比 一體式摺柱 短5 cm
但仲未夠短(矮)..點算好呢?把心一橫...將上管既下方部份cut 短 4~5cm...改完之後孔中約為28cm

前後加埋比一體式頭柱短(矮)左成10個cm...同張 seat 位一拚... Seat 位已經略高於頭Bar 高度了
(改後如圖)  ....
P.S:條波線及brake 線殼仲甘長既原因係因為部車唔知適唔適應到,或許日後會改番一字頭..所以唔cut 佢住


跟住係煞車方面,好多人都有有呢方面既煩惱..
槍手直接配V 夾煞車力會好軟...
(有人話可以配短V,不過個人對shimano 野有辟好...shimano 無出短V所以.. )
因用緊 406 鈴,如果你要改做C 夾,一定要升級做 451鈴再加C夾碼...
再加上C 夾碼裝係每個車架上..係尺寸上都會略有出入...未必套套岩裝
所以暫時又未見到有406 既 C 夾碼賣..(如果你有DIY 能力另外自制C夾碼既另計)

面對以上問題,解決方案有二

1.將車鈴升級做451加C夾碼裝C夾 (花錢最多,甘改法同買過部車或買過隻架差別不大..)
2.落蝸牛

因唔想哂太多錢係同一部車度(前前後後不斷改裝同埋各式配件已花接近3萬)
所以選擇後者...落蝸牛....
呢隻甘既死人野真係呃錢到爆炸...西九龍區某間單車舖賣一粒 $160...(兩粒就已經 $320...)
但聽聞果間車舖賣既蝸牛制煞力比其他國內款式強...搏一搏買左兩粒...一前一後



根據說明書所示,隻蝸牛果個孔位,要係拉好線鎖緊V煞後,停係2點方向係最為有力既(禁煞制果陣就會去到4點方向)
Set 好後,落街試車,前煞有V-brake 8~9成,後煞差少少,約莫7成左右
(每次摺合後要再略為調整後brake,因為會每摺一次就會鬆些少)

=============================================================
結語:
       小摺改RB Setting,不外乎兩個重點,頭柱高度以及突出程度與車架以及自身是否合適(即Bike Fitting)
       第二就係制煞力問題...呢兩個問題唔係話搞就搞到...
       好睇個車架先天性質,如果純粹想體驗下RB Setting,可以一試,但如果想發揮RB 力量..
       你都係去買番部正正經經既RB 吧啦..

       係改完部車後,有出去試過車
       因為改成RB Setting後,成個姿勢都唔同哂,好唔習慣,個車頭左搖右擺渣唔定好似就黎炒甘
       而腰,虎口位同膊頭簡直係酸痛重災區,但相信踩多一輪,適應同調整過姿勢後會舒服好多
       目前打算花1~2個月時間黎慢轆適應部車...然後先快踩
      
       以上心得純粹分享性質,希望可以俾一D想改車既朋友作為一個小參考

作者: vassilihk    時間: 2012-3-29 23:18

我踩voll d16 最近都有腰痛問題

最後換左條無layback 的坐通, 改善番個問題

BTW, TAOBAO 見過有Dash 架賣
作者: hkarmy01    時間: 2012-3-29 23:21

本帖最後由 hkarmy01 於 2012-3-29 23:25 編輯
我踩voll d16 最近都有腰痛問題

最後換左條無layback 的坐通, 改善番個問題

BTW, TAOBAO 見過有Dash 架賣 ...
vassilihk 發表於 2012-3-29 23:18


果D 假野黎..
你睇真D個拉花..

正版 Dash P18 係藍色拉花行V煞,而 Dash X20 係紅色拉花行C夾
佢可以夠膽死同你寫住X20但係藍色拉花..仲要行V 煞...(一係假到出汁...一係就羅P18架翻噴意圖扮X20)
而X10 反反轉用紅色拉花
作者: bencpu    時間: 2012-3-30 00:14

想問下 ching rb setting 既小摺配 v殺個問題會係邊度?

因為小弟rx-5都係用緊 v殺,遲o的都想改dup頭
有需要落蝸牛 or 換 c夾嗎?如果影響唔大唔係咁想換個 v殺住
作者: hkarmy01    時間: 2012-3-30 00:29

想問下 ching rb setting 既小摺配 v殺個問題會係邊度?

因為小弟rx-5都係用緊 v殺,遲o的都想改dup頭
有 ...
bencpu 發表於 2012-3-30 00:14



    上面已經提過下..
槍手配普通V 煞 煞車力會大幅下降...
因為槍手同 V 煞個拉線距離係天生唔 match 既...
你須要用蝸牛去縮短個拉線距離,令到V -brake 有足夠制煞力(又或者用短V)
但蝸牛只係令到你既槍手有番正常v-brake 6~~7成既制煞力...對於槍手既握法黎講..甘係唔足夠既..
(係煞得停架車..但係要禁到好實..同埋個煞車距離會長左..要急煞既話可能會出事..)

無記錯 RX-5 原裝已經係用緊C-brake 架喎..點解你會用v-brake 既?
有得改就梗係改C 夾啦...但你話你家陣用緊V-brake..甘你係咪同時用緊槍手?
係煞制力上你覺得夠唔夠制?如果夠咪繼續照用v-brake 囉..唔夠既話一係落蝸牛一係換C夾..
oyama RX5 要改C 夾好方便...
作者: bencpu    時間: 2012-3-30 00:43

回復 5# hkarmy01


    好的明白
而加新出的rx-5原裝全部都變晒 v殺嚕 我都唔知點解…
殺後輪唔係好夠,我而家落大斜通常都要先殺後輪,再殺前輪先夠
作者: Nazcar    時間: 2012-3-30 10:43

本帖最後由 Nazcar 於 2012-3-30 10:59 編輯

我以前部SP8都改過羊把 , 但路感麻麻地,半年後就拆番啲零件改上部RC2,要快真係硬架爽好多架
PS;我個時用Tekro Mini V brakes, 至於制動力問題,其實換過好啲既koolstop剎膠再好好調較就可以了

但係呢其實RB上用的C brakes主要功能都係在減速,天生就比V Brakes無咁好制動力,小徑車只要調較到有~80%力度就可以了,如果保留原本V剎的力度而又未適應架車,在高速時急剎,制動力太大輪徑又太少,反而會危險左,

我最嚴重一次炒車就係踩人地架碟剎車,百米直路急剎,結果空中翻左兩個圈先落到地,架車仲飛左係我前面兩米,自此後永備頭盔,所以制動力唔係強就係好架,最重要係力度夠停,同適應

其實你可以做多啲伸展運動先,做多啲柔軟體操對部車既適應性會好啲

btw. 好車

5029_115202176773_527546773_2815721_7716784_n.jpg

圖片附件: 5029_115202176773_527546773_2815721_7716784_n.jpg (2012-3-30 10:42, 59.61 KB) / 下載次數 50
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1340631&k=f3cac66f193e734cba4753108861b888&t=1782200508&sid=upzyUMwVot


作者: 綠豆豆    時間: 2012-3-30 12:15

但係我架SPEEDPRO TT 用緊 V-BRAKE + KOOLSTOP + 槍手羊把 我覺得都夠剎...
作者: 綠豆豆    時間: 2012-3-30 12:25

前言:
小弟踩左 Dahon 小摺都接近兩年
一直都係用一字頭 配 全套 10 速 Xt 件...

近排心思思想轉 RB Setti ...
hkarmy01 發表於 2012-3-29 22:53



    我架TT個頭柱無得教上落,我都要換返支有得教既,我唔高,依家張SEAT低過個手把小小,有D怪
作者: hkarmy01    時間: 2012-3-30 19:23

但係我架SPEEDPRO TT 用緊 V-BRAKE + KOOLSTOP + 槍手羊把 我覺得都夠剎...
綠豆豆 發表於 2012-3-30 12:15



   無記錯 Speed Pro TT 係用緊短V + 蝸牛..梗係夠制啦..

我家陣行緊 shimano XT 長 V-brake +同樣係 koolstop +蝸牛.....感覺上唔多夠制..猶其是後 brake
作者: angel0218    時間: 2012-3-30 19:54

落支JP8頭管咪得,一體化,外摺....
作者: hkarmy01    時間: 2012-3-30 19:59

落支JP8頭管咪得,一體化,外摺....
angel0218 發表於 2012-3-30 19:54



    唔係甘易買得到...
作者: angel0218    時間: 2012-3-30 20:01

唔係甘易買得到...
hkarmy01 發表於 2012-3-30 19:59


唔會,係依家貴D者!!
作者: airlo    時間: 2012-3-30 21:19

有問過朋友既意見,係朋友極力既反對下
hkarmy01 發表於 2012-3-29 22:53


仲當我係朋友咩
作者: 綠豆豆    時間: 2012-4-2 17:40

唔會,係依家貴D者!!
angel0218 發表於 2012-3-30 20:01



    TAOBAO有~我都正想買一條,SPEEDPROTT本身果支太長,我又唔高
作者: bencpu    時間: 2012-4-7 22:25

突然有個問題問 ching,改左彎把個車鈴要裝係邊?
作者: vav    時間: 2012-4-7 23:25

改埋呢支前叉仲正 T1gGuSXb8gXXblCKc9_103152.jpg_310x310.jpg

圖片附件: T1gGuSXb8gXXblCKc9_103152.jpg_310x310.jpg (2012-4-7 23:25, 29.1 KB) / 下載次數 44
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1345905&k=0357ac91e3debfb70f6b66d2afa503ee&t=1782200508&sid=upzyUMwVot


作者: hkarmy01    時間: 2012-4-7 23:44

突然有個問題問 ching,改左彎把個車鈴要裝係邊?
bencpu 發表於 2012-4-7 22:25



    我係用 Cateye 果隻鈴鈴..佢個鈴鈴下邊岩岩好有個孔仔...夠穿條索帶入去..
但你要cut 左個膠圈先...(cut 左後就唔可以再正常甘裝係其他頭把度)

用索帶索係槍手接近下把既位置...甘只須動一動手指公就可以禁到鈴鈴..
作者: hkarmy01    時間: 2012-4-7 23:45

本帖最後由 hkarmy01 於 2012-4-7 23:47 編輯
改埋呢支前叉仲正
vav 發表於 2012-4-7 23:25



    我今日有出過去單車舖...想買支 carbon 前差...但可惜問左好多間...D carbon 前差既管徑都唔夠用於Dahon 摺車度..(Dahon 摺車一般係26.8mm...我度過我舊果部SP8 係...MUEX 應該都一樣)

淘寶呢支前差唔岩我用囉..因為今日岩岩買左對新既 451 100/130 鈴 ....Dahon 前差一般為74mm..用唔著..
(我買 451 100/130 係因為遲下準備轉小輪徑...手頭上已經夠哂成套 shimano 105件..)
作者: bencpu    時間: 2012-4-8 00:07

回復 18# hkarmy01


    thx ching,咁要去搵過有索帶既鈴先得
包左把布,本先個個環安上去完全唔夠大
作者: eneloop    時間: 2012-4-8 11:06

落支JP8頭管咪得,一體化,外摺....
angel0218 發表於 2012-3-30 19:54


JP8 頭管係向前斜的
同 SP8 或者 37cm/41cm 一體頭管向上唔同

樓主本身都唔係手長腳長
落左分分連 shifter 都渣唔到
要記住 SP8 個 reach 本身已經好長
作者: eneloop    時間: 2012-4-8 11:29

前言:
結語:
       小摺改RB Setting,不外乎兩個重點,頭柱高度以及突出程度與車架以及自身是否合適(即Bike Fitting)
       第二就係制煞力問題...呢兩個問題唔係話搞就搞到...
       好睇個車架先天性質,如果純粹想體驗下RB Setting,可以一試,但如果想發揮RB 力量..
       你都係去買番部正正經經既RB 吧啦..

       係改完部車後,有出去試過車
       因為改成RB Setting後,成個姿勢都唔同哂,好唔習慣,個車頭左搖右擺渣唔定好似就黎炒甘
       而腰,虎口位同膊頭簡直係酸痛重災區,但相信踩多一輪,適應同調整過姿勢後會舒服好多
       目前打算花1~2個月時間黎慢轆適應部車...然後先快踩
      
       以上心得純粹分享性質,希望可以俾一D想改車既朋友作為一個小參考
hkarmy01 發表於 2012-3-29 22:53


膊頭同腰痛就係因為 fitting 唔岩
明顯唔岩 fitting 仲要踩多一兩個月
整親條腰就手尾長了
fitting 唔岩要做既事係較番一個岩 既 fitting 黎踩
再慢慢因應你柔軟度, 踩法同身體協調既改變而微調
而唔係用身體夾硬去適應一個唔岩的 fitting

正如我上面個 post 所講 SP8 天生 reach 已經超長
你可能要接受一個事實
就係你 D 手腳唔夠長拎架 SP8 黎加 drop bar

然則你現階段可以試下做既野
一就係拆左個 stem (拆左之後個頭會撩 D, 渣實 handle bar 啦)
第二就係將張 saddle 較到最前同埋同 handle bar 水平
由呢一點開始將 saddle 慢慢調節個 setback 同高低
摺車根本就無咩野可以調較, 所以都無辦法

fitting 唔係一時三刻就可以搞掂既事
係要花時間心機一路踩一路慢慢來的
下次踩車帶埋支六角匙出去啦
作者: hkarmy01    時間: 2012-4-8 12:43

本帖最後由 hkarmy01 於 2012-4-8 12:46 編輯
膊頭同腰痛就係因為 fitting 唔岩
明顯唔岩 fitting 仲要踩多一兩個月
整親條腰就手尾長了
fitting 唔岩 ...
eneloop 發表於 2012-4-8 11:29



    無啦...唔搞部車了...
(我果部係MUEX...唔係SP8...)
已經買左對新既 451 100/130 鈴...黎緊將會成個車架換..換做小輪徑硬架..
作者: mr.perfidia    時間: 2012-4-8 12:43

請問CHING 個羊把同Dup 頭買幾錢?同哪裡買?
作者: killuer_edwin    時間: 2012-4-8 13:20

C兄整得幾靚
作者: angel0218    時間: 2012-4-8 22:30

JP8 頭管係向前斜的
同 SP8 或者 37cm/41cm 一體頭管向上唔同

樓主本身都唔係手長腳長
落左分分連 shift ...
eneloop 發表於 2012-4-8 11:06


你有冇試過架??我以前用過係冇咁既感覺
作者: bencpu    時間: 2012-4-9 00:39

回復 23# hkarmy01


    ching 又話剩係玩得小摺

我都係到搞個 rb 姿勢 fitting 搞左好耐,如果本身已經用緊最短o既 stem,咁 saddle 同 頭柱之間距離就難搞o的

我都買左個短o的同 45度既 stem 調節用,不過 saddle 想前極都有限…(睇 fitting guide 個 saddle 前後位置要跟個腳踏位)
作者: hkarmy01    時間: 2012-4-9 06:59

回復  hkarmy01


    ching 又話剩係玩得小摺

我都係到搞個 rb 姿勢 fitting 搞左好耐,如果本身 ...
bencpu 發表於 2012-4-9 00:39



無法啦...搞左兩個星期..度黎度去都係唔岩 fitting..唯有放棄摺車..
屋企擺放既問題...只好花多D錢買個直立式企架...再同屋企人嘈多兩嘈爭取下..
作者: bencpu    時間: 2012-4-9 23:01

無法啦...搞左兩個星期..度黎度去都係唔岩 fitting..唯有放棄摺車..
屋企擺放既問題...只好花多D錢買個 ...
hkarmy01 發表於 2012-4-9 06:59



    直立式企架會點樣擺法,即係咪要吊起部車?
作者: hkarmy01    時間: 2012-4-9 23:23

本帖最後由 hkarmy01 於 2012-4-9 23:41 編輯
直立式企架會點樣擺法,即係咪要吊起部車?
bencpu 發表於 2012-4-9 23:01



    唔係掛起部車...而係部車90度甘企直,詳見以下連結
http://www.minourausa.com/english/storage-e/ds2000-e.html

不過根據官網規格所示..佢話只適合 24~28 吋轆...唔知20吋轆小輪徑用唔用到

而另一款 DS 2100
http://www.minourausa.com/english/storage-e/ds2100-e.html
睇個樣,佢可能有機會用到20吋 轆..但唔夠穩陣
而且我無實物...Google 過亦唔見有咩師兄分享佢既使用心得...所以唔敢肯定用唔用到係小輪徑度
作者: vassilihk    時間: 2012-4-10 11:30

回復 30# hkarmy01

何解唔買條天地柱向高空發展?
作者: hkarmy01    時間: 2012-4-10 12:30

回復  hkarmy01

何解唔買條天地柱向高空發展?
vassilihk 發表於 2012-4-10 11:30


原因頂樓已說明
作者: eneloop    時間: 2012-4-10 13:52

你有冇試過架??我以前用過係冇咁既感覺
angel0218 發表於 2012-4-8 22:30


無.
因為一睇就知道條頭柱斜度唔岩, 根本唔會買黎試

this is 29cm


this is 37cm


唔知你地感唔感受到我講個種斜度上既分別
然則唔信我既
可以拎張相比較下 JP8 同 SP8/MP8 頭碗上蓋斜度
或者去單車舖直接拎兩支黎睇下
作者: vassilihk    時間: 2012-4-10 17:17

回復 33# eneloop

如果係咁就之係要落條小徑車的fork

學KHS 咁無得摺頭柱
作者: angel0218    時間: 2012-4-10 18:15

無.
因為一睇就知道條頭柱斜度唔岩, 根本唔會買黎試

this is 29cm


this is 37cm


唔知你地感唔感受到 ...
eneloop 發表於 2012-4-10 13:52


試過先講啦,我自己親身體驗過
作者: hkarmy01    時間: 2012-4-10 20:51

本帖最後由 hkarmy01 於 2012-4-10 20:52 編輯
回復  eneloop

如果係咁就之係要落條小徑車的fork

學KHS 咁無得摺頭柱
vassilihk 發表於 2012-4-10 17:17



    直頭換小輪徑車架啦...唔單止 Bike fitting...
仲有車架重心問題...
踩左 Rb setting 既摺車後發現..
由於摺車支頭柱同坐通伸得好高...車架低...重心會較高..高速下容易搖擺不定..
換番隻雙管小輪徑車架會好好多...費事煩甘多野了
作者: eneloop    時間: 2012-4-10 22:32

直頭換小輪徑車架啦...唔單止 Bike fitting...
仲有車架重心問題...
踩左 Rb setting 既摺車後發現. ...
hkarmy01 發表於 2012-4-10 20:51


我直頭踩大車了,同細轆兩個世界
作者: bencpu    時間: 2012-4-11 23:32

其實 ching 既然都唔理 size,點解唔直接玩大車?
其實小弟係想知下小輪徑有咩魅力
作者: ryuichi    時間: 2013-5-12 21:24

回復  hkarmy01


    好的明白
而加新出的rx-5原裝全部都變晒 v殺嚕 我都唔知點解…
殺後 ...
bencpu 發表於 2012-3-30 00:43

係咩?我13年出既都係c夾喎
作者: bencpu    時間: 2013-5-13 14:09

係咩?我13年出既都係c夾喎
ryuichi 發表於 2013-5-12 21:24



    ching, i'm wrong ar, its in fact C-brake, not V-brake
作者: rayho    時間: 2013-5-16 21:40

樓主有冇試過尼個
cbrake.jpg

圖片附件: cbrake.jpg (2013-5-16 21:39, 79.71 KB) / 下載次數 49
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1532805&k=36f42f411471babed37b2bd6aac9a0f2&t=1782200508&sid=upzyUMwVot


作者: Nadesico    時間: 2013-5-27 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rayho    時間: 2013-5-29 10:29

乜東東來?
Nadesico 發表於 2013-5-27 22:55


sp8 用既C夾碼
作者: hkarmy01    時間: 2013-5-29 23:09

唔記得出番個post....小弟係上年已經換左做硬架小輪
而已換左大車了...

家中摺車早已賣出...
作者: loman    時間: 2013-7-30 22:53

唔好意思借用下呢個post, 我架KAA084 formula S18想改為C夾, 但見#41樓師兄副圖, 後延長坐有2粒橫向累絲要上, 我架野個尾同sp8唔同樣, 上唔到果2粒累絲, 請問各師兄我可以点改呢? 20130730_224324.jpg

圖片附件: 20130730_224324.jpg (2013-7-30 22:53, 123.94 KB) / 下載次數 36
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1562649&k=00d7ffc3deac1a62c9a0705a9edcdd69&t=1782200508&sid=upzyUMwVot


作者: nayukimin    時間: 2013-7-31 20:38

唔好意思借用下呢個post, 我架KAA084 formula S18想改為C夾, 但見#41樓師兄副圖, 後延長坐有2粒橫向累絲要 ...
loman 發表於 2013-7-30 22:53


formula S18已經用碟剎,咁改返C夾好似好浪費
其實個答案係另一個論壇先有人討論過
http://www.discuss.com.hk/viewth ... p;extra=&page=1
作者: loman    時間: 2013-8-1 08:39

回復 46# nayukimin

果邊問果個咪係我囉
而家用1.5" 馬拉從呔已解決落雨用碟剎易反車既問題, 只係用粗呔始終冇咁爽, 所以都係想試下改C夾.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2