Board logo

標題: 有無人有好多盒Crabtree [打印本頁]

作者: Phanco    時間: 2014-12-24 08:25     標題: 有無人有好多盒Crabtree

而想出讓1~2盒?
作者: gary9227    時間: 2014-12-24 08:36

我,pm
作者: uv43    時間: 2014-12-24 13:42

我都想買,有冇人pm我。
作者: nelson    時間: 2014-12-24 13:44

原來都有價有市
作者: 貧果    時間: 2014-12-24 15:45

賣到幾$架?
作者: liok    時間: 2014-12-24 19:38

我都有一盒, 不過st收得果$150, 我真係拎去倒都唔拎過去吧
作者: sophinic    時間: 2014-12-24 21:15

我收, pm 傾
作者: gary9227    時間: 2014-12-24 22:07

我賣300$盒,有18盒,多買多平
作者: hkepcover    時間: 2014-12-25 00:16

我賣300$盒,有18盒,多買多平
gary9227 發表於 2014-12-24 22:07


18盒甘多,日日中?
作者: ricej    時間: 2014-12-25 02:29

300個價還ok
想賣600個d真係當人哋標1千就值1000咩
去睇下店鋪christmas set賣幾錢先啦
作者: 五香牛肉    時間: 2014-12-25 07:47

有興趣想要一盒, 可買或銀碟換
作者: koli    時間: 2014-12-25 07:49

新果SET折左450 3支野,舊果set折左6舊4支野味計毛巾袋仔,所以150放先達真係
作者: gerrardjamie    時間: 2014-12-25 08:31

原來咁都值錢....我仲送哂比朋友添..我阿爸都用緊.....N咁多SET..
作者: 學生一名    時間: 2014-12-25 08:34

果籃有冇人收
作者: koli    時間: 2014-12-25 08:35

果籃有冇人收
學生一名 發表於 2014-12-25 08:34

小弟同你收哂佢$50set
作者: ricky_li02    時間: 2014-12-25 09:56

果籃有冇人收
學生一名 發表於 2014-12-25 08:34



    $150幫你收
作者: liok    時間: 2014-12-25 11:52

我有一set 舊蟹樹, 有興趣的pm
作者: a860    時間: 2014-12-25 12:56

3盒,同好多支紅洒
作者: gary9227    時間: 2014-12-25 15:35

1=300$
2=290$
3=280$
4 or above 250$
作者: Frankie007    時間: 2014-12-25 16:02

想收1盒 Crabtee, 深水埗mtr交收.
作者: roger0304    時間: 2014-12-26 13:48

我都想要舊crabtree, pmpm
作者: 學生一名    時間: 2014-12-26 13:51

琴日去得返3支野....紅酒又唔同左.....
作者: 肥矢    時間: 2014-12-26 16:46

d紅酒多到當汽水飲
作者: hkcs007    時間: 2014-12-27 11:02

收Crabtree兩盒自用,pm
作者: 多拉    時間: 2014-12-27 11:16

真係有人呢D都放出去?
作者: 咩叫朋友    時間: 2014-12-27 14:21

真係有人呢D都放出去?
多拉 發表於 2014-12-27 11:16
點會冇,我試過即場攞即場有阿姐收2舊
作者: leung4321    時間: 2014-12-27 20:48

想收2-3盒 舊個款Crabtree! pls pm me with the price thx!
作者: uv43    時間: 2014-12-27 22:10

想收2-3盒 舊個款Crabtree! pls pm me with the price thx!
leung4321 發表於 2014-12-27 20:48



    我有 2013 年果款, 可以賣到幾錢?
作者: gary9227    時間: 2014-12-27 22:38

有2014版
Pm我。。。
作者: hung2k    時間: 2015-1-6 02:11

有盒舊Crabtree, 有意可 pm
作者: Galaudo    時間: 2015-1-6 04:03

please pm
作者: zeonography    時間: 2015-1-6 16:51

有三盒新 Crabtree 連兩支紅酒套裝
售價 $200
作者: 小五    時間: 2015-1-6 21:18

回覆 32# zeonography


    師兄,可否post張相黎睇
作者: legion910    時間: 2015-1-9 02:33

有盒舊Crabtree, 有意可 pm
作者: leung4321    時間: 2015-1-19 12:09

請問仲有冇人有舊個款crabtree?
作者: uv43    時間: 2015-1-20 00:15

請問仲有冇人有舊個款crabtree?
leung4321 發表於 2015-1-19 12:09



    你要 2013年款定 2014款 ?

兩隻我都有.

2013 有好多支, 好似有七八支左右, 但2014好似得四支. 兩盒未折.
作者: gary9227    時間: 2015-1-20 00:29

2014又一城版
仲有6盒
觀塘沿線
大減價250$/set
另外仲有大量銀碟銀m巾銀盒 蛇皮包 $100
Plz help!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2