作者: Phanco 時間: 2014-12-24 08:25 標題: 有無人有好多盒Crabtree
而想出讓1~2盒?
作者: gary9227 時間: 2014-12-24 08:36
我,pm
作者: uv43 時間: 2014-12-24 13:42
我都想買,有冇人pm我。
作者: nelson 時間: 2014-12-24 13:44
原來都有價有市
作者: 貧果 時間: 2014-12-24 15:45
賣到幾$架?
作者: liok 時間: 2014-12-24 19:38
我都有一盒, 不過st收得果$150, 我真係拎去倒都唔拎過去吧

作者: sophinic 時間: 2014-12-24 21:15
我收, pm 傾
作者: gary9227 時間: 2014-12-24 22:07
我賣300$盒,有18盒,多買多平
作者: hkepcover 時間: 2014-12-25 00:16
18盒甘多,日日中?
作者: ricej 時間: 2014-12-25 02:29
300個價還ok
想賣600個d真係當人哋標1千就值1000咩
去睇下店鋪christmas set賣幾錢先啦
作者: 五香牛肉 時間: 2014-12-25 07:47
有興趣想要一盒, 可買或銀碟換
作者: koli 時間: 2014-12-25 07:49
新果SET折左450 3支野,舊果set折左6舊4支野味計毛巾袋仔,所以150放先達真係

作者: gerrardjamie 時間: 2014-12-25 08:31
原來咁都值錢....我仲送哂比朋友添..我阿爸都用緊.....N咁多SET..
作者: 學生一名 時間: 2014-12-25 08:34
果籃有冇人收
作者: koli 時間: 2014-12-25 08:35
小弟同你收哂佢$50set
作者: ricky_li02 時間: 2014-12-25 09:56
$150幫你收
作者: liok 時間: 2014-12-25 11:52
我有一set 舊蟹樹, 有興趣的pm
作者: a860 時間: 2014-12-25 12:56
3盒,同好多支紅洒

作者: gary9227 時間: 2014-12-25 15:35
1=300$
2=290$
3=280$
4 or above 250$
作者: Frankie007 時間: 2014-12-25 16:02
想收1盒 Crabtee, 深水埗mtr交收.
作者: roger0304 時間: 2014-12-26 13:48
我都想要舊crabtree, pmpm
作者: 學生一名 時間: 2014-12-26 13:51
琴日去得返3支野....紅酒又唔同左.....
作者: 肥矢 時間: 2014-12-26 16:46
d紅酒多到當汽水飲
作者: hkcs007 時間: 2014-12-27 11:02
收Crabtree兩盒自用,pm
作者: 多拉 時間: 2014-12-27 11:16
真係有人呢D都放出去?
作者: 咩叫朋友 時間: 2014-12-27 14:21
點會冇,我試過即場攞即場有阿姐收2舊
作者: leung4321 時間: 2014-12-27 20:48
想收2-3盒 舊個款Crabtree! pls pm me with the price thx!
作者: uv43 時間: 2014-12-27 22:10
我有 2013 年果款, 可以賣到幾錢?
作者: gary9227 時間: 2014-12-27 22:38
有2014版
Pm我。。。
作者: hung2k 時間: 2015-1-6 02:11
有盒舊Crabtree, 有意可 pm
作者: Galaudo 時間: 2015-1-6 04:03
please pm
作者: zeonography 時間: 2015-1-6 16:51
有三盒新 Crabtree 連兩支紅酒套裝
售價 $200
作者: 小五 時間: 2015-1-6 21:18
回覆 32# zeonography
師兄,可否post張相黎睇
作者: legion910 時間: 2015-1-9 02:33
有盒舊Crabtree, 有意可 pm
作者: leung4321 時間: 2015-1-19 12:09
請問仲有冇人有舊個款crabtree?
作者: uv43 時間: 2015-1-20 00:15
你要 2013年款定 2014款 ?
兩隻我都有.
2013 有好多支, 好似有七八支左右, 但2014好似得四支. 兩盒未折.
作者: gary9227 時間: 2015-1-20 00:29
2014又一城版
仲有6盒
觀塘沿線
大減價250$/set
另外仲有大量銀碟銀m巾銀盒 蛇皮包 $100
Plz help!

