Board logo

標題: [Windows 10] window 10 是否史上最衰的 os [打印本頁]

作者: x37    時間: 2020-9-3 19:38     標題: window 10 是否史上最衰的 os

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人    時間: 2020-9-3 19:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKEPC852    時間: 2020-9-3 21:19

Windows ME 先係
作者: gahqm    時間: 2020-9-4 07:31

10 仔應該衰過 ME,ME tune 掂後就可以正正常常咁用,10 仔每月都逼你 update 一次後隨時又爆鑊  

via HKEPC Reader for Android
作者: t1174-3    時間: 2020-9-5 04:01

不是 WIN8 嗎?還是 vista?
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-5 07:59

當年 WinME 雖然史上 hang 機率最高
但我對 ME 印象遠好過 Win10
時代唔同 ME 只係改過 icon 嘅 98SE,hang 機邊個未習慣
想改變試下穩定嘅感覺可以用 Win2K 唔夠一年亦出埋 XP
相比 2015 出嘅 bugs10 心理習慣已經差天地啦
用開 Win7 一年未必見到一次藍畫面 bugs10 就 Update 都可以入唔返 Windows
作者: O人    時間: 2020-9-5 09:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-5 10:33

回覆  孤兒仔


   係ching的字都睇到火花
O人 發表於 5/9/2020 09:57 AM


未講完架,打咗半篇撳住自己:都係算啦講太長就太針對性
作者: wkleung    時間: 2020-9-5 10:51

Windows ME 先係
作者: eniao    時間: 2020-9-5 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jazz2014    時間: 2020-9-5 13:54

我會投vista
大家都忘記左啦


呢個痴線os呢

大家仲緊p4尾 2gb ram 佢都慢到跳舞hdd 未停過咁閃
作者: O人    時間: 2020-9-5 14:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2020-9-5 14:44

未算,強國 YUN OS 敢認第一
作者: eniao    時間: 2020-9-5 14:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2020-9-5 14:49

Any Windows version before WinNT/Win2000 is trash. (in today's standard)
eniao 發表於 2020-9-5 13:42



  尋日去商場買見到部大電視更新中,擺 POP UP STORE 果個真係多得佢唔少,至於賣咩就冇理,我目的只係買飯盒
作者: ronald    時間: 2020-9-5 17:03

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=45&tid=2305867
作者: x37    時間: 2020-9-7 09:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster    時間: 2020-9-7 11:00

其實 Windows XP 無 SP  嗰陣都幾衰嘅, 係衰唔過 ME, Vista 最多都係慢, 好少 hang.

反而 Win 10 我自己就未爆過鑊, 唔知點解咁多人中, 我身邊用 Win 10 嘅都無乜聽過 update 佐爆鑊, 我諗都係睇 hardware
作者: Okt04175    時間: 2020-9-7 12:07

從對待電腦主人嘅態度而言,Win10的確係最衰,更新程式會好似病毒咁分身、系統管理員都唔畀改一啲服務設定同一啲工作排程設定、逼人至少要用內建防護(毒)程式、焗人用UI(介面)同功能都好陽春嘅UWP版系統附屬應用程式,搞到系統管理員好多時都要上網搵料改登錄檔先停到多餘野麻煩咗好多。

Win10啲UWP化嘅系統UI都好衰,以前XP/Vista/Win7揀WiFi連線嘅UI係右下角一個細Popup視窗仔List咁WiFi,到Win8定Win10揀WiFi連線嘅UI變右側由頂到底成塊大字報板咁食咗相當一部份嘅螢幕空間,最憎呢啲大字報UI設計。
作者: Okt04175    時間: 2020-9-7 12:15

vista 係慢,唔係死os,部機快,行ssd,其實好穩定
x37 發表於 2020-9-7 09:57

Win10嘅「作風」係歷代最西嘅。
作者: 普羅    時間: 2020-9-7 12:19

由1607用到2004好正常冇問題,屋企同公司都係咁用。
作者: chinwah    時間: 2020-9-7 19:55

我會投WIN8, 連打字都有問題, 文書os都不如,
個倉頡打得快啲都前後碼黐埋一齊,
應該microsoft入面無人識打中文嘅

win10有佢地垃圾倉頡延續, 但去到2004版本,
個 touch倉頡 終於改良到唔再白痴自動輸出文字,
變番每隻字按space先確定輸出
作者: pc1668    時間: 2020-9-7 23:37

current version of Win 10 is ok, quite stable
作者: Okt04175    時間: 2020-9-8 10:36

Win10嘅核突大字報外觀同成套臃長又太多類似嘅音效、同埋成嗰系統臃腫到32GB空間都唔夠佢更新、再加埋啲調轉管返電腦主人唔畀改/停部份服務/工作排程綜合呢幾方面Win10夠班做歷代最衰嘅Windows。
作者: O人    時間: 2020-9-8 10:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computer1975    時間: 2020-9-8 10:59

最差是Me,第二日是3.0

via HKEPC Reader for Android
作者: 孤兒仔    時間: 2020-9-8 11:28

回覆  孤兒仔


    都啱既,無謂引起不必要的討論
O人 發表於 8/9/2020 10:51 AM



你怕手持 iPhone 的師奶?
作者: O人    時間: 2020-9-8 11:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt    時間: 2020-9-9 12:55

回復 5 #t1174-3

Windows Vista 的 service pack 已經 fix 好 d bug

Windows 8→更新做 8.1 便可

至於 Windows 10,至今我只能繼續形容為 pre alpha 版
作者: nicksir    時間: 2020-9-9 13:19

3.1係最穩定,當print server用可以十年唔洗boot機。最差我都你係投ME一票。
師兄咁多問題不如重權win 10.

via HKEPC Reader for Android
作者: Okt04175    時間: 2020-9-9 14:02

本帖最後由 Okt04175 於 2020-9-9 17:29 編輯
3.1係最穩定,當print server用可以十年唔洗boot機。最差我都你係投ME一票。
師兄咁多問題不如重權win 10.
...
nicksir 發表於 2020-9-9 13:19

重灌呢個做法本身唔係萬能,同樣重新開機都唔係萬能,Win10本身嘅設計缺陷就算重灌完都仍然存在,用到要觸發錯誤嘅時候始終都避唔過。只有換系統甚至換大部份Hardware先有可能根治到問題。
世界線收束理論喺電腦世界入面一直都係正確嘅,就算返到過去都要有足夠大嘅變化發生先真正改變到結果。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2