Board logo

標題: [測試] ***(首發)Synology Video Station 串流電視(已加上支援DMB-TH清單)*** [打印本頁]

作者: bb8388    時間: 2013-9-10 14:51     標題: ***(首發)Synology Video Station 串流電視(已加上支援DMB-TH清單)***

本帖最後由 bb8388 於 2014-3-15 03:23 編輯

各位如果對呢個帖沒興趣,請按返回上一頁

23-12-2013更新

用4核android裝置正常串流

ios裝置
iphone 4,4s慢鏡有聲
iphone 5s,iPad air 正常 (由會員lizongqian ,post #175 提供)
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 99&pid=31121111


求人不如求己 Synology Video Station DMB-TH 香港區測試

另請各位回報測試時,把usb tuner型號、nas機種及DSM ver一同列出,方便各位參考

話明測試,其實直至現在,所有功能未能完全運作,最主要是在ios不能正常播放,有畫面沒有聲音,但在android上好一點,有聲有畫,但有時畫面速度不同步,不過用windows睇完全正常

我都由DSM 4.1開始,雖然官方話不支援DMB-TH,但人總會好奇,咁就插支舊有嘅usb tv 手指入去nas度,試咗當然唔得,咁就問朋友借其它款及自己買d 手指去試。但想想支援與否,最主要是driver問題,咁我就去看看關於linux 系統裝DMB-TH usb tuner嘅文章,發現原來都有二三款支援香港制式嘅USB TV tuner係可以用,到了DSM3202出現,有多少奇蹟出現,喺video station度見到數碼電視出現,心中歡喜,唔通得?但原來一搜台即定鏡。直到DSM更新出了3211,用8GL5嘅USB TV tuner終於可以正常用搜到台,可以喺windows正常串流,不過喺ios同android始終未能正常運作,對於我來講,咁就失去意義,希望有朝一日解決到喺ios同android裝置度使用

--------------------------------------------------------------------------------------------------

以下係關於linux tv driver嘅資料

http://www.linuxtv.org/

http://ubuntuforums.org/showthre ... 54b1be78faf38981dcd

另外就算喺"系統資訊"內睇到支USB TV tuner你都咪開心住,因為唔支援都會睇到

--------------------------------------------------------------------------------------------------

以下列表是自己及網友試過能用和不能用嘅usb tuner名單,請大家回帖更新方便大家

試過得

1.Techgear HDTVC (我自己用緊,同而家腦場有賣嘅Contex康迪斯DTV-01係一模一樣)

2.Contex康迪斯DTV-01

3.Mygica D689

4.MyGica D268

----------------------------------------------------------------------------------------------------
試過唔得

1.AVerMedia 852

2.Magic-Pro ProHDTV 4

3.Mygica D690

4.Mygica D675

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


稍後再更新
作者: ahtao    時間: 2013-9-10 15:10

回復 1# bb8388




可唔可以講得詳細些
作者: lkl831    時間: 2013-9-10 15:49

ching, 請問streaming 段片順暢嗎?
小弟試過唔知係隻TV手指雞定點, streaming 時不段爆格
錄影就正正常常~
作者: ahtao    時間: 2013-9-10 16:09

ching, 請問streaming 段片順暢嗎?
小弟試過唔知係隻TV手指雞定點, streaming 時不段爆格
錄影就正 ...
lkl831 發表於 2013-9-10 03:49 PM



請問師兄, 用那只 tv 手指, 及點樣安裝 driver 呢 ??
作者: walker168    時間: 2013-9-10 16:16

本帖最後由 walker168 於 2013-9-10 16:17 編輯

師兄快d提供教學或參考資料

用咩TV 手指?

非常期待
作者: kellykk    時間: 2013-9-10 17:23

各位如果對呢個帖沒興趣,請按返回上一頁

話明測試,其實直至現在,所有功能未能完全運作,最主要是 ...
bb8388 發表於 2013-9-10 14:51



    支持~~~
作者: p805061010    時間: 2013-9-10 17:34

本帖最後由 p805061010 於 2013-9-10 22:36 編輯

可能個driver未完善...
btw 支持!!
作者: 原明    時間: 2013-9-10 17:56

偉大!
作者: wa2000    時間: 2013-9-10 18:06

CHING 支持你!!!!
作者: hkboy3000    時間: 2013-9-10 18:13

勁, 等師兄教學
作者: floatingcat    時間: 2013-9-10 18:22

支持師兄, 期待更新中...
作者: kelvin31    時間: 2013-9-11 15:13

我有隻N年前的 asus cinema u3100 mini, 唔知插上SYNOLOGY 得唔得呢
作者: bb8388    時間: 2013-9-11 15:26

我有隻N年前的 asus cinema u3100 mini, 唔知插上SYNOLOGY 得唔得呢
kelvin31 發表於 2013-9-11 15:13

呢隻九成得,去試試
作者: Super169    時間: 2013-9-11 15:59

有無 D 近期既新野插入去 nas 又得既?
我隻舊既 689 掉左, 反正都係要買過隻, 諗住買隻新d既電腦用埋都好 d.
唔知有無好介紹?
作者: lkl831    時間: 2013-9-11 16:26

請問師兄, 用那只 tv 手指, 及點樣安裝 driver 呢 ??
ahtao 發表於 2013-9-10 16:09

Mygica D689
一插即可以掃台了~
作者: eh    時間: 2013-9-11 16:54

試左得既師兄可唔可以報埋隻手指用咩Chip?
或者有冇邊可網可以查到?
另外洗唔洗一定要x86既機先裝到?
PPC既應該難搵Driver好多呀嘛
作者: mad scientist    時間: 2013-9-11 18:52

tested MagicPro ProHDTV 4: failed, cannot detected the USB TV plugin
作者: liok    時間: 2013-9-11 20:50

tested MagicPro ProHDTV 4: failed, cannot detected the USB TV plugin
mad scientist 發表於 2013-9-11 18:52


我只有 MagicPro ProHDTV3,仲想今晚返去試下....
如果MagicPro ProHDTV 4唔得好大機會3都唔得了.....同一粒CHIP
作者: mad scientist    時間: 2013-9-11 20:52

我只有 MagicPro ProHDTV3,仲想今晚返去試下....
如果MagicPro ProHDTV 4唔得好大機會3都唔得了.....同一 ...
liok 發表於 2013-9-11 20:50


I think so
作者: joecn    時間: 2013-9-11 22:41

小的也有asus cinema u3100 mini, 但於DS212沒反應???
作者: bb8388    時間: 2013-9-12 04:19

更新
作者: miniz    時間: 2013-9-12 09:04

雖然唔睇 ATV , 但都想問下佢係唔支援定咁岩地區問題所以無咗幾個ATV 台 ?
作者: mad scientist    時間: 2013-9-12 09:10

更新
bb8388 發表於 2013-9-12 04:19



    MagicPro ProHDTV 4 咪係用LGS8G75 第六代
作者: ahtao    時間: 2013-9-12 09:38

等緊各師兄用後報告.
作者: edho    時間: 2013-9-12 09:41

本帖最後由 edho 於 2013-9-12 09:47 編輯

暫時試過好舊既galaxy e7+, 第三代 8GL5
似乎唔得
仲有隻 magic-pro hdtv multi 都唔得
作者: ahtao    時間: 2013-9-12 09:41

等緊各師兄用後報告.
作者: frankiepoon    時間: 2013-9-12 10:11

contex禽日見到comdex仲有得賣
作者: frankiepoon    時間: 2013-9-12 10:20

照咁睇, 以下既手指應該都得:
http://www.linuxtv.org/wiki/index.php/DMB-T/H_USB_Devices
作者: domeso    時間: 2013-9-12 10:40

For streaming from synology to Android or iOS, try Plex for synology.
作者: lobewow    時間: 2013-9-12 11:03

支持各師兄測試
作者: ahtao    時間: 2013-9-12 11:05

照咁睇, 以下既手指應該都得:
frankiepoon 發表於 2013-9-12 10:20 AM



DMB-T/H USB Devices
MagicPro ProHDTV USB (LGS8GL5)
MagicPro ProHDTV Dual USB (LGS8GL5)
MyGica D689 (AltoBeam8831)
Mygica D690 (Realtek RTL2836B + ADMTV804(tuner))
TechGear HDTVC USB (LGS8GL5)
TerraTec Cinergy Piranha (SMS1000 chipset)
Olevia UDT10 (LGS8GL5)
MyGica U2689 (Dual AltoBeam8331)
作者: domeso    時間: 2013-9-12 11:10

I suggest a post with the photo of the device, or if photo of box is found.

Example:

MyGiga D689 (AltoBeam8831)
Photo of D689, Photo of box, Link, screenshot of the working screen
Tested working 20130913, DSM4.3 on Synology DSXYZ

etc, etc
作者: bearng    時間: 2013-9-12 11:54

師兄,可唔可以講下你隻 Contex康迪斯 USB 手指係咪呢隻?
http://www.contex.hk/news_detail.php?id=15&page=1
作者: yfkong    時間: 2013-9-12 12:01

師兄,可唔可以講下你隻 Contex康迪斯 USB 手指係咪呢隻?
bearng 發表於 2013-9-12 11:54



    Yes
作者: hk250704    時間: 2013-9-12 13:31

今晚試下插支 D690入去試下先.
作者: bb8388    時間: 2013-9-12 14:17

MagicPro ProHDTV 4 咪係用LGS8G75 第六代
mad scientist 發表於 2013-9-12 09:10

唔明你意思呢支我試過唔得
作者: mad scientist    時間: 2013-9-12 14:20

唔明你意思呢支我試過唔得
bb8388 發表於 2013-9-12 14:17


冇呀 比多的info大家

橫掂冇得玩 不如就由你 streaming 玩比大家 天缐都唔洗
作者: marco173    時間: 2013-9-12 15:06

今晚等我試下隻D675 得唔得先
作者: marco173    時間: 2013-9-12 20:13

試左D675 係唔得的
作者: hkpenthouse    時間: 2013-9-12 20:57

偉大及支持。

posted by mobile
作者: liverpool    時間: 2013-9-12 21:23

慘... 唔知點解, 我用 MyGica D268  
認到, 亦比我SCAN , 不過SCAN 左幾次都係咩台都無
天線同手指分別都WORK
作者: bb8388    時間: 2013-9-12 21:25

慘... 唔知點解, 我用 MyGica D268  
認到, 亦比我SCAN , 不過SCAN 左幾次都係咩台都無
天線同手指 ...
liverpool 發表於 2013-9-12 21:23

請講出用乜nas型號
作者: liverpool    時間: 2013-9-12 21:30

回復 42# bb8388


    DS 211J ,  DSM 4.3-3776
作者: marco173    時間: 2013-9-12 21:34

慘... 唔知點解, 我用 MyGica D268  
認到, 亦比我SCAN , 不過SCAN 左幾次都係咩台都無
天線同手指 ...
liverpool 發表於 2013-9-12 21:23


想問掃一次台要幾耐?
作者: pkw022003    時間: 2013-9-12 21:37

慘... 唔知點解, 我用 MyGica D268  
認到, 亦比我SCAN , 不過SCAN 左幾次都係咩台都無
天線同手指 ...
liverpool 發表於 2013-9-12 09:23 PM


我同你一樣

DS212J 4.3
作者: pkw022003    時間: 2013-9-12 21:38

慘... 唔知點解, 我用 MyGica D268  
認到, 亦比我SCAN , 不過SCAN 左幾次都係咩台都無
天線同手指 ...
liverpool 發表於 2013-9-12 09:23 PM


同樣用D268
作者: marco173    時間: 2013-9-12 21:39

我同你一樣

DS212J 4.3
pkw022003 發表於 2013-9-12 21:37


好似要SET AUTO 先掃到台
作者: pkw022003    時間: 2013-9-12 21:56

回復 47# marco173


請問要點做呢?高手請指教
作者: marco173    時間: 2013-9-12 22:04

回復  marco173


請問要點做呢?高手請指教
pkw022003 發表於 2013-9-12 21:56


掃台個時唔可以SET HK
要SET AUTO (要掃好耐的)
我都係睇呢到既POST見到咋
作者: neogeokk    時間: 2013-9-12 22:21

掃台個時唔可以SET HK
要SET AUTO (要掃好耐的)
我都係睇呢到既POST見到咋
marco173 發表於 2013-9-12 22:04



    對
我都係d268 用家, 唔好選hong kong 唔work
第一個位auto, 第2個位default
等佢慢慢掃, 唔急得
作者: liverpool    時間: 2013-9-12 22:25


我都係d268 用家, 唔好選hong kong 唔work
第一個位auto, 第2個位default
等佢慢慢掃, 唔急得 ...
neogeokk 發表於 2013-9-12 22:21



謝謝各位CHING!
由佢慢慢掃下先
作者: pkw022003    時間: 2013-9-12 22:27

回復 50# neogeokk


    HI , 你用邊種型號 NAS ?
作者: neogeokk    時間: 2013-9-12 22:44

隻d268 pc steaming 唔到, 反而經android 既ds video 又steam 到
怪, 有無人可以share 下經驗?
thanks
作者: liverpool    時間: 2013-9-12 22:45

隻d268 pc steaming 唔到, 反而經android 既ds video 又steam 到
怪, 有無人可以share 下經驗?
thanks ...
neogeokk 發表於 2013-9-12 22:44



  要  SCAN 完台先試到了
CHING 你果時要SCAN 幾耐?
作者: marco173    時間: 2013-9-12 22:46

隻d268 pc steaming 唔到, 反而經android 既ds video 又steam 到
怪, 有無人可以share 下經驗?
thanks ...
neogeokk 發表於 2013-9-12 22:44


你PC 用VLC睇?
作者: neogeokk    時間: 2013-9-12 22:47

回復 54# liverpool

訓前scan , 起身就ok....無理...



回復 55# marco173

yes vlc , 唔裝vlc 連彈個介面都唔work...
作者: bb8388    時間: 2013-9-12 22:54

隻d268 pc steaming 唔到, 反而經android 既ds video 又steam 到
怪, 有無人可以share 下經驗?
thanks ...
neogeokk 發表於 2013-9-12 22:44

android 既ds video 有聲有畫?畫面速度正常嘛?我試android畫面小小慢,ios 用GPLAYER app慢鏡冇聲用VLC app定鏡聲音正常 ,而家就差呢部
作者: neogeokk    時間: 2013-9-12 23:00

android 既ds video 有聲有畫?畫面速度正常嘛?我試android畫面小小慢,ios 用GPLAYER app慢鏡冇聲用 ...
bb8388 發表於 2013-9-12 22:54



有聲有畫 j2, news 同步, 間唔中起格, 應該唔夠signal 所致
作者: frankiepoon    時間: 2013-9-12 23:07

本帖最後由 frankiepoon 於 2013-9-12 23:11 編輯

手機用DS Video Stream高清台順唔順?
作者: bb8388    時間: 2013-9-12 23:07

有聲有畫 j2, news 同步, 間唔中起格, 應該唔夠signal 所致
neogeokk 發表於 2013-9-12 23:00

android你都係用GPLAYER?部手機係乜型號?同行android 4.3?
作者: neogeokk    時間: 2013-9-12 23:19

android你都係用GPLAYER?部手機係乜型號?同行android 4.3?
bb8388 發表於 2013-9-12 23:07



    android ds video + mx player + nexus 7 2nd gen
    android ds video + mx player + lg f260 高清台 爆格小過 nexus 7 怪
    wp8 Lumia 920  + ds video 只能睇錄後的video , 竟然順過 n7 ~_~
作者: 特警仔    時間: 2013-9-12 23:19

ISO 用乜player先睇到streaming??
作者: bb8388    時間: 2013-9-12 23:23

ISO 用乜player先睇到streaming??
特警仔 發表於 2013-9-12 23:19

我就係試緊,ios 用GPLAYER app慢鏡冇聲,用VLC app定鏡但聲音正常
作者: bb8388    時間: 2013-9-12 23:23

android ds video + mx player + nexus 7 2nd gen
    android ds video + mx player + lg f260 高 ...
neogeokk 發表於 2013-9-12 23:19

你部NAS係乜?
作者: frankiepoon    時間: 2013-9-13 00:52

本帖最後由 frankiepoon 於 2013-9-13 00:55 編輯
android ds video + mx player + nexus 7 2nd gen
    android ds video + mx player + lg f260 高 ...
neogeokk 發表於 2013-9-12 23:19

如果用MX Player應該係Direct Stream, 所以一定好順~ 爆格試下用VLC~
https://play.google.com/store/ap ... v7neon&hl=zh_TW
作者: buddy25    時間: 2013-9-13 06:53

scan左成晚都scan唔到台

ds1813+, DSM4.3-3776
作者: 131443    時間: 2013-9-13 09:03

回復 66# buddy25


me 2
地區無論SET AUTO 定HONG KONG都掃唔到台

我用DS213, DSM4.3,CONTEXT
作者: Super169    時間: 2013-9-13 09:08

照睇好似只係得 8GL5 既得喎, 好似只有 1080i.
有無 ching 用其他 chip 係得既?
作者: marco173    時間: 2013-9-13 09:13

回復  buddy25


me 2
地區無論SET AUTO 定HONG KONG都掃唔到台

我用DS213, DSM4.3,CONTEXT ...
131443 發表於 2013-9-13 09:03


我都掃唔到台
我都係用DS213, DSM4.3,CONTEXT
作者: marco173    時間: 2013-9-13 09:14

照睇好似只係得 8GL5 既得喎, 好似只有 1080i.
有無 ching 用其他 chip 係得既?
Super169 發表於 2013-9-13 09:08


上面有C兄用CONTEXT得
但我就掃唔到台
作者: lit2ken    時間: 2013-9-13 09:25

建議樓主出回覆報告標準,例如:
高清手指型號:XXX ( 連付圖:http//....)
NAS 型號:
系統型號:
情況:爆格,scan 時間超過 XX 鐘,等等..
作者: buddy25    時間: 2013-9-13 09:34

上面有C兄用CONTEXT得
但我就掃唔到台
marco173 發表於 2013-9-13 09:14



我個FD都得, 開頭SCAN左6個台, 之後好耐先收晒 (total 要個幾鐘)
我就OVERNIGHT都無台收到
用PC都SCAN唔到
唸緊係咪屋企條線SIGNAL唔夠強
但屋企幾部電視都SCAN到台
唸唔明
應該聽日拎番去換
作者: edgeyim    時間: 2013-9-13 09:42

本帖最後由 edgeyim 於 2013-9-13 11:11 編輯

高清手指型號:Mygica D268(已改VGA散熱)
NAS 型號:DS211 + DSM 4.2
情況:scan 時間超過 一小時,scan唔到
作者: chinwah    時間: 2013-9-13 09:50

回復 68# Super169


1080i 係因為電視台都係傳送 1080i的訊號, 暫時香港無 OTA TV 係用超過 1080i 的訊號
所以這是正常的
作者: marco173    時間: 2013-9-13 09:51

我個FD都得, 開頭SCAN左6個台, 之後好耐先收晒 (total 要個幾鐘)
我就OVERNIGHT都無台收到
用PC都SCAN唔 ...
buddy25 發表於 2013-9-13 09:34


我拎左隻手指返公司
但唔記得帶DRIVER
作者: domwong    時間: 2013-9-13 09:51

本帖最後由 domwong 於 2013-9-13 09:53 編輯

高清手指型號:Mygica D268
NAS 型號:DS1010+
情況: IOS VLC ok, Andriod MX-Player ok, Mac VLC ok, streaming 轉台有問題, EPG 亂碼, 錄影 ok, 可能 D268 過熱, 要reset.
作者: liverpool    時間: 2013-9-13 09:54

高清手指型號:Mygica D268
NAS 型號:DS211J

揀左 AUTO 去SCAN台... OVERNIGHT 之後都係無台
作者: edgeyim    時間: 2013-9-13 10:03

高清手指型號:Mygica D268
NAS 型號:DS1010+
情況: IOS VLC ok, Andriod MX-Player ok, Mac VLC ok, streaming 轉台有問題, EPG 亂碼, 錄影 ok, 可能 D268 過熱, 要reset.
domwong 發表於 2013-9-13 09:51


師兄,你用DSM version幾?

p.s.:D268係一用就會過熱…
作者: chinwah    時間: 2013-9-13 10:08

本帖最後由 chinwah 於 2013-9-13 12:06 編輯

回復 73# edgeyim

雖然我無Synology, 但係我都有支8G75的 hauppauge, 真係好熱,
我都加左heatsink, 由於空間所限,要加大heatsink唯有要借在細heatsink傳熱,
中間個細heatsink係用 衫夾彈弓 夾住, 然後上面加番個 chipset heatsink倒插住
唔知你個vga heatsink大幾多呢?

tv stick.jpg

圖片附件: tv stick.jpg (2013-9-13 10:04, 149.18 KB) / 下載次數 253
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1579752&k=86fb3cda9598e7009845d2219868ecd2&t=1782200545&sid=upzyUMwVot


作者: 小煩仔    時間: 2013-9-13 10:09

我依加係大陸, 唔知連番香港順唔順呢, 平時都只係用mytv睇
作者: edgeyim    時間: 2013-9-13 10:12

回復  edgeyim

雖然我無Synology, 但係我都有支8G75的 hauppauge, 真係好熱,
我都加左heatsink, 由於空間 ...
chinwah 發表於 2013-9-13 10:08


今晚上圖…
作者: domwong    時間: 2013-9-13 10:15

師兄,你用DSM version幾?

p.s.:D268係一用就會過熱…
edgeyim 發表於 2013-9-13 10:03



    dsm 4.3, video station 1.2.423
作者: yfkong    時間: 2013-9-13 10:47

高清手指型號:Contex
NAS 型號:DS1812+  DSM 4.3
情況: IOS VLC ok, Andriod VLC ok, PC VLC ok
         EPG 亂碼, 錄影 ok
作者: 131443    時間: 2013-9-13 10:56

高清手指型號:Context
NAS 型號:DS213, DSM 4.3
情況:scan一晚都scan唔到台
作者: kellykk    時間: 2013-9-13 11:11

即係暫時得intel base 既先可以用?
作者: buddy25    時間: 2013-9-13 11:26

其實想問下收到收唔到
會唔會關本身屋企既SIGNAL事??
(屋企本身幾部電視都收齊11個台)

OR 隻手指有問題??
作者: edgeyim    時間: 2013-9-13 11:55

其實想問下收到收唔到
會唔會關本身屋企既SIGNAL事??
(屋企本身幾部電視都收齊11個台)

OR 隻手指有問題?? ...
buddy25 發表於 2013-9-13 11:26


當然關事,另外唔同device接收能力都有分別。
作者: buddy25    時間: 2013-9-13 11:58

當然關事,另外唔同device接收能力都有分別。
edgeyim 發表於 2013-9-13 11:55



咁即係可能入屋SIGNAL唔夠強
加上USB手指接收又弱
所以SCAN唔到

咁CHING, 我可以點解決??? 加放大器??
作者: Super169    時間: 2013-9-13 11:59

回復  Super169


1080i 係因為電視台都係傳送 1080i的訊號, 暫時香港無 OTA TV 係用超過 1080i 的訊號
所 ...
chinwah 發表於 2013-9-13 09:50


oic,  唔該哂.
我見有 d 手指話係 1080p, 我以為真係有既添....比佢呃左, 好在無買.
作者: Super169    時間: 2013-9-13 12:03

回復  edgeyim

雖然我無Synology, 但係我都有支8G75的 hauppauge, 真係好熱,
我都加左heatsink, 由於空間 ...
chinwah 發表於 2013-9-13 10:08


ching 會唔會加多把風扇仔?  
用另一個 USB 頭飛條 5V 線出黎, 推把散熱風扇仔 (再唔係就咁插把 USB 風扇更簡單), 等 d 空氣流動得快 D, 退熱快好多.
作者: Super169    時間: 2013-9-13 12:05

咁即係可能入屋SIGNAL唔夠強
加上USB手指接收又弱
所以SCAN唔到

咁CHING, 我可以點解決??? 加放大器?? ...
buddy25 發表於 2013-9-13 11:58



ching 不如先試下用電腦睇, 證明左隻手指收到野先.
如果隻手指本身唔 work, 就唔駛攪部 NAS.
作者: buddy25    時間: 2013-9-13 12:07

本帖最後由 buddy25 於 2013-9-13 12:09 編輯

回復 91# Super169


試左都係SCAN唔到
我已經用埋天線入屋第一個位去試
所以唸緊係咪本身屋企SIGNAL唔夠強
作者: chinwah    時間: 2013-9-13 12:08

回復 90# Super169

唔會啦, 因為外置野,風扇會嘈,由得佢咁放喺度,無人搞佢都無乜問題,
咁多年夾DVBviewer 睇都仲ok
作者: Super169    時間: 2013-9-13 12:08

回復  Super169


試左都係SCAN唔到
我已經用埋天線入屋第一個位去試
buddy25 發表於 2013-9-13 12:07


咁可能真係隻手指有問題.
希望你換過隻之後得喇, 咁我就可以跟隊買隻玩下.
有人得又有人唔得, 我果部係 211 舊機, 唔係 Intel U, 家陣都係睇定 d 先.
作者: ahtao    時間: 2013-9-13 12:08

回復 92# buddy25


睇來你要考慮去換過一只.
作者: jerrychan0610    時間: 2013-9-13 12:10

我支D689插入部DSM, 仲係話我無插入TV STICK, 即係我枝D689有問題?
作者: buddy25    時間: 2013-9-13 12:12

回復 95# ahtao


我會去試下換
問題不大, 我去SSP都算近
我驚係屋企SIGNAL就麻煩D姐...
開頭唸住$99玩多個FUNCTION
如果要大攪就放棄算數喇~~
作者: edgeyim    時間: 2013-9-13 12:20

回復  Super169

唔會啦, 因為外置野,風扇會嘈,由得佢咁放喺度,無人搞佢都無乜問題,
咁多年夾DVBviewer 睇 ...
chinwah 發表於 2013-9-13 12:08


+1,之前長期放機箱後面枱底位,都係用無源散熱方式。
作者: ahtao    時間: 2013-9-13 12:47

回復 97# buddy25


換左都係咁, 咪再諗, 咁肯定唔關只手指先.
作者: wpp    時間: 2013-9-13 12:59

多謝分享
十分期待更多測試





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2