Board logo

標題: 綠聯DX-4600 用了一個月後的評價 [打印本頁]

作者: sqyqh    時間: 2023-6-6 13:08     標題: 綠聯DX-4600 用了一個月後的評價

首先收到貨後的第一印象,就是包裝精美. 電源線之類的都分類得好好.

然後就來到初次設定. 這裡有兩大痛點. 第1.當然是不能直接用網頁來登錄,必定需要用手機程式或者是Windows 程式之類的程式來登錄. 第2. 令我最不解的就要初次登錄要用國內手機號(+86)綁定你的NAS 才能使用的. 沒錯這個是變相等同實名認證才能使用的設定. 其他國外品牌最多都是提示你用電郵註冊帳號.而且是可以跳過的. 說真的如果我買之前知道這個限制的話一定不會買!!!

當然可以在初始設定後轉用本地帳戶登錄的。(這裡有另一個問題之後再講)

接下來就是NAS本身自帶的程式或者功能。首先要講的是離線下載。這個你可能會以為沒有什麼好說的⋯⋯不也只是下載程式而已。但是它基本上是不能設定下載速度和活躍下載任務的這麼一個程式。預設好像是只能同時下載三個任務吧!(反正我忘記了,只是用了一陣子就沒再用了) 還是用docker 的 qBittorrent來得實際。

另外要講講的就是系統自帶的百度網盘程式。運行起來不錯的,不過可惜不能刪除網盘上的檔案的。個人覺得只是用來上下載檔案還可以。暫時好像還未支援超級會員功能,所以下載起來有點慢。希望未來能夠優化升級。

然後再回到NAS的系統設定本身。之前提過可以用本地帳戶登錄的。不過只限於系統管理員帳戶。而我測試了有一些時間了,基本上找不到有任何方法可以創建本地帳號的。(如果有誰能夠創建本地帳戶的麻煩告訴我) 也就是說要和家人一起共用,設定權限之類的話基本上是不可能的。

由於我主要是用來做 download Centre 。所以對其他功能 (例如 : 影院 、備份 之類的功能沒有興趣)  。講真要用不如用 jellyfin 或者 Emby 好過。但講下載速度的話最快試過20+MB/s。暫時來說令人滿意。

另外就是遠端存取方面,由於它是用手機號碼綁定帳戶的方法。所以基本上不要做任何設定就可以做遠端控制。這個設定比較適合新手。

總的來說,以這個價錢的NAS能有這個硬件配置,其實都沒有什麼好投訴的了。DX-4600 最大的問題在於軟件。尤其是內建的軟件功能有待改善。要充分發揮它的優勢大概要用 docker 的第三方軟件了。
作者: pbodq    時間: 2023-6-6 13:16

點解你買之前唔搵下資料...
大陸好多論壇都有人鬧佢要實名登記....叫新人唔好買

買野前做功課係好緊要
作者: kofz    時間: 2023-6-6 13:24

本帖最後由 kofz 於 2023-6-6 13:26 編輯
首先收到貨後的第一印象,就是包裝精美. 電源線之類的都分類得好好.

然後就來到初次設定. 這裡有兩大痛點. ...
sqyqh 發表於 2023-6-6 13:08

其實大陸賣既synology / nas 要用原廠ddns服務

一樣要實名認證

另外牌子nas既賣點一直都係os/app

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: jackwong717    時間: 2023-6-6 13:41

回復 1 #sqyqh

頂唔順咪轉不能說囉,
咁多大軟硬公司都想分一杯,
無一真係分得到。

Note 11 pro 5G
作者: camera-Activate    時間: 2023-6-6 14:22

多謝ching 報告, 起初見佢賣2500左右都覺得唔錯,
如果可以自己轉佢做『不能說』就完美
作者: freefdhk    時間: 2023-6-6 14:41

大陸出既 NAS 好多都係無 web Ui
要用 apps 甚至連 smb 都唔支援
迫人裝 apps / exe 先連到。


果類除時係要經佢server 再轉發
個apps 下架或佢執左除時連唔到

估計係因為大陸好多平價上網plan 沒 真ip 所以要搞d咁既野出來
作者: fred2088    時間: 2023-6-6 20:32

回覆 5# camera-Activate


    大神話有 ...
作者: nsterx    時間: 2023-10-1 11:04

本帖最後由 nsterx 於 2023-10-1 11:12 編輯

最近想買nas, 香港在討論綠聯呢款dx-4600 的就只有你呢個貼,
想買,因為見倒佢個手機app好似幾簡單
想問下你係咪可以正常使用(我係小白只係想有一個安全ge backup 工能, 唔要求播影片:backup 電腦,手機相片,:可以響街邊連接nas就夠我用 )
因為我問淘寶客服佢話香港用唔倒,所以有d擔心

特登去左淘寶問客服佢個回覆係:
1)賬號注冊僅支持大陸內手機號碼
2)產品目前僅土持大陸內使用,暫時不支持港澳台和國外使用

對於第一點我話我有內地手機號可以收短訊, 但第2點客服話網陸要係大陸的先可以用
作者: dcpad    時間: 2023-10-1 14:45

多謝ching 報告, 起初見佢賣2500左右都覺得唔錯,
如果可以自己轉佢做『不能說』就完美 ...
camera-Activate 發表於 2023-6-6 14:22


咁點解不一開始就自己dir NAS?
綠聯部機性能很好?
作者: MAX100    時間: 2023-10-1 15:06

買Asustor 好過
作者: 觀星是答案    時間: 2023-10-1 15:16

部機唔貴 , 硬件中級 , 外型唔差
只係軟件食左屎咁

其實 taobao 都有人整左個 HDMI 接口飛線出黎 , 有畫面就可以裝其他 NAS OS
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-1 16:17

部機唔貴 , 硬件中級 , 外型唔差
只係軟件食左屎咁

其實 taobao 都有人整左個 HDMI 接口飛線出黎 , 有畫面 ...
觀星是答案 發表於 2023-10-1 15:16


某地一向的做法, 用低價的硬件綁埋個人資料收集......
作者: TH30    時間: 2023-10-1 18:53

買Asustor 好過
MAX100 發表於 2023-10-1 03:06 PM


A 真係說唔上「好」
作者: TH30    時間: 2023-10-1 18:54

某地一向的做法, 用低價的硬件綁埋個人資料收集......
Kin_2012 發表於 2023-10-1 04:17 PM


一次X,兩次Y,都綁到慣晒 
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-1 18:58

一次X,兩次Y,都綁到慣晒 
TH30 發表於 2023-10-1 18:54



最緊要有選擇權。。。自願沒有問題.....
作者: MAX100    時間: 2023-10-1 21:01

A 真係說唔上「好」
TH30 發表於 2023-10-1 18:53


就係連Asustor  都好唔過
作者: TH30    時間: 2023-10-1 22:57

最緊要有選擇權。。。自願沒有問題.....
Kin_2012 發表於 2023-10-1 06:58 PM


天朝人唔綁唔用電子G付,衣食住行都好困難
作者: Kin_2012    時間: 2023-10-1 23:00

天朝人唔綁唔用電子G付,衣食住行都好困難
TH30 發表於 2023-10-1 22:57


久賽有選擇權嗎?
作者: camera-Activate    時間: 2023-10-2 10:30

咁點解不一開始就自己dir NAS?
綠聯部機性能很好?
dcpad 發表於 2023-10-1 14:45



    細部得嚟, 硬件又夠用
自己砌, 搵唔到咁細機箱又可以放4HD
作者: dcpad    時間: 2023-10-2 13:00

細部得嚟, 硬件又夠用
自己砌, 搵唔到咁細機箱又可以放4HD
camera-Activate 發表於 2023-10-2 10:30


3D 打印有好鬼細
叫qnas mini
作者: MAX100    時間: 2023-10-2 21:50

3D 打印有好鬼細
叫qnas mini
dcpad 發表於 2023-10-2 13:00


我啱啱都砌左部
作者: sqyqh    時間: 2024-6-2 14:59

對於第一點我話我有內地手機號可以收短訊, 但第2點客服話網陸要係大陸的先可以用 ...
nsterx 發表於 2023-10-1 11:04


個APP 係用到,不過如果有開 VPN 有時會有錯誤。(我用 Android . IOS 唔知)

而且出左新機,都係要用大陸手機號註冊的。雖則舊機能升級到新系統,但資料無法升級到新系統。大概要備份好再傳回去。 所以我都唔打算升級。

反正買黎玩,冇所謂。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2