作者: eddielai1987 時間: 2015-1-5 01:52 標題: [已解決]Synology DS211j 過DATA 由PC去DS好慢
本帖最後由 eddielai1987 於 2015-1-5 06:31 編輯
我插法係咁既 PC-->ASUS RT-56U-->NAS
得大約8-10mb/s, 直插都係一樣情況, 行緊raid1, 用緊seagate st3000dm001,
同樣咁插法ds1010+, 我唔知快定慢, 但最少行到50-60mb/s
唔知我邊度設定有錯呢? 我見其他人講211j行到最少30mb/s
2部ds都係4.2-3211
有無ching知咩問題?
作者: iamfish 時間: 2015-1-5 02:02
211j 我行到盡唔過 20 Mb ,全 Giga network .
Windows 抄大 file 顯示出黎可能有 30 左右,實數唔到
哩隻野俾我拎左做 backup 既 backup + 行 surveillance ,正常日用要好有耐性 ..
作者: iamfish 時間: 2015-1-5 02:04
你可以試下開 jumbo frame 但其實差距不大
可以試既方法我試齊了 ..
作者: eddielai1987 時間: 2015-1-5 02:07
211j 我行到盡唔過 20 Mb ,全 Giga network .
Windows 抄大 file 顯示出黎可能有 30 左右,實數唔到
哩隻 ...
iamfish 發表於 2015-1-5 02:02
最慘係, 我抄10GB一個檔既FILE WINDOWS顯示得8mb/s... 當堂嚇一跳
作者: iamfish 時間: 2015-1-5 02:10
有冇試條線本身有冇問題,係唔係行緊 giga ?
有時插唔實會變左 10/100 。
8Mb 你又真係太誇,得8Mb 俾我即掉佢落屎坑

作者: eddielai1987 時間: 2015-1-5 02:15
本帖最後由 eddielai1987 於 2015-1-5 02:27 編輯
插實哂, router行緊full duplex giga, 電腦都係gigabit port... 我搞左好耐都唔知咩問題, 我見其他文d人話行到30-40mb/s, 我心諗夠用喇-_- 點知返到嚟得8mb/s, 又以為lan線問題, 換左條cat5e都係一樣-_-
作者: eddielai1987 時間: 2015-1-5 02:57
其實可唔可以拆隻hdd出來用電腦過完之後再插返落去... raid1行緊會唔會mirror返... ?
作者: tingcrab 時間: 2015-1-5 04:59
你係另一個post先至因為亂開jumbo frame先出事,而家竟然亂教人開jumbo frame?你有無過份左d呢???
作者: iamfish 時間: 2015-1-5 10:04
本帖最後由 iamfish 於 2015-1-5 10:14 編輯
jumbo frame ,同 syno 有乜必然相關既問題,我讀書少,請教下。
響討論區分享意見有得幾過份?唔通用syno炒過raid就叫人一世唔好用raid?技術本身無辜。
又,jumbo frame我開左應該有十幾年,又有乜問題呢,因為 dsm 問題而停用一樣野,咁算係斬腳趾嘛?

作者: iamfish 時間: 2015-1-5 10:07
本帖最後由 iamfish 於 2015-1-5 10:17 編輯
唔好亂黎...等陣佢全隻幫你rebuild 你會想死
本身隻211j有冇開好多 service ?
如果 service 多,本身又行埋 raid 1 ,咁會慢上加慢。
raid 1 已經拖慢左部 211 j .. 如果再開多兩支 cam ,開埋其他野,佢同死左分別不大..
作者: eddielai1987 時間: 2015-1-5 11:06
本帖最後由 eddielai1987 於 2015-1-5 11:16 編輯
我已經做左, 答案係唔得既, 單一隻r/w就得, 行raid好似唔得,
可能我用windows software睇-_-用ubuntu可能ok
不過我發現左可能我加密左個share file會整慢左, 我一unlock左即沖返上50mb/s
我呢隻211j無乜service架, 純粹放相放片
作者: iamfish 時間: 2015-1-5 11:17
我已經做左, 答案係唔得既, 單一隻r/w就得, 行raid好似唔得,
可能我用windows software睇-_-用ubuntu可 ...
eddielai1987 發表於 2015-1-5 11:06

我已經慣左佢咁既速度..放埋一邊由得佢算
作者: iamfish 時間: 2015-1-5 11:21
回覆 11# eddielai1987
我由最初將佢 raid 1 + set 哩樣嗰樣,到而家 basic + basic ,乜都唔 set ,只錄一支 cam,先叫做用得
唔係既話真係好考耐性,入 dsm 都兩分鐘 ..
某程度上我會建議你拆 raid ,再行 basic + time backup ,應該會快啲
以同 cpu 既 209 計,211j 慢好多,問題應該係出於佢 ram 少 .
作者: eddielai1987 時間: 2015-1-5 11:58
如果我要行basic 根本唔會買佢, 我用ds1010+就夠喇,
我覺得佢ok快喎, 係爆cpu姐, ram行左一半,
我依家仲係爆沖緊40mb/s, 97-99% cpu, 可能我無嘢連住,
最多用來做data online backup

