Board logo

標題: CMHK拎機都唔知幾時 [打印本頁]

作者: xibeilou    時間: 2014-9-20 21:41     標題: CMHK拎機都唔知幾時

本帖最後由 xibeilou 於 2014-10-1 18:54 編輯

14號凌晨登記左的6+64低用量plan,依家狀態仲係支付左訂金

炒價係咁跌,呢300都唔知收唔收得返

更新:26號收到email, already 出機
作者: cclai204    時間: 2014-9-20 21:53

6+第一日無機就唔使旨意有機,我12號3點幾訂都無消息....
作者: Pierre1409    時間: 2014-9-20 23:37

講起呢間垃圾就嬲
服務零分, 程序0分, 大陸垃圾野, 返大陸算啦
拒個客服, 完全無能力叫OFFICE D人做野
作者: Wing718    時間: 2014-9-22 00:20

我訂左2部PAY左600全完無聲氣TMD
作者: bicycle_bicycle    時間: 2014-9-22 00:26

我細金16都未有……

有D失望……
作者: RJJ~    時間: 2014-9-22 00:28

之前有CHING 發現 訂金有效期係21日...
作者: zaraho814    時間: 2014-9-22 02:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkyung    時間: 2014-9-22 08:26

本帖最後由 hkyung 於 2014-9-22 09:26 編輯

中國移動香港:
多謝閣下預訂手機
客戶名稱:
流動電話號碼:
預訂手機: iPhone6Plus 128GB Gold
預訂數量: 1
訂金: $
預訂編號:
收據編號:
提貨門市地址: Shop C102, 2/F, Kwai Chung Plaza
7-11 Kwai Foo Road
Kwai Chung
(Tel: 21170761)
到貨後將有專人聯絡閣下
註:按金於預訂起計21天內有效並不予退還

我當日 6 點前比咗訂   如果過咗21 日都未有機 佢就知味道
作者: funhappy    時間: 2014-9-22 17:37

我會直接打上去投訴,要求發還按金,因為佢係俾左按金後先加一句話貨量有限。。。。,有欺騙成份。唔退還,就去消費者委員會投訴。
作者: newhk1984    時間: 2014-9-22 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karsy2004    時間: 2014-9-22 17:47

我12號訂 有iPHONE PASS. 6+ 64GB金都仲未有.....

R30256100XXXXXXX
作者: pdvd    時間: 2014-9-22 18:38

我12號訂 有iPHONE PASS. 6+ 64GB金都仲未有.....

R30256100XXXXXXX
karsy2004 發表於 2014-9-22 17:47



ching 個 code 是否16個位
我12號四點前訂 有iPHONE PASS. 6+ 64GB金都仲未有.....

R752XXXXXXXXXXX
(連"R"15個位)
作者: karsy2004    時間: 2014-9-22 18:41

我打個比喻..........大概xxxxxx咁多個吧... 正確連R是15個位.....
作者: cloversis    時間: 2014-9-22 21:01

撻訂先
作者: wahw    時間: 2014-9-22 21:15

註:按金於預訂起計21天內有效並不予退還
呢個新加落去㗎?
其實有冇ching,響CMHK落左訂成功出到機?
作者: anthonytamhk    時間: 2014-9-22 21:28

撻訂先
cloversis 發表於 2014-9-22 21:01



    me too。第一日已經係3 出左。大陸公司真係信唔過!!!!!!
作者: xibeilou    時間: 2014-9-23 10:25

好想投訴叫CMHK比返300,有無計?
作者: Parrakeet    時間: 2014-9-24 16:28

好想投訴叫CMHK比返300,有無計?
xibeilou 發表於 2014-9-23 10:25



    me too. 我都想知.
作者: Vita(wai)    時間: 2014-9-24 23:15

me too. 我都想知.
Parrakeet 發表於 2014-9-24 16:28


想知 x 3!!!
作者: rayw    時間: 2014-9-24 23:17

想知 x 3!!!
Vita(wai) 發表於 2014-9-24 23:15



    想知+4
作者: tommy852    時間: 2014-9-25 00:38

回覆 16# anthonytamhk


    出邊部先?
iphone 6 第一日已經有勁多

我14號落訂 16號晚轉返iphone6 19號拎得
你睇csl同smt 排到唔知幾時
作者: mlau    時間: 2014-9-25 07:50

有冇Ching 張訂單已經過咗21日, 未收機, 去咗嘈中移呢?
作者: JohnWoo    時間: 2014-9-25 09:12

有冇Ching 張訂單已經過咗21日, 未收機, 去咗嘈中移呢?
mlau 發表於 2014-9-25 07:50


12 Sep + 21 day .....should be 03 Oct on next friday.
作者: 望月小妖    時間: 2014-9-25 10:04

真係demand太大都冇辨法
我12號俾$300,18號就有SMS叫我19號08:00起可以拎機
我七點半去排,排等三。六個counter一次接6個客
朝早八點四我已經拎到(16+銀)

我個妹又係12號俾$300
19號夜晚見到website話已到門市(未有SMS)
佢19號夜晚去門市一樣拎到機(64+金)
作者: dorayaki    時間: 2014-9-25 11:30

真係demand太大都冇辨法
我12號俾$300,18號就有SMS叫我19號08:00起可以拎機
我七點半去排,排等三。六個co ...
望月小妖 發表於 2014-9-25 10:04

你就好, 我都係12號訂, 頭先check先岩岩轉左"已派貨到門市"

我想問攞機時可否揀plan, 係咪一定要跟之前揀落果個?
同埋會唔會開盒架?
作者: yesgoua    時間: 2014-9-25 11:53

勁!竟然有金色!

posted by mobile
作者: rayhk2012    時間: 2014-9-25 11:58

轉左細機都未有消息...
作者: timothychu    時間: 2014-9-25 12:06

你就好, 我都係12號訂, 頭先check先岩岩轉左"已派貨到門市"

我想問攞機時可否揀plan, 係咪一定要跟 ...
dorayaki 發表於 2014-9-25 11:30



    一定要跟返之前你選擇既 plan.
    我12/9 3:30PM 訂 6+ 個陣仲未有 平plan 可選.
    到我 19/9 去取機, staff 話唔可以改 plan.
作者: ddr993    時間: 2014-9-25 12:10

我係舊客戶, 12/9 5點幾訂機並選upgrade 6G plan;  到現在音訊全無!
作者: 望月小妖    時間: 2014-9-25 12:24

你就好, 我都係12號訂, 頭先check先岩岩轉左"已派貨到門市"

我想問攞機時可否揀plan, 係咪一定要跟 ...
dorayaki 發表於 2014-9-25 11:30


我個妹訂64+金
佢一開波就訂咗兼科埋水
佢19號晚就有機,應該係佢排得早

我訂16+銀
都係一開波就訂咗兼科埋水
19號朝早就有,可能16+銀冇乜人吼啦
作者: 望月小妖    時間: 2014-9-25 12:24

我係舊客戶, 12/9 5點幾訂機並選upgrade 6G plan;  到現在音訊全無!
ddr993 發表於 2014-9-25 12:10


你去1cm入身份證同個code check下
作者: ddr993    時間: 2014-9-25 12:39

你去1cm入身份證同個code check下
望月小妖 發表於 2014-9-25 12:24


我係訂 iphone 6+ 64G 銀
Check 過了, 一直都係咁: 最新狀況         已完成訂購登記並已付訂金

作者: dorayaki    時間: 2014-9-25 12:48

回覆 32# ddr993

我係64+灰, 帶no.轉台...
作者: cclai204    時間: 2014-9-25 13:19

回覆 32# ddr993

我12號3點半前訂128G+, 一樣無機..........
作者: soseewong    時間: 2014-9-25 14:09

我登入左佢話:「最新狀況        已派貨到門市」

但無收到取機SMS,係就咁入去問就得?
作者: HTC050505    時間: 2014-9-25 14:11

岩岩WALK IN 都出到BO 出左64GB 銀色 IPHONE6
作者: rayhk2012    時間: 2014-9-25 14:27

回覆 36# HTC050505

舊客定新上台?
作者: HTC050505    時間: 2014-9-25 14:28

回覆 37# rayhk2012


    帶號上台
作者: cubbyz    時間: 2014-9-26 11:05

CMHK existing +iP Pass 剛通知有機 IP6+ 128 Silver
作者: ericlw    時間: 2014-9-26 11:11

回覆 39# cubbyz

恭喜唒,終於有訂左Plus嘅師兄有SMS回覆,希望係好嘅開始?
作者: xibeilou    時間: 2014-9-26 12:01

回覆 40# ericlw


    個價跌成咁,有機拎都要三思啊,何來恭喜
作者: cubbyz    時間: 2014-9-26 12:51

注意,CMHK 要全開部機+激活,乜膠紙都滅晒
作者: sergeant    時間: 2014-9-26 12:52

cmhk 個plan 都幾貴

via HKEPC Reader for Android
作者: dorayaki    時間: 2014-9-26 12:59

今朝收到SMS了... 64plus灰...
不過都未必去攞lu
作者: antc    時間: 2014-9-26 13:02

回覆 44# dorayaki

CMHK 可轉名嗎??
作者: anson    時間: 2014-9-26 13:29

123 called me twice for 6+ 64G Gold (2 nos. registered) but still heard nothing from CMHK
作者: dorayaki    時間: 2014-9-26 14:04

回覆  dorayaki

CMHK 可轉名嗎??
antc 發表於 2014-9-26 13:02

我諗諗先, 唔要先pm你
作者: ddr993    時間: 2014-9-26 14:11

昨日明明見 最新狀況       已派貨到門市

剛才去睇又變回 : 最新狀況         已完成訂購登記並已付訂金

有無搞錯
作者: ac5    時間: 2014-9-26 14:19

回覆 36# HTC050505


    請問邊間walk in成功﹖
作者: funhappy    時間: 2014-9-26 14:41

一齊打去要求退按金。
作者: capilano    時間: 2014-9-26 14:46

123 called me twice for 6+ 64G Gold (2 nos. registered) but still heard nothing from CMHK
anson 發表於 2014-9-26 13:29


ching can you PM me your order numbers?

plan to sue them via OFCA
作者: anson    時間: 2014-9-26 14:56

回覆 51# capilano

it is so amazing. I just received their SMS and my phone is now ready for pick up.
作者: garylly    時間: 2014-9-26 15:49

回覆 48# ddr993

我同你一樣情况,打上客服問完仲嬲,話已派貨到門市唔代表你有機,要由門市安排,但網頁上係用我個訂貨编號來check倒既,咁咪即是攞我訂個部賣比walk-in客先.
作者: cclai204    時間: 2014-9-26 16:00

回覆  ddr993

我同你一樣情况,打上客服問完仲嬲,話已派貨到門市唔代表你有機,要由門市安排,但網頁上係用 ...
garylly 發表於 2014-9-26 15:49


唉, 佢地玩晒啦, 呢世都唔會再在cmhk訂機............
作者: fallout8    時間: 2014-9-26 16:20

昨日明明見 最新狀況       已派貨到門市

剛才去睇又變回 : 最新狀況         已完成訂購登記並已付訂金

...
ddr993 發表於 2014-9-26 14:11


我都係甘!
作者: HTC050505    時間: 2014-9-26 19:13

回覆 48# ddr993


    可能門市比左你部機 做左WALK IN客先
作者: cloversis    時間: 2014-9-26 19:36

已收到64大金SMS
But it is too late

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: rayw    時間: 2014-9-26 19:37

岩岩收到大金64 SMS
睇埋聽日咩價先決定去唔去拎機
作者: littlemr    時間: 2014-9-26 20:29

Same here 大家撻訂定點?
作者: nogiveup    時間: 2014-9-26 20:43

我撻左CMHK果300 細金16擒日有機攞 但我冇去到 太遲有機了
作者: cloversis    時間: 2014-9-26 22:18

CMHK有冇得唔開封先~
作者: skycwc    時間: 2014-9-26 22:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JohnWoo    時間: 2014-9-26 22:42

閣下已獲分配Apple iPhone,請於27/09/2014起至28/09/2014營業時間內,親臨已選的門市提供預訂編號及帶同身份證取機,新上台客戶請同時帶同住址証明辦理有關手續。注意: 逾期將被取消取機資格。
作者: jackrsx    時間: 2014-9-26 22:51

where is my 大金64 ? T_T
作者: xibeilou    時間: 2014-9-26 23:13

唔知出唔出機好
作者: Wing718    時間: 2014-9-26 23:13

我都係 24,25有細金64羅,D人話打去CS嘈等12日有回復果300蚊點
我撻左CMHK果300 細金16擒日有機攞 但我冇去到 太遲有機了
nogiveup 發表於 2014-9-26 20:43

作者: 文初    時間: 2014-9-27 09:07

新修訂《商品說明條例》禁止不良營商手法,其中包括「不當地接受付款」的營業行為。若商戶就某產品在接受付款時,沒有合理理由相信他能在指明或合理的時間內供應有關產品,或意圖不供應有關產品,或意圖供應與有關產品有重大分別的產品,即屬違法,最高可被罰款50萬元及監禁5年。

已經去通訊及事務管理局投訴
作者: 小機人    時間: 2014-9-27 09:59

我19号訂,24有得攞6+ 128g金!
作者: Cha Cha    時間: 2014-9-27 12:48

回覆 68# 小機人

有冇得唔開盒?
作者: sergeant    時間: 2014-9-27 12:56

新修訂《商品說明條例》禁止不良營商手法,其中包括「不當地接受付款」的營業行為。若商戶就某產品在接受付 ...
文初 發表於 2014-9-27 09:07

其實到最後我估最多都係退錢,唔會點重罰佢地

via HKEPC Reader for Android
作者: cfaye    時間: 2014-9-27 14:04

回覆 68# 小機人
用PASS登記?  真是 iphone 6+?
作者: 小機人    時間: 2014-9-27 16:02

回覆  小機人

有冇得唔開盒?
Cha Cha 發表於 2014-9-27 12:48



    唔知!我有開!
作者: 小機人    時間: 2014-9-27 16:06

回覆  小機人
用PASS登記?  真是 iphone 6+?
cfaye 發表於 2014-9-27 14:04

係!我取機果時個職員都好似唔信!
作者: 小機人    時間: 2014-9-27 16:11

我鐘意佢係Apple保!
作者: bicycle_bicycle    時間: 2014-9-27 17:21

連數記都出貨,CMHK黎料未? 我對部野無晒寄望了......
作者: fwc    時間: 2014-9-27 17:47

請問有冇ching試過訂咗ip6吾要,轉出其它機?
作者: 文初    時間: 2014-9-27 18:15

其實到最後我估最多都係退錢,唔會點重罰佢地

via HKEPC Reader for Android
sergeant 發表於 2014-9-27 12:56



    我其實只求退錢T-T
作者: 姆明先生    時間: 2014-9-27 18:15

CMHK 係咪想同大陸同步
作者: rayw    時間: 2014-9-27 19:49

今日係cmhk出左6+ 64金色
已放10000
作者: xibeilou    時間: 2014-9-28 09:02

今日係cmhk出左6+ 64金色
已放10000
rayw 發表於 2014-9-27 19:49


where can sell? activated?
作者: @件    時間: 2014-9-28 09:48

我想問出左機既師兄個PASS係大概幾多 我部PLUS 128仲未有得拎,,
作者: think_center    時間: 2014-9-28 10:34

琴日出左6+ 16GB銀 之前係訂6 64GB
增值服務得UTV係$33最低, 我揀左200分鐘IDD $38,起碼都有d用,其他都
Ps.一定會開盒,冇得傾
作者: xibeilou    時間: 2014-9-28 11:23

回覆 82# think_center


    開盒唔緊要,係咪一定要插sim?
作者: think_center    時間: 2014-9-28 11:44

回覆  think_center


    開盒唔緊要,係咪一定要插sim?
xibeilou 發表於 2014-9-28 11:23

冇問,但應該要插SIM,因為要激活
作者: eddylee    時間: 2014-9-28 12:17

回覆 82# think_center

請問師兄放左幾錢? 我同樣有部16GB銀,唔知去唔去攞好...
作者: think_center    時間: 2014-9-28 13:23

回覆  think_center

請問師兄放左幾錢? 我同樣有部16GB銀,唔知去唔去攞好...  ...
eddylee 發表於 2014-9-28 12:17

好多間都唔收,就咁出個plan仲抵
作者: ilovelg4ever    時間: 2014-9-28 13:35

訂咗部大黑64, 昨日拎得, 可否改色? 64大金有so 少少...
作者: soseewong    時間: 2014-9-28 13:48

琴日出左6+ 16GB銀 之前係訂6 64GB
增值服務得UTV係$33最低, 我揀左200分鐘IDD $38,起碼都有d用,其他都:fai ...
think_center 發表於 2014-9-28 10:34



    我本身只係要開多張data sim,但佢無40蚊個隻揀,迫人揀80元有分鐘個隻


最後我都係主卡+38 蚊idd 再額外再加40蚊data sim

咁樣反而抵D
作者: think_center    時間: 2014-9-28 14:19

回覆  think_center

請問師兄放左幾錢? 我同樣有部16GB銀,唔知去唔去攞好...  ...
eddylee 發表於 2014-9-28 12:17

終於放左$7200
作者: enn    時間: 2014-9-28 15:51

有冇師兄唔要想轉人, pm 我大金64.

via HKEPC Reader for Android
作者: csky028    時間: 2014-9-28 16:23

回覆 69# Cha Cha

冇得唔開盒, 我見到有個客話, 有咩問題自己付責都唔得!
作者: fg5001    時間: 2014-9-28 16:36

回覆 89#

放比我自用think_center

作者: onepiece    時間: 2014-9-28 16:57

有冇師兄唔要想轉人, pm 我
大金64/128 , 大灰64/128
作者: qtimeqtime    時間: 2014-9-28 17:41

本帖最後由 qtimeqtime 於 2014-9-28 17:48 編輯
有冇師兄唔要想轉人, pm 我
大金64/128 , 大灰64/128
onepiece 發表於 2014-9-28 16:57



    打左上台問.冇得轉新NO(登記時帶NO過台).冇得轉其它PLAN.(登記時348PLAN)
唔知個HOTLINE係唔係耍我?佢係咁答我.攪到我冇晒引想出機,
仲要今日LAST出機
作者: jackrsx    時間: 2014-9-28 17:45

唔通要等到十一月? 大/小金64
作者: Wing718    時間: 2014-9-28 18:37

細機64金24號 唔羅,大金64 未收到SMS,收到都唔羅
作者: xibeilou    時間: 2014-9-29 00:19

collect 64 gold tonight, sold 9600
作者: cloversis    時間: 2014-9-29 00:59

collect 64 gold tonight, sold 9600
xibeilou 發表於 2014-9-29 00:19

我都出左 但聽日先得閒放
個價好似低左D 邊度放?
作者: xibeilou    時間: 2014-9-29 07:56

回覆 98# cloversis


    sold by whatsapp
I knew it was a low price, but , you know, don't want to lose 300 pre-paid money
作者: ddr993    時間: 2014-9-29 11:46

今天還是: 最新狀況         已完成訂購登記並已付訂金






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2