作者: fatpigying 時間: 2013-10-20 23:13 標題: ASUSTOR AS-302T 開開箱
最近我同事買左隻 AS-302T 用黎 SHARE FILE 同 BT 下野,所以我又幫佢寫下開箱同大家簡簡單單分享下,好多人都話呢隻性價幾高,粒U夠靚同又有HDMI都係$2XXX,事不宜遲去相!
第一時間緊係影下包裝盒



入面隻碟同火牛

出黎啦,個外型好金屬,一點都唔膠
放HD隻架

隻NAS個介面

總結:
呢隻野都幾玩下,粒U真係都幾快,個外型又夠金屬,設定都唔太難,咁既價仲要有HDMI都幾抵玩
作者: mad scientist 時間: 2013-10-20 23:23
佢有個FTP explorer app 幾好用
作者: iamfish 時間: 2013-10-20 23:43
回復 2# mad scientist
玩過佢DEMO .. 都好手機FEEL 下.速度唔錯
如果有得MOD 個OS .. 可以考慮入手..
作者: mad scientist 時間: 2013-10-20 23:45
回復 mad scientist
玩過佢DEMO .. 都好手機FEEL 下.速度唔錯
如果有得MOD 個OS .. 可以考慮入手..
...
iamfish 發表於 2013-10-20 23:43
你想mod 啲乜 optware ?, 定係成個os唔要
作者: iamfish 時間: 2013-10-20 23:50
回復 4# mad scientist
當然係成個OS 推瓜佢
作者: mad scientist 時間: 2013-10-20 23:54
呢隻野冇vga出, 可能改煩啲 用USB 係應該boot 得起部機
作者: iamfish 時間: 2013-10-20 23:56
回復 6# mad scientist
我唸就算用DOM 佢都勾唔出畫面到 HDMI ..
作者: mad scientist 時間: 2013-10-20 23:58
Hdmi 唔係果樣野, 出唔到console, 用serial cable, dom 未過warranty 你都咪攪有seal 封左

作者: iamfish 時間: 2013-10-21 00:21
回復 8# mad scientist
講係咁講姐..
斷估我兩隻SYNO 冇咁快死得 .
死左先會再買了..
不過再買NAS 一定唔買 ARM BASE ..
作者: mad scientist 時間: 2013-10-21 00:24
希望s唔會出故感 搞林山寨版

作者: iamfish 時間: 2013-10-21 00:28
回復 10# mad scientist
唔會... 由佢某D APP 既 PROTECT 黎睇 .
(... 最新版本係 99999 License Pack .. 都唔明我之前儲KEY 儲得咁辛苦黎托..)
佢唔會咁黎封殺.
而且,要封都冇得封..
另外.. 黑褲仔我覺得有辣有唔辣..
SO FAR 可以成為令人投入 NAS 行列既原因.
好似當年既番記咁..
唔係咁鬼多番記 ,而家七仔點會咁鬼多人買..
我好多客係直接買正版,唔係玩番簡..
作者: casperyuen 時間: 2013-10-21 22:12
多謝師兄的開箱.....等左好耐...好想買呢個
作者: nt6251 時間: 2013-10-21 23:40
仲未等到2系.....唯有繼續苦等

作者: 天文台 時間: 2013-10-22 02:30
回復 11# iamfish
iamfist 兄,
你話"周總" ---> 有辣有唔辣 ,何解呢?
作者: fatpigying 時間: 2013-10-22 10:42
本帖最後由 fatpigying 於 2013-10-22 10:43 編輯
所以我都係借我同事開箱,我都等緊2系

作者: mad scientist 時間: 2013-10-22 11:53
我都等緊你開2系箱
作者: iamfish 時間: 2013-10-22 12:22
回復 14# 天文台
辣,係賺少左錢.
唔辣.. 係多左人用佢套system
只賣system 有冇錢賺 ?
睇下米高傻就知..
作者: 蔡小稀 時間: 2013-10-24 09:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2013-10-24 09:25
2係出左啦=.= 最平個隻 202T 1399炸-.- 仲平過QNAP 果隻最平既NAS=.="
已知既分別係,
ASUSTOR 用 ATOM, 2個 ...
蔡小稀 發表於 2013-10-24 09:10
So cheap dual core
next gen 214j must change to intel atom soc
作者: fatpigying 時間: 2013-10-24 09:28
2係出左啦=.= 最平個隻 202T 1399炸-.- 仲平過QNAP 果隻最平既NAS=.="
已知既分別係,
ASUSTOR 用 ATOM, 2個 ...
蔡小稀 發表於 2013-10-24 09:10
好抵呀
我宜家目標係 202TE
作者: iamfish 時間: 2013-10-24 09:55
$1399 。。。。。咁誇?
作者: Neto0O 時間: 2013-10-24 10:08
202TE 出左未?
作者: fatpigying 時間: 2013-10-24 11:35
應該出左,2系好似係一齊出
作者: iamfish 時間: 2013-10-24 11:49
無聊上去 demo 望..
佢唔俾我試可唔可以自己 define ipcam ...
作者: Neto0O 時間: 2013-10-24 12:00
202T同202TE 分別係咪RAM 512 VS 1GB, 有HTMI, 價錢差幾多?
作者: nt6251 時間: 2013-10-24 15:20
正!!想問ching邊間見到,同埋有無202te呀,又幾錢呢?謝謝
作者: iamfish 時間: 2013-10-24 15:29
回復 26# nt6251
NTD $7900 .
應該係 HKD $2499 ?
作者: nt6251 時間: 2013-10-24 15:36
ching, nt $7900 應該係hkd $2085先岩喎@@
作者: arshum 時間: 2013-10-25 02:18
呢隻又堅抵 wor
終於有 d 野同 s/q 記打
作者: 蔡小稀 時間: 2013-10-25 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatpigying 時間: 2013-10-28 09:10
金士的賣 HK$1650.00 抵玩
作者: wongja 時間: 2013-10-28 09:19
hdmi 播片順唔順?
買黎齋做 media player 都抵
放兩隻 1.5 TB 擺 movie + BT
唔洗搬黎搬去
作者: fatpigying 時間: 2013-10-28 10:06
3系實無問題,2系就要問問開箱果位CHING啦
作者: iamfish 時間: 2013-10-28 10:44
ching 可能仲抄緊愛情動作片。。
作者: 蔡小稀 時間: 2013-10-28 10:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nt6251 時間: 2013-10-28 12:40
本帖最後由 nt6251 於 2013-10-28 12:45 編輯
回復 34# iamfish
抄緊卡通片之麻~
HDMI我未試呀,用邊隻會APPS好D?XBMC嗎?
而家試埋佢先~
作者: nt6251 時間: 2013-10-28 12:41
回復 32# wongja
索性2隻4TB啦~
作者: mad scientist 時間: 2013-10-28 12:46
XMBC should be the standard app for 3-series, series. can use the remote
作者: wongja 時間: 2013-10-28 12:47
2 x 4TB 係比我個 DS712 用
2 x 1.5TB (現在2 個HDD) 就插落去用
但想睇左報告先
作者: fatpigying 時間: 2013-10-28 16:48
愛情動作片 (卡通版)?
作者: acdebby 時間: 2013-10-28 17:27
各位師兄,ASUSTOR 新手岩用嗎?
睇specs 就好齊全啊,S牌既話要4-5千走唔甩。
呢個牌子咁平,有那些方面比S牌差啊?
btw好吸引
作者: fatpigying 時間: 2013-10-29 09:43
其實除左 Software 未咁完善之外,其他都非常好
Software 目前都夠用,加上佢都係牙石品牌,呢D問題好快都改善到,
不過如果你想買2系宜家都未必有貨

作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 09:45
cdrom
作者: lkl831 時間: 2013-10-29 10:15
2系平$900 如果睇片都順就正啦
作者: mkid 時間: 2013-10-29 10:31
本帖最後由 mkid 於 2013-10-29 10:44 編輯
問個笨問題....Asustor 跟 Asus有關係嗎 ??
=======
http://www.asustor.com/about/about_asustor?lan=zh_tw
華芸科技 (ASUSTOR Inc.) 正式成立於 2011 年 8 月,公司位於台北市北投區大業路 (近捷運奇岩站),是由華碩(ASUS) 所直接投資成立的公司。我們專注於網路儲存裝置 (NAS) 的設計及相關軟、軔 、硬 體研發及整合,目標是將品牌推向國際,並成為全球儲存設備上的領導廠商。
作者: pc1668 時間: 2013-10-29 10:40
本帖最後由 pc1668 於 2013-10-29 10:42 編輯
Then I will wait for the next gen 214j. The price premium is for the NAS OS.
作者: u.c. 時間: 2013-10-29 10:43
Then I will wait for the next gen 214j. The price premium is for the NAS OS.
pc1668 發表於 2013-10-29 10:40
我就估214J 都仲係用ARM BASE, 不過個價錢就跌到落$1K 樓下.
作者: pc1668 時間: 2013-10-29 10:44
well, still good

作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 11:10
buy NAS free media player

作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 11:11
照睇都唔會
作者: iamfish 時間: 2013-10-29 11:55
回復 50# mad scientist
點唸都冇可能... 1k 樓下喎..
作者: 金比 時間: 2013-10-29 12:21
213J 都 $13XX
214J 點睇都冇可能
作者: fatpigying 時間: 2013-10-29 12:23
問個笨問題....Asustor 跟 Asus有關係嗎 ??
=======
華芸科技 (ASUSTOR Inc.) 正式成立於 2011 年 8 ...
mkid 發表於 2013-10-29 10:31
Asustor 係牙石架
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 12:26
Asustor 係 華芸
Asus Cloud
作者: bonbon1 時間: 2013-10-29 12:28
海鮮坊有價單, 唔知有冇貨啫.
作者: fatpigying 時間: 2013-10-29 12:36
Ching 真好眼力

作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 12:37
in english
Asustor = Asus + Storage = Asustor
作者: fatpigying 時間: 2013-10-29 12:37
宜家 TE 好似好多地方都無貨,細舖就唔知仲有冇

作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 12:40
Asustor 不嬲得幾間有 model 仲未必齊

ask 看4 why
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 12:41
買到喇
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 12:42
TE? where
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 12:48
漢科
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 12:48
不過唔係靚價
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 12:56
漢4 一時一樣架 又話冇又話有

作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 13:00
我尋日問舊高登、反到屋企打電話去新高登佢話有、但只會同我留一日
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 13:01
不過呢度啲c兄玩咁耐都未有測試報告
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 13:03
靠哂你啦
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 13:05
放心、一定會完整報告
作者: lkl831 時間: 2013-10-29 13:06
ching 係指普通Media player 如小米盒子!?
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 13:08
本帖最後由 cyberyeah 於 2013-10-29 13:09 編輯
唔知放唔放到3D戲呢、我係講字幕問題、其實求其一部都播到3d戲、只要部電視support就得、但字幕就要player支援
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 13:09
no, atom soc built-in hardware h.264 decoder should be better than 小米盒子
小米盒子 is not real 1080p, it is 720 upscale to 1080
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 13:11
我唸你部TV食到就得 係external subtitle 可能冇3D
作者: Neto0O 時間: 2013-10-29 13:17
ching 都話有得訂la
作者: lkl831 時間: 2013-10-29 13:56
本帖最後由 lkl831 於 2013-10-29 13:59 編輯
no, atom soc built-in hardware h.264 decoder should be better than 小米盒子
小米盒子 is not r ...
mad scientist 發表於 2013-10-29 13:09
即係ching 偏向nas & player 分開了嗎

小弟不才, 唔係好明"buy NAS free media player" 嘅意思
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 14:46
即係ching 偏向nas & player 分開了嗎
小弟不才, 唔係好明"buy NAS free media player" 嘅意思:ha ...
lkl831 發表於 2013-10-29 13:56
我嘅意思一隻NAS價錢 就有齊二樣野
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 16:43
想問下utorrent個密碼係咩?裝了入唔到
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 17:30
good question
http://www.asustor.com/apps/app_detail?id=146
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 17:31
本帖最後由 cyberyeah 於 2013-10-29 17:34 編輯
唔該C兄,咁想問下呢部機係咪唔support windows user的right呢,例如我windows user 係"abc",咁個NAS都有個user "abc",password一樣,咁食咁食到個權限呢?我synology得架,呢部就唔得!要用個Control Center去連先得
作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 17:33
do you feel 中伏

作者: mad scientist 時間: 2013-10-29 17:45
唔該C兄,咁想問下呢部機係咪唔support windows user的right呢,例如我windows user 係"abc",咁個N ...
cyberyeah 發表於 2013-10-29 17:31
荼實我兩隻NAS買左返去 半年有多都冇乜點用過

你睇下有冇野啱洗
http://www.asustor.com/admv2?typ ... p;lan=en&sub=44
作者: Neto0O 時間: 2013-10-29 17:48
回復 78# cyberyeah
詳細說明
http://www.asustor.com/online/College?lan=en
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-29 22:48
唉!原來真係唔support windows 個user
作者: lkl831 時間: 2013-10-29 23:08
This is what I ask for...
所以好想知道佢播片嘅能力, 如順暢度, 檔案支援, 外掛字幕等等
作者: bluesky 時間: 2013-10-30 08:43
放手d 放o左佢啦...
或者... 出email 問下asustor幾時/肯唔肯加番呢個function入去
作者: u.c. 時間: 2013-10-30 08:57
中伏嗎?? 我75折回收......
作者: wongja 時間: 2013-10-30 09:02
之前有個post 話無聲...
唔知真定假
作者: 蔡小稀 時間: 2013-10-30 09:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hello012 時間: 2013-10-30 09:17
請問302, remote 係咪都要令外買?
202te 睇bluray iso 唔知得唔得 ?
作者: lkl831 時間: 2013-10-30 09:26
一開始見202TE個價好吸引
但睇吓睇吓又想買302T
不過諗真D, 好似佢其中一個出平價嘅原因係想氹我入局咁
作者: mad scientist 時間: 2013-10-30 09:30
話哂都節舊左一日 75折.. 我出8折
作者: mad scientist 時間: 2013-10-30 09:33
照計唔用都得 xbmc android, ios 有app

remote 好似二舊幾

作者: lkl831 時間: 2013-10-30 09:37
remote 可以比屋企人用嘛

作者: mad scientist 時間: 2013-10-30 09:38
好似冇包
作者: lkl831 時間: 2013-10-30 09:42
咁比多幾舊水真係只為個CPU了嗎
作者: hello012 時間: 2013-10-30 09:53
如果經hdmi 睇bluray iso 夠快,就 202te 啦,話曬平好多舊。
作者: lkl831 時間: 2013-10-30 10:10
咁梗係啦, 反正都係貪佢一部機又同NAS+media player 差唔多價, 又佔少一個lan port
作者: mad scientist 時間: 2013-10-30 10:15
咁你本身有冇media player

作者: hello012 時間: 2013-10-30 10:27
見過老外youtube 試過302 play bluray iso 無問題。
唔知 202te 得唔得。。。。
作者: cyberyeah 時間: 2013-10-30 11:10
邊位買咗remote出聲、借我用個
chophop學習
作者: lkl831 時間: 2013-10-30 12:51
有android box
不過唔知點解播NAS的片硬解不了

