Board logo

標題: 今日訂到機 但好怕無得拎 [打印本頁]

作者: kenneth1226    時間: 2014-10-11 13:44     標題: 今日訂到機 但好怕無得拎

我個回鄉証係舊版
(之前輸入曬開頭英文字加母10個數字訂到機,但因為入錯名 無去拎)
今日用返同一個証
只入開頭英文字母加8個數字
今日佢會吾會吾比我拎ga
[心慌慌mode]

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: koli    時間: 2014-10-11 13:51

邊間,ifc 100% 5得,cwb/fw可能ok,唔比,可以試下叫佢成組入之後同佢講上次冇攞入錯名
作者: kenneth1226    時間: 2014-10-11 14:11

咁好彩我係cwb...

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: joetcw    時間: 2014-10-11 14:14

本帖最後由 joetcw 於 2014-10-11 14:16 編輯

cwb 100%唔得, 我琴日已試!
仲話舊版一定要全組入晒
唔好浪費車錢時間了
作者: genie58    時間: 2014-10-11 14:18

無賴大法啦
作者: koli    時間: 2014-10-11 14:19

cwb 100%唔得, 我琴日已試!
仲話舊版一定要全組入晒
唔好浪費車錢時間了
joetcw 發表於 2014-10-11 14:14

你用過喎,佢上次冇攞喎
作者: joetcw    時間: 2014-10-11 14:24

本帖最後由 joetcw 於 2014-10-11 14:28 編輯
你用過喎,佢上次冇攞喎
koli 發表於 2014-10-11 14:19


你唔知冇攞過照計數咩?
個system係count你有冇成功reserve過
唔係count你有冇攞過
去到佢只係對你ID, 全match就有, 其他佢一律唔理
作者: bb20    時間: 2014-10-11 14:25

無賴大法啦
genie58 發表於 2014-10-11 14:18



how ? could you tell more ?
作者: joetcw    時間: 2014-10-11 14:31

宜家無賴大法已經唔多work, 太多人用喇
邊有人成日"唔小心"呀.....咪玩啦
一係就扮傻, 既然係咁, 不如留返啲尊嚴俾自己啦
有就有, 冇就冇, 身外物啫
作者: koli    時間: 2014-10-11 14:38

你唔知冇攞過照計數咩?
個system係count你有冇成功reserve過
唔係count你有冇攞過
去到佢只係對 ...
joetcw 發表於 2014-10-11 14:24

我知,不過唔好咁快打沉人啦
作者: kenneth1226    時間: 2014-10-11 14:41

咁慘
吾好咁啦

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: joetcw    時間: 2014-10-11 14:45

咁慘
吾好咁啦

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
kenneth1226 發表於 2014-10-11 14:41


順路咪去望下囉, 專登去就唔好喇
作者: tangtszching    時間: 2014-10-11 14:47

你地試過舊版過左期去拎?
作者: momoko12912    時間: 2014-10-11 14:55

我試過一次回鄉證入咗8位數都可以摞,不過因為個名問題佢5俾我摞,但入8位數字應該系ok嘅····
我都諗住下次再用回鄉證嘅時候入曬10位數,多次機會
作者: kenneth1226    時間: 2014-10-11 15:02

希望我地都成功

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: hkbpc    時間: 2014-10-11 16:05

去到後期 會大機都出現卡關
作者: kenneth1226    時間: 2014-10-11 16:26

回覆 16# hkbpc

Ching
你卡關係指乜?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: hkbpc    時間: 2014-10-11 17:27

回覆  hkbpc

Ching
你卡關係指乜?

(Sent from HKEPC iPhone app)
kenneth1226 發表於 2014-10-11 16:26

回鄉證大法,身分證大法,好多都早幾日得,陸續比人block lu
作者: kk81    時間: 2014-10-11 19:54

因為太多無賴
而家藍精靈見你入唔岩唔會再理論咁多即叫黑衫實Q
作者: 學生一名    時間: 2014-10-11 19:58

cwb 今日藍精靈kill 左至少一百人
作者: 實頭    時間: 2014-10-11 19:59

如果我係舊版回鄉卡,即係尾果兩個number無分開
可唔可以唔打最尾兩個number?有冇人成功過?
身份證有冇人試過唔入最尾個number入到,即係剩入A123456

自己已經試過打括號同無括號都過到
老母張新版回鄉可以入兩次
作者: ccl4    時間: 2014-10-11 20:01

更加証明蘋果無貨派,以前好似玩到後期同一ID可以重用

via HKEPC Reader for Android
作者: kk1000hk    時間: 2014-10-11 20:02

你地用埋d無賴大法, 我驚6s IR會只限身份證仲大大隻字寫埋要入括號
作者: joelee    時間: 2014-10-11 20:04

FW今日見其他人入錯名都過唔到
作者: 學生一名    時間: 2014-10-11 20:06

呢幾日3間係咁kill, 未見過ir 咁嚴
作者: kk81    時間: 2014-10-11 20:08

太部份抽到既人都開始無id 要變無賴
可想而知藍精靈黎緊會遇到幾多無賴
作者: kk81    時間: 2014-10-11 20:09

呢幾日3間係咁kill, 未見過ir 咁嚴
學生一名 發表於 2014-10-11 20:06


係啦我見到fw有人發爛渣要兩個實Q應付佢
作者: uridi0t    時間: 2014-10-11 20:15

我張舊款回鄉証都過咗期,唔知今日有無人成功攞到呢!
作者: 學生一名    時間: 2014-10-11 20:16

係啦我見到fw有人發爛渣要兩個實Q應付佢
kk81 發表於 2014-10-11 20:09


出實Q
作者: joelee    時間: 2014-10-11 20:18

我張舊款回鄉証都過咗期,唔知今日有無人成功攞到呢!
uridi0t 發表於 2014-10-11 20:15

上次睇回鄉証睇到實一實,有CHECK上証件日期 ,不過你可以試下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2