Board logo

標題: [Windows 10] 手指裝左windows iso 仲可唔可以用來放野? [打印本頁]

作者: 2000092    時間: 2017-2-25 20:40     標題: 手指裝左windows iso 仲可唔可以用來放野?

本帖最後由 2000092 於 2017-2-25 20:42 編輯

如果用手指裝windown 仲可唔可以用來放野?thanks
作者: hkpolo067123    時間: 2017-2-25 20:49

可以
作者: 2000092    時間: 2017-2-25 22:09

回覆 2# hkpolo067123


    Ic, thanks
作者: housing    時間: 2017-2-26 14:15

當然可以。
作者: ron1975    時間: 2017-2-27 19:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LI-0804    時間: 2017-3-3 17:11

小弟就唔會再咁做,因為出過問題…
之前買左部Acer Notebook,行Windows 8,之後為左轉SSD,買左隻32GB 3.0 USB燒隻還原手指,果陣用係成功嘅,但之後放左啲野,有一次裝錯野想重裝,結果出error…
其實而家啲手指都唔貴丫,唔駛咁慳嘅~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2