Board logo

標題: Synology 推出新一代Plus機種 DS920+/ DS720+/DS420+/DS220+ [打印本頁]

作者: ESP8266    時間: 2020-4-30 08:09     標題: Synology 推出新一代Plus機種 DS920+/ DS720+/DS420+/DS220+

本帖最後由 ESP8266 於 2020-4-30 08:10 編輯



Synology 今天一口氣發表了四款 2020 年的 Plus 系列 NAS 新品,分別為四槽的 DS920+ / DS420+,以及雙槽的 DS720+ / DS220+。在 Synology 的各系列當中,Plus 主打的是處理器的效能,今年的新品更是升級到了 Celeron J4125(DS920+ / DS720+)或 Celeron J4025(DS420+ / DS220+),提供進階用戶或多人同時存取的企業環境所需的效能。

四款當中,除了 DS920+ 是 4GB 的記憶體之外,其餘都是 2GB,並且四款都有一個空的記憶體槽,可以加添一條 4GB 記憶體。除了 DS220+ 之外的其餘三款,也能再多安裝 NVMe SSD 作為快取,為 NAS 加速。同時作為產品線中的高階機種,四台 Plus 系列產品都配備了雙 1GbE 網路埠,並提供了 Link Aggregation 和故障移轉的能力。
作者: squallelf    時間: 2020-4-30 10:48

香港幾有?

via HKEPC Reader for Android
作者: lonesheep    時間: 2020-4-30 11:26

也能再多安裝 NVMe SSD 作為快取,為 NAS 加速。

未玩過nas,原來打算買部220算,見到720多左兩個nvme糟又唔係好明,係插空既m2落去加速,定係連埋資料放,當做另外一個硬碟咁??
作者: lnchu    時間: 2020-4-30 11:29

Cache only. No storage.
作者: TimCook    時間: 2020-4-30 12:42

回覆 3# lonesheep


    加速用
作者: dds    時間: 2020-4-30 12:46

回覆 4# lnchu

請問,對iscsi 嚟講,NVME cache 幫助大唔大?

4TB 7200RPM (non-SMR) HDD 會間1TB  做NTFS iscsi.
作者: goshigoo    時間: 2020-4-30 13:01

仲諗住有2.5Gbe....

作者: lnchu    時間: 2020-4-30 14:19

回覆 6# dds
lan speed 1G iscsi 快極都係100MB/s 多D. Cache 無大用.
作者: freefdhk    時間: 2020-4-30 18:51

DS920+
DS420+

兩者最大差異就是 超頻 多0.2Ghz (都係慢爆 )
同埋 920+ 可買多部接近 NAS 價錢既擴充器.

唔知兩部野價錢差幾遠?
作者: happychanbb    時間: 2020-4-30 19:13

本帖最後由 happychanbb 於 2020-4-30 19:14 編輯
DS920+
DS420+

兩者最大差異就是 超頻 多0.2Ghz (都係慢爆 )
同埋 920+ 可買多部接近 NAS 價錢既擴充器. ...
freefdhk 發表於 2020-4-30 18:51



    不過,作為頂級的機種它們的價格自然也就不會太親民,最便宜的 DS220+ 也要 NT$9,999,其餘 DS420+、DS720+、DS920+ 分別為 NT$14,999、NT$13,999 與 NT$16,999,大概也是自建本地端雲存儲的企業才會考慮的產品吧。

資料來源: Engadget


差~NT$ 2000
約HKD $500
2Core vs 4Core
2GB RAM VS 4GB RAM
作者: yikale    時間: 2020-4-30 19:30

新一代規格真令人失望,莫講10Gbe Lan連2.5Gbe都無,根本唔需要考慮升級!
作者: IVAN113    時間: 2020-4-30 19:31

未買又要用都係要買
作者: google    時間: 2020-4-30 23:04

本帖最後由 google 於 2020-5-2 11:41 編輯

回覆 3# lonesheep

Official is cache only but you can set it as storage with command (at least work in DS918+, DS1819+ and I think most similar model should work)
作者: 炎冬    時間: 2020-5-1 00:52

新一代規格真令人失望,莫講10Gbe Lan連2.5Gbe都無,根本唔需要考慮升級!
yikale 發表於 2020-4-30 19:30



    不過講真, 有2.5Gb multi-giga lan, 你又要換過隻switch同PC都要加2.5Gb PCIe card or usb網卡.
作者: 風十三    時間: 2020-5-1 01:15

真係要回到DS1819+
作者: kean23    時間: 2020-5-1 01:39

不過講真, 有2.5Gb multi-giga lan, 你又要換過隻switch同PC都要加2.5Gb PCIe card or usb網卡. ...
炎冬 發表於 2020-5-1 00:52



    要抉都好正常, 如果冇機更加唔會無端端走去買switch.
PC 底版已經有2,5G /10G, NAS 都仲冇, 咁買隻switch都冇用.
作者: kean23    時間: 2020-5-1 01:40

呢啲價仲係俾粒咁既U同1Gb, 換唔落手.
作者: vgahk    時間: 2020-5-1 01:59

support 32G ram?
作者: 炎冬    時間: 2020-5-1 04:16

support 32G ram?
vgahk 發表於 2020-5-1 01:59



    Intel官網寫8GB
https://ark.intel.com/content/ww ... up-to-2-70-ghz.html

不過應該同J3455一樣可以上16*2, 安全就8*2
作者: happychanbb    時間: 2020-5-1 04:58

要抉都好正常, 如果冇機更加唔會無端端走去買switch.
PC 底版已經有2,5G /10G, NAS 都仲冇, 咁買隻s ...
kean23 發表於 2020-5-1 01:39


如果連呢d專業/半商用級數都唔轉 2.5/10Gbps
無其他廠會去跟, 就算高級router都係.....
作者: vgahk    時間: 2020-5-1 08:23

Intel官網寫8GB


不過應該同J3455一樣可以上16*2, 安全就8*2
炎冬 發表於 2020-5-1 04:16



    thx ching, but j series cpu... shd be 8GB more than enough
作者: vgahk    時間: 2020-5-1 08:26

如果連呢d專業/半商用級數都唔轉 2.5/10Gbps
無其他廠會去跟, 就算高級router都係..... ...
happychanbb 發表於 2020-5-1 04:58



    depends on 2.5G solution cost and tech, z490 just released and some mb use Realtek Dragon RTL8125BG as 2.5G solution
作者: dds    時間: 2020-5-1 08:51

回覆 22# vgahk

蟹仔2.5G Lan.....  有Intel i225 range 50%功力/穩定性, 當佢贏.

1998, LAN 100 --> 1000,  一隻switch hub,  要1K.
2020, 22年後,普遍仲係1GB LAN嘅世界...

如內聯,還是 traffic 1GB Max,

呢一轉,暫時無太大  意慾 upgrade.
作者: marcochl    時間: 2020-5-1 10:27

回覆 23# dds

你咪話i225 先啱啱發現bug 話唔穩定要降做1000 用
作者: dds    時間: 2020-5-1 10:39

回覆 24# marcochl

白老鼠時期,  遲少少應該ok.

蟹仔個  GB lan,   玩咗2X年,
有得揀都唔會用佢,必定有原因.

最勁係apple, 近個代mac mini, 已配 10Gb Ethernet.

如果隻NAS 有10GB,  玩直插,  行ISCSI,  爽爆.
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-1 11:40

其實s 記唔想咁多人玩不能說 好心就比啲誠意出機
利申 用完黑用白 但又想玩番黑

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: kofz    時間: 2020-5-1 12:00

新一代規格真令人失望,莫講10Gbe Lan連2.5Gbe都無,根本唔需要考慮升級!
yikale 發表於 2020-4-30 19:30

硬件繼續有限公司

改少少就當新款

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: squallelf    時間: 2020-5-1 14:07

420+ 貴過918+咁多, 點賣。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: vgahk    時間: 2020-5-3 16:29

2.5G/10G LAN is more useful than NVMe cache, but Synology...
作者: KinChungE    時間: 2020-5-3 16:52

如果連呢d專業/半商用級數都唔轉 2.5/10Gbps
無其他廠會去跟, 就算高級router都係..... ...
happychanbb 發表於 2020-5-1 04:58


根本得屋企先會走去用2.5G呢D古怪規格
商用一係唔轉, 一轉就直上10G
反正NAS呢D放邊都得, 直接放switch隔離用乜cable都冇所謂
作者: 炎冬    時間: 2020-5-4 12:45

根本得屋企先會走去用2.5G呢D古怪規格
商用一係唔轉, 一轉就直上10G
反正NAS呢D放邊都得, 直接放swi ...
KinChungE 發表於 2020-5-3 16:52



    有得揀好過沒得升級, 現在家用NAS個樽頸已經去到network度, 如果有multi-gigalan都是一個選擇,
直接上10Gbps又真系一闊三大

NAS / Switch / PC都要換NIC
作者: KinChungE    時間: 2020-5-4 13:08

有得揀好過沒得升級, 現在家用NAS個樽頸已經去到network度, 如果有multi-gigalan都是一個選擇,
直接 ...
炎冬 發表於 2020-5-4 12:45


2.5G Switch隨時貴過10G Switch

不論你上2.5G定上10G一樣係一寬三大, PC + Switch + NAS全換
作者: niceiceman    時間: 2020-5-4 14:32

回覆 5# TimCook


    不能把NVME 當成放OS 的地方嗎?
作者: 炎冬    時間: 2020-5-4 14:49

2.5G Switch隨時貴過10G Switch

不論你上2.5G定上10G一樣係一寬三大, PC + Switch + NAS全換 ...
KinChungE 發表於 2020-5-4 13:08



    見到netgear最平果隻10Gbps x 2 + 1Gbps x 8, 好像2K左右
作者: KinChungE    時間: 2020-5-4 15:58

見到netgear最平果隻10Gbps x 2 + 1Gbps x 8, 好像2K左右
炎冬 發表於 2020-5-4 14:49


$2xxx其實夠買24 (1G) + 4  (10G) Switch
前提係你唔好介意大陸牌子
作者: 炎冬    時間: 2020-5-4 16:03

$2xxx其實夠買24 (1G) + 4  (10G) Switch
前提係你唔好介意大陸牌子
KinChungE 發表於 2020-5-4 15:58



    4  (10G) Switch <--是 SFP+ 10G嗎?
作者: KinChungE    時間: 2020-5-4 16:53

4  (10G) Switch
炎冬 發表於 2020-5-4 16:03


冇錯
作者: 風十三    時間: 2020-5-4 17:35

早個月留意到,短身啱我。
TS-451DeU-2G
Intel® Celeron® J4025
內建兩個 2.5GbE 網路埠 < 可惜
Annotation 2020-05-04 173241.jpg

圖片附件: Annotation 2020-05-04 173241.jpg (2020-5-4 17:33, 5.99 KB) / 下載次數 57
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2191349&k=c976bf1b7423785f07876071d7b46868&t=1782198550&sid=18rbWCGIaP


作者: TimCook    時間: 2020-5-5 13:29

回覆 33# niceiceman


    我估唔得。
作者: pctine    時間: 2020-5-5 17:37

啱啱收到

IMG_20200505_171732.logo.640.jpg

圖片附件: IMG_20200505_171732.logo.640.jpg (2020-5-5 17:37, 53.28 KB) / 下載次數 65
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2191522&k=7f4120f96edec8937deaa3225faccc38&t=1782198550&sid=18rbWCGIaP


作者: pc1668    時間: 2020-5-5 18:35

本帖最後由 pc1668 於 2020-5-5 18:37 編輯
啱啱收到
pctine 發表於 2020-5-5 17:37


Lovely cats and new nas .  Awaiting your review
作者: dds    時間: 2020-5-5 18:41

回覆 40# pctine

幫手試下, 8GB Ram x 2,   thx.
作者: squallelf    時間: 2020-5-5 20:20

回覆  pctine

幫手試下, 8GB Ram x 2,   thx.
dds 發表於 5/5/2020 18:41

Only 1 ram slot

via HKEPC Reader for Android
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-5 20:26

918+ 單條16gb DDR3L 1600 都得
佢冇理由唔得
依家加到20g ram

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: squallelf    時間: 2020-5-5 20:39

啱啱收到
pctine 發表於 5/5/2020 17:37

台灣直送定係香港行貨??

via HKEPC Reader for Android
作者: pctine    時間: 2020-5-5 22:07

台灣直送定係香港行貨??

via HKEPC Reader for Android
squallelf 發表於 2020-5-5 20:39


我住喺台灣 :-)
作者: pctine    時間: 2020-5-5 22:08

回覆  pctine

幫手試下, 8GB Ram x 2,   thx.
dds 發表於 2020-5-5 18:41


冇錯, 一定唔得. ds920+ 同埋 ds420+ only one free ram socket.
作者: 炎冬    時間: 2020-5-5 22:50

本帖最後由 炎冬 於 2020-5-5 22:52 編輯
冇錯, 一定唔得. ds920+ 同埋 ds420+ only one free ram socket.
pctine 發表於 2020-5-5 22:08



    吓, 縮水得反1條ram slot~~

Onboard + 1 slot
搞到420+是2GB+(4GB官方)
作者: pctine    時間: 2020-5-6 08:31

吓, 縮水得反1條ram slot~~

Onboard + 1 slot
搞到420+是2GB+(4GB官方)
炎冬 發表於 2020-5-5 22:50


ds420+ 官方資料:        6 GB (2 GB + 4 GB)
不過我諗 2+8GB 都有機會.
作者: genkagen    時間: 2020-5-6 09:59

https://ark.intel.com/content/ww ... up-to-2-70-ghz.html

J4125可以用超過8G ram?
作者: asian_xl    時間: 2020-5-6 10:08

DS218+用戶,可以等多兩年先UPGRADE了
作者: lnchu    時間: 2020-5-6 11:00

回覆 50# genkagen

等於918+粒j3445咪一樣話max 8GB,實加到16GB都得
作者: pc1668    時間: 2020-5-6 11:21

本帖最後由 pc1668 於 2020-5-6 11:22 編輯
回覆  genkagen

等於918+粒j3445咪一樣話max 8GB,實加到16GB都得
lnchu 發表於 2020-5-6 11:00


As ppl mentioned, the 4GB was onboard.  Then this round, it's 4+8GB only (assuming it works)
作者: antonyhk    時間: 2020-5-6 11:51

本帖最後由 antonyhk 於 2020-5-6 11:52 編輯

用緊918+表示完全無意欲升級

P.S. 用過2條Nvme SSD做read+write cache, 實際效果唔明顯,最後拆番出黎放電腦好過
作者: 炎冬    時間: 2020-5-6 17:37

回覆  genkagen

等於918+粒j3445咪一樣話max 8GB,實加到16GB都得
lnchu 發表於 2020-5-6 11:00



    有人加到16GB x 2都得
作者: 炎冬    時間: 2020-5-6 17:37

本帖最後由 炎冬 於 2020-5-6 17:39 編輯
As ppl mentioned, the 4GB was onboard.  Then this round, it's 4+8GB only (assuming it works) :naug ...
pc1668 發表於 2020-5-6 11:21



920+ 4GB onboard + 1 slot
918+ 2 slot

S記越做越cheap, 又唔係ultrabook, 點解要用onboard ram?
作者: pc1668    時間: 2020-5-6 19:08

本帖最後由 pc1668 於 2020-5-6 19:41 編輯
920+ 4GB onboard + 1 slot
918+ 2 slot

S記越做越cheap, 又唔係ultrabook, 點解要用onboard ram?
炎冬 發表於 2020-5-6 17:37


Onboard ram, to reduce production cost

I'm torn between 1618+ and 920+ ...   (Indeed 4-bay is good enough for my usage)
作者: hohohea    時間: 2020-5-7 10:55

2bay /4bay 以前無用過最抵玩係邊隻? 18/20 SERIES無所謂.
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-7 11:35

2bay /4bay 以前無用過最抵玩係邊隻? 18/20 SERIES無所謂.
hohohea 發表於 2020-5-7 10:55

218+, 216+,216+II

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-7 11:37

有人加到16GB x 2都得
炎冬 發表於 2020-5-6 17:37

我16gb 單條都得
32gb 係可以的

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: boysbehei    時間: 2020-5-8 11:21

佢寫8GB max, 因為Intel官方說J3445係8GB max
作者: yikale    時間: 2020-5-8 11:41

加到幾多RAM都無用,粒U只能應付NAS下的應用,想玩VM?玩下就得,慢到無朋友
作者: 3335    時間: 2020-5-8 15:23

too expensive..
作者: hambaba    時間: 2020-5-8 16:08

DS220+唔抵玩?
作者: goshigoo    時間: 2020-5-8 16:36

DS220+唔抵玩?
hambaba 發表於 2020-5-8 16:08


冇2.5Gbe,唔抵!
作者: ichigo1000    時間: 2020-5-8 17:06

DS220+ 估計開賣要HK$2600以上, DS218+而家HK$2000左右, 但J3355又話有問題. 你地會點揀?
作者: hambaba    時間: 2020-5-8 17:14

DS220+ 估計開賣要HK$2600以上, DS218+而家HK$2000左右, 但J3355又話有問題. 你地會點揀? ...
ichigo1000 發表於 2020-5-8 17:06

台灣都係差不多呢個價
如果2200~2300就吸引
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-8 17:32

講真 依家你買番218+ 都唔過份

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: pc1668    時間: 2020-5-8 17:44

本帖最後由 pc1668 於 2020-5-8 18:09 編輯
講真 依家你買番218+ 都唔過份

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
chiaki1314 發表於 2020-5-8 17:32


Will absolutely go for x20+ models !

ps. Got no nas on-hand for the time being
作者: 310332063309    時間: 2020-5-9 02:43

DS220+唔抵玩?
hambaba 發表於 2020-5-8 16:08


intel 10系都原生支援2.5gb
d z490幾乎都係2.5gb
我估b系中高階都會係2.5gb 無2.5吸引力下降
作者: 病態賭徒    時間: 2020-5-10 16:08

not available in HK yet?
作者: hsc11hk    時間: 2020-5-11 14:44

not available in HK yet?
病態賭徒 發表於 2020-5-10 16:08



   好似話要6月中先有?
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-11 15:12

Will absolutely go for x20+ models !

ps. Got no nas on-hand for the time being
pc1668 發表於 2020-5-8 17:44

鬼唔知有新買新咩 問題太貴
cpu 又唔多30%
ram 又唔比人裝兩條
整埋啲冇用既nvme cache
除左多個lan port 都唔知做乜
我買平d 既218+ 唔好

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: 病態賭徒    時間: 2020-5-11 17:43

鬼唔知有新買新咩 問題太貴
cpu 又唔多30%
ram 又唔比人裝兩條
整埋啲冇用既nvme cache
除左多個lan p ...
chiaki1314 發表於 2020-5-11 15:12



    agree, I am using 412+ now, may just upgrade to 420+ only, no need to go 920+

I think next gen will be using all SSD or even M.2
作者: eddieau1230    時間: 2020-5-12 04:14

鬼唔知有新買新咩 問題太貴
cpu 又唔多30%
ram 又唔比人裝兩條
整埋啲冇用既nvme cache
除左多個lan p ...
chiaki1314 發表於 2020-5-11 15:12



   Yes, Nvme cache 冇鬼用, 用到一個 share folder only
作者: kean23    時間: 2020-5-12 06:38

hardware 追唔上software, 佢啲app好多都幾食CPU resource, 寫得幾好都俾perfomace拖低晒甚至等於冇用. 好似ds photo 啲相可以等一日, ds video 直情廢晒.
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-12 17:00

720+ 920+ 220+
6月尾出啦 比原先model預貴3-500蚊左右啦

有人講係代理度做緊講

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: pc1668    時間: 2020-5-12 17:18

720+ 920+ 220+
6月尾出啦 比原先model預貴3-500蚊左右啦

有人講係代理度做緊講

via HKEPC IR Extreme 4 ...
chiaki1314 發表於 2020-5-12 17:00


"比原先model預貴3-500蚊左右啦" ... expected
作者: pc1668    時間: 2020-5-12 17:21

    agree, I am using 412+ now, may just upgrade to 420+ only, no need to go 920+

I think next gen will be using all SSD or even M.2
病態賭徒 發表於 2020-5-11 17:43


switching to SSD / M.2 ... not suitable for those who need huge storage capacity, eg. 12TB x4

SSD vs HDD, storage capacity is still a matter of concern
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-12 17:32

"比原先model預貴3-500蚊左右啦" ... expected
pc1668 發表於 2020-5-12 17:18

講真 真係用得nas 個啲都係普通用
再者有評測已經講左多左nvme cache 已經分別唔大
不如慳個5舊水 買番舊4 bay 好過
講到尾bay 先最值錢

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: 病態賭徒    時間: 2020-5-12 17:52

switching to SSD / M.2 ... not suitable for those who need huge storage capacity, eg. 12TB x4

SSD ...
pc1668 發表於 2020-5-12 17:21



    i understood, but if everything is M.2 in the enclosure is able to make the whole stuff tidy and most important no dust
作者: 小煩仔    時間: 2020-5-13 14:39

點解依加d nas 仲係冇Thunderbolt 3,可以直插mac機拎入面既資料,唔經network 快好多
作者: Ragnarok    時間: 2020-5-13 17:46

QNAP有
https://www.qnap.com/solution/thunderbolt3-nas/en/
作者: TimCook    時間: 2020-5-13 17:49

回覆 82# 小煩仔


    唔經 network 駛咩咁貴買 NAS 喎?
作者: funfunhk    時間: 2020-5-13 17:56

點解依加d nas 仲係冇Thunderbolt 3,可以直插mac機拎入面既資料,唔經network 快好多 ...
小煩仔 發表於 2020-5-13 14:39


qnap TB3 直插入mac都係開多個network;唔會變咗das的.  
作者: 風十三    時間: 2020-5-13 19:46

點解依加d nas 仲係冇Thunderbolt 3,可以直插mac機拎入面既資料,唔經network 快好多 ...
小煩仔 發表於 13/5/2020 14:39

作為 Thunderbolt 3 的支持者,我相信 NAS 付加的 TB3 讀寫速度,我相信主力3間係比唔到你。
Thunderbolt 3 要比到好的讀寫速度,真係"P" "S" DAS會比到速度你。
作者: Dannykong    時間: 2020-5-13 21:27

Mobile01有ds920+開箱
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=494&t=6090523
作者: chiaki1314    時間: 2020-5-13 23:43

>>這次 DS920+ 改成原本的內建 4GB 直接銲接在主機板上,
>>僅提供一個 DDR4 2400 擴充插槽

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(6073E).jpg

嘩  s記做乜野呀 咁冇誠意
兩條嘈都唔做出黎
仲要solid 得4gb 唔係8gb
仲要話intel 話用4gb 好啲
你叫我呢個忠粉點買機呀?
你者係想人用黑機者

利申 ds918+ ds916+ ds120j

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(6073E).jpg (2020-5-13 23:40, 118.14 KB) / 下載次數 81
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2193031&k=ac77ef4df7b5a383e529ba68304b0b16&t=1782198550&sid=18rbWCGIaP


作者: z4a7wq    時間: 2020-6-1 20:20

918+同920+ 分別係咪得DDR4同粒U勁左?
如果係咁 918+係咪仲CP高D
見price大部分都3400附近
作者: pc1668    時間: 2020-6-1 20:39

本帖最後由 pc1668 於 2020-6-1 20:44 編輯
918+同920+ 分別係咪得DDR4同粒U勁左?
如果係咁 918+係咪仲CP高D
見price大部分都3400附近 ...
z4a7wq 發表於 2020-6-1 20:20


beware of the 918+ (or 218+) CPU
https://www.tomshardware.com/new ... -failure,40362.html
https://www.hkepc.com/forum/view ... page%3D1&page=4
作者: goshigoo    時間: 2020-6-2 10:43

回覆  小煩仔


    唔經 network 駛咩咁貴買 NAS 喎?
TimCook 發表於 2020-5-13 17:49



我因為佢套software / enclosure圥用NAS;    如果可以用TB3 當ethernet咁用都好架
當然, 同時間可以用Ethernet connect
作者: munmun    時間: 2020-6-27 11:34

其實而家都6月尾,要搞到七月先出到嘛?
作者: taiman52    時間: 2020-6-29 03:56

回覆 90# pc1668

218+ no la
作者: vrb    時間: 2020-6-29 12:22

有價了
220.jpg
720.png
920.jpg

圖片附件: 220.jpg (2020-6-29 12:18, 11.19 KB) / 下載次數 32
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2202168&k=d7d16e4d8ec08d0ba3a9c68ae230b964&t=1782198550&sid=18rbWCGIaP



圖片附件: 720.png (2020-6-29 12:22, 3.61 KB) / 下載次數 47
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2202170&k=af6b03e3cb1fdc295fff12639091cb03&t=1782198550&sid=18rbWCGIaP



圖片附件: 920.jpg (2020-6-29 12:22, 14.89 KB) / 下載次數 55
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2202171&k=45fa12da45f7d08398f0589e33853936&t=1782198550&sid=18rbWCGIaP


作者: ichigo1000    時間: 2020-6-29 12:32

Good, thanks!

請問各位ching如果DS918+換DS220+會唔會好似降級咁? 因為我覺得4 bay太大舊, 同埋cpu J3455有隠憂...

有價了
vrb 發表於 2020-6-29 12:22

作者: TimCook    時間: 2020-6-29 13:14

本帖最後由 TimCook 於 2020-6-29 13:16 編輯
Good, thanks!

請問各位ching如果DS918+換DS220+會唔會好似降級咁? 因為我覺得4 bay太大舊, 同埋cpu J3455 ...
ichigo1000 發表於 2020-6-29 12:32



    個人認為,排除 bay 數目,都係升級,但我覺得唔差個一千,直去 DS720+,會好啲。
作者: hsc11hk    時間: 2020-6-29 16:17

有價了
vrb 發表於 2020-6-29 12:22



    想問下邊個網?
作者: vrb    時間: 2020-6-29 16:38

回覆 97# hsc11hk

j u m b o
作者: pc1668    時間: 2020-6-29 17:09

同埋cpu J3455有隠憂...
ichigo1000 發表於 2020-6-29 12:32


"有隠憂" ... that's true
作者: pc1668    時間: 2020-6-29 17:11

本帖最後由 pc1668 於 2020-6-29 17:16 編輯

回覆 95# ichigo1000

個人認為,排除 bay 數目,都係升級,但我覺得唔差個一千,直去 DS720+,會好啲。 ...
TimCook 發表於 2020-6-29 13:14


Yes, go for 720+ (if 2-bay is ok).  The cpu is better and with 4GB ram (good enough for general use).





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2