Board logo

標題: 而家st i吹,潮周,jk個d收機係咪都要對單? [打印本頁]

作者: manox    時間: 2014-12-16 18:50     標題: 而家st i吹,潮周,jk個d收機係咪都要對單?

對完會唔會收走,定齋對比番妳?

via HKEPC Reader for Android
作者: kent1689    時間: 2014-12-16 18:55

我前日係潮州隔離放對完比返單我

via HKEPC Reader for Android
作者: frankiepoon    時間: 2014-12-16 18:59

本帖最後由 frankiepoon 於 2014-12-16 19:36 編輯

今日itrade要,對完俾返你, apple門口都要





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2