Board logo

標題: 你地幾點入到ireserve server? [打印本頁]

作者: 82386424    時間: 2014-10-26 21:48     標題: 你地幾點入到ireserve server?

無論你係用bot定係棍波
一般來講你地8:00:XX入到ser?
我就大約8:00:30先入到
比起用bot既人來講慢好多
作者: 實頭    時間: 2014-10-26 21:59


801收confirm email
作者: 82386424    時間: 2014-10-26 22:01


801收confirm email
實頭 發表於 2014-10-26 21:59

其實我係想問幾點入到個網頁開始打帳號
作者: Poissons    時間: 2014-10-26 23:13

無論你係用bot定係棍波
一般來講你地8:00:XX入到ser?
我就大約8:00:30先入到
比起用bot既人來講慢好多 ...
82386424 發表於 2014-10-26 21:48

20~25秒...
作者: wansam    時間: 2014-10-27 00:07

bot
07:59:50-55 出驗證碼
08:00:09 login apple id
作者: winsonsam524    時間: 2014-10-27 00:08

回覆 1# 82386424


    睇你好唔好彩 我 try 過 7:59:50 到 , 入到 login page 8:00:45 到 submit

   8:01:00 收 confirm e-mail 棍 64 gold X 2 (今日 cwb 攞)
作者: jonson116    時間: 2014-10-27 00:21

hkbn 8:02 先見login page
作者: danny9428    時間: 2014-10-27 00:31

其實大家睇既係windows既時間?
果個時間自從唔知幾時就已經唔再update...唔準sosad
作者: _恆_    時間: 2014-10-27 00:48

棍波第一日 1分鍾內完, 01收mail
依家Bot 3x秒訂完
作者: qawasaxa    時間: 2014-10-27 00:58

棍波第一日 1分鍾內完, 01收mail
依家Bot 3x秒訂完
_恆_ 發表於 2014-10-27 00:48


what kinda bot
作者: 學生一名    時間: 2014-10-27 01:02

03 分先入到....
作者: kh2995    時間: 2014-10-27 01:18

02 先入到

你地 01 已收 EMAIL ... 勁
作者: kc0827    時間: 2014-10-27 02:36

呢兩日棍波 1分鍾內完64GB細金X2, 01收mail
作者: Iverson    時間: 2014-10-27 02:54

bot
07:59:50-55 出驗證碼
08:00:09 login apple id
wansam 發表於 2014-10-27 00:07


    Ching 用緊邊個 bot? 8點都未夠就出驗證碼,要等多 10秒先login?
作者: tyranid    時間: 2014-10-27 07:59

Ching 用緊邊個 bot? 8點都未夠就出驗證碼,要等多 10秒先login?
Iverson 發表於 2014-10-27 02:54



    Pre Captcha好多都有
幾時Login就睇自connect
作者: dee30    時間: 2014-10-27 08:09

剛剛8:02入到但睇住細金有貨都禁唔到
作者: free3sky    時間: 2014-10-27 08:22

光棍
約8:30-45 先load 到網
8:01 sms
好彩8:02 前完成

有得看, 無得食
作者: n9110    時間: 2014-10-27 08:48

光棍
約8:30-45 先load 到網
8:01 sms
好彩8:02 前完成

有得看, 無得食 ...
free3sky 發表於 2014-10-27 08:22



    me2
作者: fighter    時間: 2014-10-27 11:36

我自己寫BOT,
可以話你地聽用BROWSER的LOAD第一版好耐同你用邊隻ISP冇乜關係, 唔好再怨HKBN了
只係純粹運氣
作者: qawasaxa    時間: 2014-10-27 12:05

我自己寫BOT,
可以話你地聽用BROWSER的LOAD第一版好耐同你用邊隻ISP冇乜關係, 唔好再怨HKBN了
只係純粹運 ...
fighter 發表於 2014-10-27 11:36


haha, first time heard that, thx for advise..
作者: Iverson    時間: 2014-10-27 12:08

我自己寫BOT,
可以話你地聽用BROWSER的LOAD第一版好耐同你用邊隻ISP冇乜關係, 唔好再怨HKBN了
只係純粹運 ...
fighter 發表於 2014-10-27 11:36



    真係?有無多D INFO 分享?
作者: hokto    時間: 2014-10-27 12:20

回覆 18# n9110


    我4G同hkbn都係
作者: guppyguppgyuppy    時間: 2014-10-27 15:46

only 0800 everyday? no other time slot release?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2