Board logo

標題: [開箱] ASUSTOR AS-302T 開開箱 [打印本頁]

作者: fatpigying    時間: 2013-10-20 23:13     標題: ASUSTOR AS-302T 開開箱

最近我同事買左隻 AS-302T 用黎 SHARE FILE 同 BT 下野,所以我又幫佢寫下開箱同大家簡簡單單分享下,好多人都話呢隻性價幾高,粒U夠靚同又有HDMI都係$2XXX,事不宜遲去相!

第一時間緊係影下包裝盒




入面隻碟同火牛


出黎啦,個外型好金屬,一點都唔膠


放HD隻架


隻NAS個介面


總結:
呢隻野都幾玩下,粒U真係都幾快,個外型又夠金屬,設定都唔太難,咁既價仲要有HDMI都幾抵玩
作者: mad scientist    時間: 2013-10-20 23:23

最近我同事買左隻 AS-302T 用黎 SHARE FILE 同 BT 下野,所以我又幫佢寫下開箱同大家簡簡單單分享下,好多 ...
fatpigying 發表於 2013-10-20 23:13



    佢有個FTP explorer app 幾好用
作者: iamfish    時間: 2013-10-20 23:43

回復 2# mad scientist

玩過佢DEMO .. 都好手機FEEL 下.速度唔錯
如果有得MOD 個OS .. 可以考慮入手..

一間屋四部NAS ...
作者: mad scientist    時間: 2013-10-20 23:45

回復  mad scientist

玩過佢DEMO .. 都好手機FEEL 下.速度唔錯
如果有得MOD 個OS .. 可以考慮入手..

...
iamfish 發表於 2013-10-20 23:43


你想mod 啲乜 optware ?, 定係成個os唔要
作者: iamfish    時間: 2013-10-20 23:50

回復 4# mad scientist

當然係成個OS 推瓜佢裝 WINDOWS / 其他野 ..
作者: mad scientist    時間: 2013-10-20 23:54

回復  mad scientist

當然係成個OS 推瓜佢裝 WINDOWS / 其他野 ..
iamfish 發表於 2013-10-20 23:50



    呢隻野冇vga出, 可能改煩啲 用USB 係應該boot 得起部機
作者: iamfish    時間: 2013-10-20 23:56

回復 6# mad scientist

我唸就算用DOM 佢都勾唔出畫面到 HDMI ..
作者: mad scientist    時間: 2013-10-20 23:58

回復  mad scientist

我唸就算用DOM 佢都勾唔出畫面到 HDMI ..
iamfish 發表於 2013-10-20 23:56



    Hdmi 唔係果樣野, 出唔到console, 用serial cable, dom 未過warranty 你都咪攪有seal 封左
作者: iamfish    時間: 2013-10-21 00:21

回復 8# mad scientist

講係咁講姐..
斷估我兩隻SYNO 冇咁快死得 .
死左先會再買了..
不過再買NAS 一定唔買 ARM BASE ..
作者: mad scientist    時間: 2013-10-21 00:24

回復  mad scientist

講係咁講姐..
斷估我兩隻SYNO 冇咁快死得 .
死左先會再買了..
不過再買NAS 一定唔 ...
iamfish 發表於 2013-10-21 00:21


希望s唔會出故感 搞林山寨版
作者: iamfish    時間: 2013-10-21 00:28

回復 10# mad scientist

唔會... 由佢某D APP 既 PROTECT 黎睇 .
(... 最新版本係 99999 License Pack .. 都唔明我之前儲KEY 儲得咁辛苦黎托..)
佢唔會咁黎封殺.
而且,要封都冇得封..

另外.. 黑褲仔我覺得有辣有唔辣..
SO FAR 可以成為令人投入 NAS 行列既原因.
好似當年既番記咁..
唔係咁鬼多番記 ,而家七仔點會咁鬼多人買..
我好多客係直接買正版,唔係玩番簡..
作者: casperyuen    時間: 2013-10-21 22:12

多謝師兄的開箱.....等左好耐...好想買呢個
作者: nt6251    時間: 2013-10-21 23:40

仲未等到2系.....唯有繼續苦等
作者: 天文台    時間: 2013-10-22 02:30

回復 11# iamfish


iamfist 兄,

你話"周總" ---> 有辣有唔辣 ,何解呢?
作者: fatpigying    時間: 2013-10-22 10:42

本帖最後由 fatpigying 於 2013-10-22 10:43 編輯
仲未等到2系.....唯有繼續苦等
nt6251 發表於 2013-10-21 23:40



所以我都係借我同事開箱,我都等緊2系
作者: mad scientist    時間: 2013-10-22 11:53

所以我都係借我同事開箱,我都等緊2系
fatpigying 發表於 2013-10-22 10:42


我都等緊你開2系箱
作者: iamfish    時間: 2013-10-22 12:22

回復 14# 天文台

辣,係賺少左錢.
唔辣.. 係多左人用佢套system

只賣system 有冇錢賺 ?
睇下米高傻就知..
作者: 蔡小稀    時間: 2013-10-24 09:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist    時間: 2013-10-24 09:25

2係出左啦=.= 最平個隻 202T 1399炸-.- 仲平過QNAP 果隻最平既NAS=.="
已知既分別係,
ASUSTOR 用 ATOM, 2個 ...
蔡小稀 發表於 2013-10-24 09:10



    So cheap dual core next gen 214j must change to intel atom soc
作者: fatpigying    時間: 2013-10-24 09:28

2係出左啦=.= 最平個隻 202T 1399炸-.- 仲平過QNAP 果隻最平既NAS=.="
已知既分別係,
ASUSTOR 用 ATOM, 2個 ...
蔡小稀 發表於 2013-10-24 09:10



好抵呀
我宜家目標係 202TE
作者: iamfish    時間: 2013-10-24 09:55

$1399 。。。。。咁誇?
作者: Neto0O    時間: 2013-10-24 10:08

202TE 出左未?
作者: fatpigying    時間: 2013-10-24 11:35

202TE 出左未?
Neto0O 發表於 2013-10-24 10:08



應該出左,2系好似係一齊出
作者: iamfish    時間: 2013-10-24 11:49

無聊上去 demo 望..
佢唔俾我試可唔可以自己 define ipcam ...
作者: Neto0O    時間: 2013-10-24 12:00

應該出左,2系好似係一齊出
fatpigying 發表於 2013-10-24 11:35



    202T同202TE 分別係咪RAM 512 VS 1GB,  有HTMI, 價錢差幾多?
作者: nt6251    時間: 2013-10-24 15:20

正!!想問ching邊間見到,同埋有無202te呀,又幾錢呢?謝謝
作者: iamfish    時間: 2013-10-24 15:29

回復 26# nt6251

NTD $7900 .
應該係 HKD $2499 ?
作者: nt6251    時間: 2013-10-24 15:36

ching, nt $7900 應該係hkd $2085先岩喎@@
作者: arshum    時間: 2013-10-25 02:18

呢隻又堅抵 wor
終於有 d 野同 s/q 記打
作者: 蔡小稀    時間: 2013-10-25 11:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatpigying    時間: 2013-10-28 09:10

正!!想問ching邊間見到,同埋有無202te呀,又幾錢呢?謝謝
nt6251 發表於 2013-10-24 15:20



金士的賣 HK$1650.00 抵玩
作者: wongja    時間: 2013-10-28 09:19

hdmi 播片順唔順?
買黎齋做 media player 都抵

放兩隻  1.5 TB 擺 movie + BT
唔洗搬黎搬去
作者: fatpigying    時間: 2013-10-28 10:06

hdmi 播片順唔順?
買黎齋做 media player 都抵

放兩隻  1.5 TB 擺 movie + BT
唔洗搬黎搬去  ...
wongja 發表於 2013-10-28 09:19


3系實無問題,2系就要問問開箱果位CHING啦
作者: iamfish    時間: 2013-10-28 10:44

ching 可能仲抄緊愛情動作片。。
作者: 蔡小稀    時間: 2013-10-28 10:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nt6251    時間: 2013-10-28 12:40

本帖最後由 nt6251 於 2013-10-28 12:45 編輯

回復 34# iamfish

抄緊卡通片之麻~
HDMI我未試呀,用邊隻會APPS好D?XBMC嗎?
而家試埋佢先~
作者: nt6251    時間: 2013-10-28 12:41

回復 32# wongja

索性2隻4TB啦~
作者: mad scientist    時間: 2013-10-28 12:46

回復  iamfish

抄緊卡通片之麻~
HDMI我未試呀,用邊隻會APPS好D?XMBC嗎?
而家試埋佢先~ ...
nt6251 發表於 2013-10-28 12:40


XMBC should be the standard app for 3-series, series. can use the remote
作者: wongja    時間: 2013-10-28 12:47

回復  wongja

索性2隻4TB啦~
nt6251 發表於 2013-10-28 12:41



    2 x 4TB 係比我個 DS712 用
2 x 1.5TB (現在2 個HDD) 就插落去用
但想睇左報告先
作者: fatpigying    時間: 2013-10-28 16:48

回復  iamfish

抄緊卡通片之麻~
HDMI我未試呀,用邊隻會APPS好D?XBMC嗎?
而家試埋佢先~ ...
nt6251 發表於 2013-10-28 12:40



愛情動作片 (卡通版)?
作者: acdebby    時間: 2013-10-28 17:27

 各位師兄,ASUSTOR 新手岩用嗎?
睇specs 就好齊全啊,S牌既話要4-5千走唔甩。
呢個牌子咁平,有那些方面比S牌差啊?
btw好吸引
作者: fatpigying    時間: 2013-10-29 09:43

 各位師兄,ASUSTOR 新手岩用嗎?
睇specs 就好齊全啊,S牌既話要4-5千走唔甩。
呢個牌子咁平,有那些方面 ...
acdebby 發表於 2013-10-28 17:27



其實除左 Software 未咁完善之外,其他都非常好
Software 目前都夠用,加上佢都係牙石品牌,呢D問題好快都改善到,
不過如果你想買2系宜家都未必有貨
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 09:45

其實除左 Software 未咁完善之外,其他都非常好
Software 目前都夠用,加上佢都係牙石品牌,呢D問 ...
fatpigying 發表於 2013-10-29 09:43


cdrom
作者: lkl831    時間: 2013-10-29 10:15

其實除左 Software 未咁完善之外,其他都非常好
Software 目前都夠用,加上佢都係牙石品牌,呢D問 ...
fatpigying 發表於 2013-10-29 09:43

2系平$900 如果睇片都順就正啦
作者: mkid    時間: 2013-10-29 10:31

本帖最後由 mkid 於 2013-10-29 10:44 編輯

問個笨問題....Asustor 跟 Asus有關係嗎 ??

=======

http://www.asustor.com/about/about_asustor?lan=zh_tw


華芸科技 (ASUSTOR Inc.) 正式成立於 2011 年 8 月,公司位於台北市北投區大業路 (近捷運奇岩站),是由華碩(ASUS) 所直接投資成立的公司。我們專注於網路儲存裝置 (NAS) 的設計及相關軟、軔 、硬 體研發及整合,目標是將品牌推向國際,並成為全球儲存設備上的領導廠商。
作者: pc1668    時間: 2013-10-29 10:40

本帖最後由 pc1668 於 2013-10-29 10:42 編輯
So cheap dual core next gen 214j must change to intel atom soc
mad scientist 發表於 2013-10-24 09:25


Then I will wait for the next gen 214j. The price premium is for the NAS OS.
作者: u.c.    時間: 2013-10-29 10:43

Then I will wait for the next gen 214j. The price premium is for the NAS OS.
pc1668 發表於 2013-10-29 10:40



    我就估214J 都仲係用ARM BASE, 不過個價錢就跌到落$1K 樓下.
作者: pc1668    時間: 2013-10-29 10:44

我就估214J 都仲係用ARM BASE, 不過個價錢就跌到落$1K 樓下.
u.c. 發表於 2013-10-29 10:43


well, still good
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 11:10

2系平$900 如果睇片都順就正啦
lkl831 發表於 2013-10-29 10:15


buy NAS free media player
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 11:11

我就估214J 都仲係用ARM BASE, 不過個價錢就跌到落$1K 樓下.
u.c. 發表於 2013-10-29 10:43


照睇都唔會
作者: iamfish    時間: 2013-10-29 11:55

回復 50# mad scientist

點唸都冇可能... 1k 樓下喎..
作者: 金比    時間: 2013-10-29 12:21

我就估214J 都仲係用ARM BASE, 不過個價錢就跌到落$1K 樓下.
u.c. 發表於 2013-10-29 10:43

213J 都 $13XX
214J 點睇都冇可能
作者: fatpigying    時間: 2013-10-29 12:23

問個笨問題....Asustor 跟 Asus有關係嗎 ??

=======




華芸科技 (ASUSTOR Inc.) 正式成立於 2011 年 8  ...
mkid 發表於 2013-10-29 10:31



Asustor 係牙石架
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 12:26

Asustor 係牙石架
fatpigying 發表於 2013-10-29 12:23


Asustor 係 華芸

Asus Cloud
作者: bonbon1    時間: 2013-10-29 12:28

海鮮坊有價單, 唔知有冇貨啫.
作者: fatpigying    時間: 2013-10-29 12:36

Asustor 係 華芸

Asus Cloud
mad scientist 發表於 2013-10-29 12:26



Ching 真好眼力
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 12:37

Ching 真好眼力
fatpigying 發表於 2013-10-29 12:36


in english

Asustor = Asus + Storage = Asustor
作者: fatpigying    時間: 2013-10-29 12:37

海鮮坊有價單, 唔知有冇貨啫.
bonbon1 發表於 2013-10-29 12:28



宜家 TE 好似好多地方都無貨,細舖就唔知仲有冇
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 12:40

宜家 TE 好似好多地方都無貨,細舖就唔知仲有冇
fatpigying 發表於 2013-10-29 12:37


Asustor 不嬲得幾間有 model 仲未必齊

ask 看4 why
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 12:41

買到喇
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 12:42

買到喇
cyberyeah 發表於 2013-10-29 12:41


TE? where
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 12:48

漢科
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 12:48

不過唔係靚價
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 12:56

漢科
cyberyeah 發表於 2013-10-29 12:48



漢4 一時一樣架 又話冇又話有
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 13:00

我尋日問舊高登、反到屋企打電話去新高登佢話有、但只會同我留一日
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 13:01

不過呢度啲c兄玩咁耐都未有測試報告
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 13:03

不過呢度啲c兄玩咁耐都未有測試報告
cyberyeah 發表於 2013-10-29 13:01


靠哂你啦
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 13:05

放心、一定會完整報告
作者: lkl831    時間: 2013-10-29 13:06

buy NAS free media player
mad scientist 發表於 2013-10-29 11:10

ching 係指普通Media player 如小米盒子!?
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 13:08

本帖最後由 cyberyeah 於 2013-10-29 13:09 編輯

唔知放唔放到3D戲呢、我係講字幕問題、其實求其一部都播到3d戲、只要部電視support就得、但字幕就要player支援

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 13:09

ching 係指普通Media player 如小米盒子!?
lkl831 發表於 2013-10-29 13:06


no, atom soc built-in hardware h.264 decoder should be better than 小米盒子

小米盒子 is not real 1080p, it is 720 upscale to 1080
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 13:11

唔知放唔放到3D戲呢
cyberyeah 發表於 2013-10-29 13:08


我唸你部TV食到就得 係external subtitle 可能冇3D
作者: Neto0O    時間: 2013-10-29 13:17

ching 都話有得訂la
作者: lkl831    時間: 2013-10-29 13:56

本帖最後由 lkl831 於 2013-10-29 13:59 編輯
no, atom soc built-in hardware h.264 decoder should be better than 小米盒子

小米盒子 is not r ...
mad scientist 發表於 2013-10-29 13:09

即係ching 偏向nas & player 分開了嗎
小弟不才, 唔係好明"buy NAS free media player" 嘅意思
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 14:46

即係ching 偏向nas & player 分開了嗎
小弟不才, 唔係好明"buy NAS free media player" 嘅意思:ha ...
lkl831 發表於 2013-10-29 13:56



    我嘅意思一隻NAS價錢 就有齊二樣野
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 16:43

想問下utorrent個密碼係咩?裝了入唔到
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 17:30

想問下utorrent個密碼係咩?裝了入唔到
cyberyeah 發表於 2013-10-29 16:43


good question

http://www.asustor.com/apps/app_detail?id=146
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 17:31

本帖最後由 cyberyeah 於 2013-10-29 17:34 編輯
good question
mad scientist 發表於 2013-10-29 17:30



    唔該C兄,咁想問下呢部機係咪唔support windows user的right呢,例如我windows user 係"abc",咁個NAS都有個user "abc",password一樣,咁食咁食到個權限呢?我synology得架,呢部就唔得!要用個Control Center去連先得
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 17:33

唔該C兄
cyberyeah 發表於 2013-10-29 17:31


do you feel 中伏
作者: mad scientist    時間: 2013-10-29 17:45

唔該C兄,咁想問下呢部機係咪唔support windows user的right呢,例如我windows user 係"abc",咁個N ...
cyberyeah 發表於 2013-10-29 17:31


荼實我兩隻NAS買左返去 半年有多都冇乜點用過

你睇下有冇野啱洗
http://www.asustor.com/admv2?typ ... p;lan=en&sub=44
作者: Neto0O    時間: 2013-10-29 17:48

回復 78# cyberyeah


    詳細說明
http://www.asustor.com/online/College?lan=en
作者: cyberyeah    時間: 2013-10-29 22:48

唉!原來真係唔support windows 個user
作者: lkl831    時間: 2013-10-29 23:08

我嘅意思一隻NAS價錢 就有齊二樣野
mad scientist 發表於 2013-10-29 14:46

This is what I ask for...
所以好想知道佢播片嘅能力, 如順暢度, 檔案支援, 外掛字幕等等
作者: bluesky    時間: 2013-10-30 08:43

唉!原來真係唔support windows 個user
cyberyeah 發表於 2013-10-29 10:48 PM


放手d 放o左佢啦...
或者... 出email 問下asustor幾時/肯唔肯加番呢個function入去
作者: u.c.    時間: 2013-10-30 08:57

唉!原來真係唔support windows 個user
cyberyeah 發表於 2013-10-29 22:48



    中伏嗎??   我75折回收......
作者: wongja    時間: 2013-10-30 09:02

This is what I ask for...
所以好想知道佢播片嘅能力, 如順暢度, 檔案支援, 外掛字幕等等 ...
lkl831 發表於 2013-10-29 23:08



    之前有個post 話無聲...
唔知真定假
作者: 蔡小稀    時間: 2013-10-30 09:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hello012    時間: 2013-10-30 09:17

請問302, remote 係咪都要令外買?
202te 睇bluray iso 唔知得唔得 ?

我用緊隻302@@ 無問題 依家想買多隻202TE 比個FD~.~
蔡小稀 發表於 2013-10-30 09:09

作者: lkl831    時間: 2013-10-30 09:26

請問302, remote 係咪都要令外買?
202te 睇bluray iso 唔知得唔得 ?
hello012 發表於 2013-10-30 09:17

一開始見202TE個價好吸引
但睇吓睇吓又想買302T
不過諗真D, 好似佢其中一個出平價嘅原因係想氹我入局咁
作者: mad scientist    時間: 2013-10-30 09:30

中伏嗎??   我75折回收......
u.c. 發表於 2013-10-30 08:57


話哂都節舊左一日 75折.. 我出8折
作者: mad scientist    時間: 2013-10-30 09:33

請問302, remote 係咪都要令外買?
202te 睇bluray iso 唔知得唔得 ?
hello012 發表於 2013-10-30 09:17


照計唔用都得 xbmc android, ios 有app

remote 好似二舊幾
作者: lkl831    時間: 2013-10-30 09:37

照計唔用都得 xbmc android, ios 有app

remote 好似二舊幾
mad scientist 發表於 2013-10-30 09:33

remote 可以比屋企人用嘛
作者: mad scientist    時間: 2013-10-30 09:38

remote 可以比屋企人用嘛
lkl831 發表於 2013-10-30 09:37


好似冇包
作者: lkl831    時間: 2013-10-30 09:42

好似冇包
mad scientist 發表於 2013-10-30 09:38

咁比多幾舊水真係只為個CPU了嗎
作者: hello012    時間: 2013-10-30 09:53

如果經hdmi 睇bluray iso 夠快,就 202te 啦,話曬平好多舊。

咁比多幾舊水真係只為個CPU了嗎
lkl831 發表於 2013-10-30 09:42

作者: lkl831    時間: 2013-10-30 10:10

如果經hdmi 睇bluray iso 夠快,就 202te 啦,話曬平好多舊。
hello012 發表於 2013-10-30 09:53

咁梗係啦, 反正都係貪佢一部機又同NAS+media player 差唔多價, 又佔少一個lan port
作者: mad scientist    時間: 2013-10-30 10:15

咁梗係啦, 反正都係貪佢一部機又同NAS+media player 差唔多價, 又佔少一個lan port ...
lkl831 發表於 2013-10-30 10:10



    咁你本身有冇media player
作者: hello012    時間: 2013-10-30 10:27

見過老外youtube 試過302 play bluray iso 無問題。
唔知 202te 得唔得。。。。

咁梗係啦, 反正都係貪佢一部機又同NAS+media player 差唔多價, 又佔少一個lan port ...
lkl831 發表於 2013-10-30 10:10

作者: cyberyeah    時間: 2013-10-30 11:10

邊位買咗remote出聲、借我用個
chophop學習
作者: lkl831    時間: 2013-10-30 12:51

咁你本身有冇media player
mad scientist 發表於 2013-10-30 10:15

有android box
不過唔知點解播NAS的片硬解不了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2