作者: Marshall 時間: 2019-9-27 16:12 標題: QNAP 用SSD
有無師兄用Q記NAS 全用SSD呢? 會唔會快好多呢?
作者: free3sky 時間: 2019-9-27 18:53
全用應不會,用舊ssd 加快傳取可能有
作者: 觀星是答案 時間: 2019-9-27 19:12
其實我都打算自己砌架 NAS 用全 SSD
有 10Gb network 之後 , HDD 已經唔夠快
另外 , NAS 用 software Raid , 存取時都有運算
Celeron J 呢類 CPU 唔知夠唔夠快
所以打算自己整部 i3 以上既 NAS 行全 SSD 試下
作者: nkwhahaha 時間: 2019-9-27 20:53
之前新買453bmini, 用HDD同SSD都試過玩, 我用黎做system drive裝app, SSD係快d, 不過同HDD唔差得幾遠, 係快小小同順小小咁, 應該同粒U有關
storage就未試過
作者: kofz 時間: 2019-9-27 20:54
重點你要行10g 先有明顯效果
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tongkai 時間: 2019-9-28 07:53
1282, 682 我用 SSD, 用 VM 抄野 有 2xxMB (10G / 內聯 VM 互抄)
作者: 觀星是答案 時間: 2019-9-28 09:19
本帖最後由 觀星是答案 於 2019-9-28 11:25 編輯
唔知成個 network 同,機器同 software config 係點
但用我 2 台 10G LAN ,行 SSD raid 既機器係內聯抄 files 係上到 8xxMB/s 的
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2151966&k=2c6a91857032adc7d572c209cbd54e89&t=1782288581&sid=28jKNvMnNJ



