Board logo

標題: [操作疑難] 大家部NAS係邊道買? [打印本頁]

作者: rocco2005    時間: 2025-4-14 08:51     標題: 大家部NAS係邊道買?

一個時代既結束,實體鋪越黎越難做,香港代理食水深,大家部NAS(大部份)係邊道買?
我部機係未搬既SE買
近日睇JD既價真係幾吸引,除左少左個保養外應該注意d咩?
換機既話,黎緊大家會係邊道買?
作者: rockfirm    時間: 2025-4-14 09:49

岩岩系JD買左部qnap ts-464c,計埋國補通其他優惠,大概1300人仔,開心使用中。從synology轉會去qnap,開頭都好唔慣。
作者: rocco2005    時間: 2025-4-14 11:23

回覆 2# rockfirm

個價好吸引,我都唸住轉會,之前用過QNAP,唔算難用,只係擺位冇咁user friendly
點用國補?係咪會冇保養?
作者: Once    時間: 2025-4-14 12:55

本帖最後由 Once 於 2025-4-14 13:02 編輯

之前蝸牛4 bay 不能說, 依家係ESXi 底8 bay 不能說
部蝸牛遲啲改成飛牛OS 去取代部N54L

中國牌子有OS 可以睇綠聯, 聽聞前期d bug 改返好唔少
最近兮克有部疑似Q 牌定X芸幫手OEM 無OS 嘅機, 裝飛牛可以考慮下
作者: 口o口    時間: 2025-4-14 13:10

ESXi 8 最新版...又好似免費返....見到YT有人講....
不過舊機又係要MOD DRIVER...都係PVE算...
作者: 口o口    時間: 2025-4-14 13:14

之前蝸牛4 bay 不能說, 依家係ESXi 底8 bay 不能說
部蝸牛遲啲改成飛牛OS 去取代部N54L

中國牌子有OS 可以 ...
Once 發表於 2025-4-14 12:55



    蝸牛4 bay 真係有D慢...J1900.....
已經放置左係RACK度-0-
作者: madebyp90    時間: 2025-4-14 13:44

蝸牛4 bay 真係有D慢...J1900.....
已經放置左係RACK度-0-
口o口 發表於 2025-4-14 13:14

除非有垃圾底板可以塞落去
我而家隻嘢都放咗喺度

行windows成日過熱
等緊啲平itx,到時改佢行windows

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rockfirm    時間: 2025-4-14 13:56

系,絕對唔難用,但如果第一次用nas就可能難上手D。
國補其實就系京東個app就得,但要送去國內地址先得,相信總會有個親戚系國內。之後用順豐寄返來都唔係好貴,幾十蚊好似。

但464c得8g ram,沒得加,好似我宜家用埋virtural就差少少。好似有一個464c2,貴幾百,但可以加ram,唔洗諗。其實個spec真系沒得輸,N5095,4+2bay,2.5g lan,13xx價錢。哈哈。早買早享受。

保養,我諗你帶部機返大陸都一樣有保養。


回覆  rockfirm

個價好吸引,我都唸住轉會,之前用過QNAP,唔算難用,只係擺位冇咁user friendly
點用國 ...
rocco2005 發表於 2025-4-14 11:23

作者: rockfirm    時間: 2025-4-14 13:59

除非有垃圾底板可以塞落去
我而家隻嘢都放咗喺度

行windows成日過熱
等緊啲平itx,到時改佢行windows

vi ...
madebyp90 發表於 2025-4-14 13:44


我有部暴風影音,j3455,都幾好,行fnos。但就係個app唔係太好用。
作者: 口o口    時間: 2025-4-14 14:04

系,絕對唔難用,但如果第一次用nas就可能難上手D。
國補其實就系京東個app就得,但要送去國內地址先得,相 ...
rockfirm 發表於 2025-4-14 13:56



    本身想轉部N100 4BAY..不過而家實在太多新款....唔知點選..
作者: madebyp90    時間: 2025-4-14 15:08

我有部暴風影音,j3455,都幾好,行fnos。但就係個app唔係太好用。
rockfirm 發表於 2025-4-14 13:59



    j3455=918+

而家n100己經=以前i5 3450上下

反正diy,我手上又12T*4+3T*5+4T*3(友人去世收回來)
一共12隻

case 8port/12port只係差六舊水
底板成本一樣
諗緊隻蝸牛點樣處理
一係就送俾人
一係就賣(得$250上下)

nas最貴就係隻火牛,大陸全部都係1U牛,冇平野
作者: 044003    時間: 2025-4-14 17:16

綠聯既話有冇話邊隻推介?
作者: blkbd5    時間: 2025-4-14 17:25

依家真系簡單好多,用部 N100 機裝飛牛,已經好好用!
N100 機逃補大把選擇,效能足夠晒!
作者: alan216hk    時間: 2025-4-14 17:42

自組
作者: java2    時間: 2025-4-14 19:43

之前部TS453pro 壞左又急用在香港買TS464C2

一個時代既結束,實體鋪越黎越難做,香港代理食水深,大家部NAS(大部份)係邊道買?
我部機係未搬既SE買
近 ...
rocco2005 發表於 2025-4-14 08:51

作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-14 21:08

前排Carousell收咗隻Syno 716+
早幾日就隻QNAP 451死咗
於是淘咗隻464C2 平過港行成千有多
作者: java2    時間: 2025-4-14 21:53

淘隻464C2幾錢?
前排Carousell收咗隻Syno 716+
早幾日就隻QNAP 451死咗
於是淘咗隻464C2 平過港行成千有多 ...
9658@transperth 發表於 2025-4-14 21:08

作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-14 23:03

本帖最後由 9658@transperth 於 2025-4-14 23:05 編輯

回覆 17# java2
搵到有間二千頭 不過無送8GB RAM
我自己係香港買返兩條16G 3200 先至四百頭
螢幕擷取畫面 2025-04-14 230437.png

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2025-04-14 230437.png (2025-4-14 23:04, 27.57 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2473927&k=d37b9e12354060d6bb1fa0fa922fd07f&t=1782146568&sid=NnhIxX5aGB


作者: rocco2005    時間: 2025-4-15 00:37

回覆 18# 9658@transperth


我上去TB睇左,有人話國內版要登記個雲號先用倒,點登記?
唔知仲有冇咩特別野鎖住?
作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-15 10:41

回覆 19# rocco2005
本身我自己有ASUS router同埋Synology
佢地都有自己嘅DDNS

但係我就無放到隻QNAP出街
不過myqnapcloud個度應該照申請到 無分別
仲有地區個度揀返"全球"就可以了
作者: chrisluk    時間: 2025-4-23 17:32

綠聯既話有冇話邊隻推介?
044003 發表於 2025-4-14 17:16

我都有興趣試下用國內NAS, 作為現在Qnap 嘅backup
但唔知佢會唔會support 機過機嘅 file sync.

via HKEPC Reader for Android
作者: 樓主    時間: 2025-4-23 22:46

岩岩系JD買左部qnap ts-464c,計埋國補通其他優惠,大概1300人仔,開心使用中。從synology轉會去qnap,開頭 ...
rockfirm 發表於 2025-4-14 09:49

好抵用
作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-25 23:00

回覆 22# 樓主
8GB RAM onboard無仇報
所以我先無視佢
作者: 樓主    時間: 2025-4-26 06:33

回覆  樓主
8GB RAM onboard無仇報
所以我先無視佢
9658@transperth 發表於 2025-4-25 23:00


qnap ts-464c 係wor. 樓主個部係C, 你係C2.
不過你地粒U都係一樣, 只係你可以加ram...但貴700 😂
作者: madebyp90    時間: 2025-4-26 07:53

qnap ts-464c 係wor. 樓主個部係C, 你係C2.
不過你地粒U都係一樣, 只係你可以加ram...但貴700 😂 ...
樓主 發表於 2025-4-26 06:33



    唔vm windows
4G ram打上分別唔大
作者: 小煩仔    時間: 2025-4-26 23:29

岩岩系JD買左部qnap ts-464c,計埋國補通其他優惠,大概1300人仔,開心使用中。從synology轉會去qnap,開頭 ...
rockfirm 發表於 2025-4-14 09:49

見好多人話回鄉証登記唔到jd國補, 請問你係點申請架? 收貨話要拆機咪唔可以寄去集運囉?
作者: soccerism    時間: 2025-4-27 13:05

RMB1300真係好抵, 幾年前連2 bay既都買唔到, 但464C會唔會好慢?
我其實傾向玩N100連4 bay多D, 有冇咩資源可以俾小弟參考下?
作者: rockfirm    時間: 2025-4-29 09:53

唔vm windows
4G ram打上分別唔大
madebyp90 發表於 2025-4-26 07:53


系啊,唔vm windows沒任何區別。我宜家就係vm windows,所以覺得唔係好夠。不過我仲有部n100,宜家諗住轉去用n100就唔vm啦。
作者: rockfirm    時間: 2025-4-29 09:55

RMB1300真係好抵, 幾年前連2 bay既都買唔到, 但464C會唔會好慢?
我其實傾向玩N100連4 bay多D, 有冇咩資源可 ...
soccerism 發表於 2025-4-27 13:05



   宜家好似都仲系1300左右。464c唔會慢啊,都行N5095.大廠好似未有N100。
作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-29 10:39

回覆 29# rockfirm
N5095已經快過當年J1800/J1900
個QTS都順暢d
作者: yikale    時間: 2025-4-29 12:24

兮克有部用N100 CPU 個樣十足ASUSTOR,有師兄看過嗎?
作者: madebyp90    時間: 2025-4-29 14:47

RMB1300真係好抵, 幾年前連2 bay既都買唔到, 但464C會唔會好慢?
我其實傾向玩N100連4 bay多D, 有冇咩資源可 ...
soccerism 發表於 2025-4-27 13:05


4bay/6bay/8bay成本差唔多
都係1U牛

cash蝸牛 $200 vs大陸 6bay/8bay $500上下
作者: higundamhws    時間: 2025-4-29 18:59

N355同N100比,行vm會唔會比較好?
作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-29 22:28

回覆 32# madebyp90
搵隻似樣嘅flex牛先貴 小眾嘢香港二手又難搵
之前淘咗隻正版350W嘅Delta先四舊幾
作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-29 22:30

355應該快d
不過要效能就唔係玩呢d
作者: mxmxm    時間: 2025-4-29 22:34

N100都唔夠用, 不如直上 i3
作者: madebyp90    時間: 2025-4-29 22:41

回覆  madebyp90
搵隻似樣嘅flex牛先貴 小眾嘢香港二手又難搵
之前淘咗隻正版350W嘅Delta先四舊幾 ...
9658@transperth 發表於 2025-4-29 22:28



    我都想要一隻好的500W
for 9950x+htpc用
只係tb得私保野,不知真定假
作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-29 23:39

回覆 37# madebyp90
mod過嘅我覺得都係鬼嘢
好似FSP早4-5年前有出過
https://www.fsplifestyle.com/tw/product/Flexgurupro500W.html
作者: madebyp90    時間: 2025-4-30 00:09

回覆  madebyp90
mod過嘅我覺得都係鬼嘢
好似FSP早4-5年前有出過
9658@transperth 發表於 2025-4-29 23:39



    $149usd
有保可以考慮
作者: jacktsui    時間: 2025-4-30 02:18

回覆 2# rockfirm

2bay價, 抵到爛
作者: chenbros    時間: 2025-4-30 12:52

回覆  rockfirm

2bay價, 抵到爛
jacktsui 發表於 2025-4-30 02:18


唔敢喺PDD, TB買, 我見京東自營最平RMB1499, 包送上門, 算唔算好價?
作者: jacktsui    時間: 2025-4-30 14:30

回覆 41# chenbros

自營直送HK? 唔貴啦
作者: madebyp90    時間: 2025-4-30 17:32

有冇pci-e出sata*4 or*8推介
只行windows/freenas之類
唔raid
作者: 9658@transperth    時間: 2025-4-30 17:41

回覆 43# madebyp90
呢d就自己DIY啦
作者: nexstar    時間: 2025-4-30 17:41

淘 暢網 P5 v3   N95 Gen3 1x SSDx4 + 2 sata  $879 人仔
作者: madebyp90    時間: 2025-4-30 17:57

回覆  madebyp90
呢d就自己DIY啦
9658@transperth 發表於 2025-4-30 17:41


見到4port 上限得300MB/s
4隻一齊Hdd tune有200MB*4=800MB/s
所以先.問
作者: ultramanc    時間: 2025-8-2 16:27

本帖最後由 ultramanc 於 2025-8-2 16:34 編輯

我在淘記拼記都買左好多部
极空间 T2S, Q4, Z423
绿联 DXP4800, DXP4800 Plus
鐵威馬 F4 SSD Plus
都好好玩
10幾年前已玩S記和Q記,無乜進步,玩到厭,已送走晒俾人

IMG_2144.jpg

圖片附件: IMG_2144.jpg (2025-8-2 16:32, 109.48 KB) / 下載次數 43
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2490221&k=f2c3c7bbf070e12a463677d11ceca944&t=1782146568&sid=NnhIxX5aGB


作者: brian6    時間: 2025-8-2 22:59

本帖最後由 brian6 於 2025-8-2 23:05 編輯

淘寶464C2,上年9月買。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7fe74).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7fe74).jpg (2025-8-2 22:59, 142.55 KB) / 下載次數 38
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2490302&k=4496af7fe30da773f5d2c694fc20f70b&t=1782146568&sid=NnhIxX5aGB


作者: fatballj    時間: 2025-8-3 09:52

請問依家申請國補是不是都還要國內電話?
作者: MW2003    時間: 2025-8-3 13:54

回覆 47# ultramanc


師兄你好,

現在用緊 S記, 打算入手 綠聯 NAS DXP6800...etc
如果真係買咗, 現有數據 (S記), 要 sync 去 新買的 綠聯, 是否用 R-Sync?

綠聯 有多少 已知 嚴重的 問題?  
(網上check咗, RAID set咗唔可以隨便改, 並沒有好似 S記 SHR, 可以之後 upgrade).

可否分享吓 綠聯 用後感嗎?

謝謝!
作者: ultramanc    時間: 2025-8-3 16:14

回覆 50# MW2003


    6800 Pro版,双万兆,雷电4,多接口,太抵玩

R-Sync UGOS內置有,可以的

我只是普通用家,不是專家,我用唔覺有大問題

可以由Single-RAID 1-RAID 5-RAID 6咁上,中間還可以換大容量硬碟,但绿联就無SHR果隻

2024我的年度NAS,双雷电+Pcle!满血绿联DXP6800 Pro
作者: ultramanc    時間: 2025-8-3 16:26

大陸NAS 相冊有AI,幾方便

影視中心自動找到電影海報牆,都好正

用過就知爽
作者: MW2003    時間: 2025-8-3 16:38

回覆 52# ultramanc


多謝曬師兄分享!
認真研究下先!
作者: ultramanc    時間: 2025-8-4 07:36

回覆 50# MW2003


    如果過檔案,用SMB或WebDAV ,Mount 資料夾就抄到去新機,rsync係計劃做同步用
作者: hk_traveller    時間: 2025-8-4 08:44

回覆 52# ultramanc

綠聯? 之前好似話好多 bugs?
作者: tongziv    時間: 2025-8-4 08:48

記得第一部NAS當時係一些影音媒體機,專播片
然後就出左一D 一BAY可BT同電驢既機都買過來玩
之後又買左WD MYBOOK WORLD hack左改左OS做"一荼"版 就已經有NAS初形
跟住就開始用synology, 起初1 bay, 跟住2 bay仲要j版, 然後play版2bay
好似係19年,買左HPE MicroServer Gen 10 plus至今都冇投訢
我當時用閑魚代購,九龍灣唔記得邊個工廠區自取, 比街價平500-600咁上下
暫時都係用OpenWrt 加不能說
作者: aib    時間: 2025-8-4 09:53

回復 56 #tongziv

師兄可以講下玩呢啲機,由沒咁智能既單一功能演變到不只用來存檔備份嗎?例如影音庫...最近認識Emby原來可選解象度碼率👍,比少少錢開户有約300G容量睇劇真係正  

via HKEPC
作者: brian6    時間: 2025-8-4 10:03

本帖最後由 brian6 於 2025-8-4 10:06 編輯
回覆  MW2003


    6800 Pro版,双万兆,雷电4,多接口,太抵玩

R-Sync UGOS內置有,可以的

我只是普通 ...
ultramanc 發表於 2025-8-3 16:14


D功能齊唔齊?
係咪無Web interface?剩係可以用APP;
SMB有無3.0 Multichannel?
有無BT下載?
可唔可以起VM?
有無docker?
Firewall?
VPN?
DDNS?
手機auto sync相上去?
作者: jackwong717    時間: 2025-8-4 10:04

回復 tongziv

師兄可以講下玩呢啲機,由沒咁智能既單一功能演變到不只用來存檔備份嗎?例如影音庫...最近認 ...
aib 發表於 2025-8-4 01:53



    我用MINI PC玩不能說幾年...開頭低層係ESXI,
但有塊板唔支援,
就開始不能說玩VMM...咩都VM玩下

圖片附件: 擷取.JPG (2025-8-4 10:04, 58.85 KB) / 下載次數 28
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2490451&k=ccfe2d9f9c3002ed214beefd05acfc3d&t=1782146568&sid=NnhIxX5aGB


作者: jackwong717    時間: 2025-8-4 10:11

回覆 58# brian6


    飛牛可能唔齊,
不能說就做到晒
作者: aib    時間: 2025-8-4 10:48

回復 59 #jackwong717

真係多功能👍VM幾正又可隔離避免系統抄埋一碟.

via HKEPC
作者: ultramanc    時間: 2025-8-4 11:23

回覆 58# brian6


    我不是代言人,以上大部份都有,可以去官網了解,小紅書都有官方片介紹

Bug應該係之前,佢地更新都密
作者: ultramanc    時間: 2025-8-4 11:33

回覆 58# brian6


    绿联自研新旧系统功能对比
參考下
作者: jc2605    時間: 2025-8-5 14:31

我都買左部DX4600轉左UGOS pro系統,暫時無咩問題
係PDD買都係1200蚊港紙有找包郵。4盤真係低買
作者: jc2605    時間: 2025-8-5 17:41

不過如果買佢舊版DX4600或前期最好要有大陸電話先好買,因為佢舊版注册要用先激活到然後再轉UGOSPRO先唔需要大陸電話號碼
作者: ultramanc    時間: 2025-8-5 20:17

回覆 65# jc2605


    有新買新啦,DXP4800個樣靚仔,同個App icon一樣咁

新出白色機身仲靚

【对比DX4600,绿联DXP4800四盘位NAS服务器&新系统评测-哔哩哔哩】
作者: chue    時間: 2025-8-5 21:18

將部 MAC MINI 開通 SAMBA 就攪掂,比起其他 OS 都 EASY,基本做到 STEP BY STEP 唔駛攪到頭都大最後唔知邊度做漏左 FAIL
作者: cadelite    時間: 2025-8-5 21:41

回覆 59# jackwong717

CHing, 配置好像不是很強,跑咁多 VM 會唔會搞到系統好卡,甚至 Hang 機?  會唔會影響 NAS 個 Part 的效能?
作者: jackwong717    時間: 2025-8-6 12:31

回覆  jackwong717

CHing, 配置好像不是很強,跑咁多 VM 會唔會搞到系統好卡,甚至 Hang 機?  會唔會影響 ...
cadelite 發表於 2025-8-5 13:41



   CPU  i5-6400 不能說,長期VM1個DSM做測試,
其他VM用先開
作者: louis2021    時間: 2025-8-6 17:44

美馬, QNAP H674





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2