作者: xibeilou 時間: 2014-9-20 21:41 標題: CMHK拎機都唔知幾時
本帖最後由 xibeilou 於 2014-10-1 18:54 編輯
14號凌晨登記左的6+64低用量plan,依家狀態仲係支付左訂金
炒價係咁跌,呢300都唔知收唔收得返


更新:26號收到email, already 出機
作者: cclai204 時間: 2014-9-20 21:53
6+第一日無機就唔使旨意有機,我12號3點幾訂都無消息....
作者: Pierre1409 時間: 2014-9-20 23:37
講起呢間垃圾就嬲
服務零分, 程序0分, 大陸垃圾野, 返大陸算啦
拒個客服, 完全無能力叫OFFICE D人做野
作者: Wing718 時間: 2014-9-22 00:20
我訂左2部PAY左600全完無聲氣TMD
作者: bicycle_bicycle 時間: 2014-9-22 00:26
我細金16都未有……
有D失望……
作者: RJJ~ 時間: 2014-9-22 00:28
之前有CHING 發現 訂金有效期係21日...
作者: zaraho814 時間: 2014-9-22 02:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkyung 時間: 2014-9-22 08:26
本帖最後由 hkyung 於 2014-9-22 09:26 編輯
中國移動香港:
多謝閣下預訂手機
客戶名稱:
流動電話號碼:
預訂手機: iPhone6Plus 128GB Gold
預訂數量: 1
訂金: $
預訂編號:
收據編號:
提貨門市地址: Shop C102, 2/F, Kwai Chung Plaza
7-11 Kwai Foo Road
Kwai Chung
(Tel: 21170761)
到貨後將有專人聯絡閣下
註:按金於預訂起計21天內有效並不予退還
我當日 6 點前比咗訂 如果過咗21 日都未有機 佢就知味道
作者: funhappy 時間: 2014-9-22 17:37
我會直接打上去投訴,要求發還按金,因為佢係俾左按金後先加一句話貨量有限。。。。,有欺騙成份。唔退還,就去消費者委員會投訴。
作者: newhk1984 時間: 2014-9-22 17:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karsy2004 時間: 2014-9-22 17:47
我12號訂 有iPHONE PASS. 6+ 64GB金都仲未有.....
R30256100XXXXXXX
作者: pdvd 時間: 2014-9-22 18:38
ching 個 code 是否16個位
我12號四點前訂 有iPHONE PASS. 6+ 64GB金都仲未有.....
R752XXXXXXXXXXX
(連"R"15個位)
作者: karsy2004 時間: 2014-9-22 18:41
我打個比喻..........大概xxxxxx咁多個吧... 正確連R是15個位.....
作者: cloversis 時間: 2014-9-22 21:01
撻訂先
作者: wahw 時間: 2014-9-22 21:15
註:按金於預訂起計21天內有效並不予退還
呢個新加落去㗎?
其實有冇ching,響CMHK落左訂成功出到機?
作者: anthonytamhk 時間: 2014-9-22 21:28
me too。第一日已經係3 出左。大陸公司真係信唔過!!!!!!
作者: xibeilou 時間: 2014-9-23 10:25
好想投訴叫CMHK比返300,有無計?
作者: Parrakeet 時間: 2014-9-24 16:28
me too. 我都想知.
作者: Vita(wai) 時間: 2014-9-24 23:15
想知 x 3!!!
作者: rayw 時間: 2014-9-24 23:17
想知+4
作者: tommy852 時間: 2014-9-25 00:38
回覆 16# anthonytamhk
出邊部先?
iphone 6 第一日已經有勁多
我14號落訂 16號晚轉返iphone6 19號拎得
你睇csl同smt 排到唔知幾時
作者: mlau 時間: 2014-9-25 07:50
有冇Ching 張訂單已經過咗21日, 未收機, 去咗嘈中移呢?
作者: JohnWoo 時間: 2014-9-25 09:12
12 Sep + 21 day .....should be 03 Oct on next friday.
作者: 望月小妖 時間: 2014-9-25 10:04
真係demand太大都冇辨法
我12號俾$300,18號就有SMS叫我19號08:00起可以拎機
我七點半去排,排等三。六個counter一次接6個客
朝早八點四我已經拎到(16+銀)
我個妹又係12號俾$300
19號夜晚見到website話已到門市(未有SMS)
佢19號夜晚去門市一樣拎到機(64+金)
作者: dorayaki 時間: 2014-9-25 11:30
你就好, 我都係12號訂, 頭先check先岩岩轉左"已派貨到門市"
我想問攞機時可否揀plan, 係咪一定要跟之前揀落果個?
同埋會唔會開盒架?
作者: yesgoua 時間: 2014-9-25 11:53
勁!竟然有金色!
posted by mobile
作者: rayhk2012 時間: 2014-9-25 11:58
轉左細機都未有消息...
作者: timothychu 時間: 2014-9-25 12:06
一定要跟返之前你選擇既 plan.
我12/9 3:30PM 訂 6+ 個陣仲未有 平plan 可選.
到我 19/9 去取機, staff 話唔可以改 plan.

作者: ddr993 時間: 2014-9-25 12:10
我係舊客戶, 12/9 5點幾訂機並選upgrade 6G plan; 到現在音訊全無!

作者: 望月小妖 時間: 2014-9-25 12:24
我個妹訂64+金
佢一開波就訂咗兼科埋水
佢19號晚就有機,應該係佢排得早
我訂16+銀
都係一開波就訂咗兼科埋水
19號朝早就有,可能16+銀冇乜人吼啦
作者: 望月小妖 時間: 2014-9-25 12:24
你去1cm入身份證同個code check下
作者: ddr993 時間: 2014-9-25 12:39
我係訂 iphone 6+ 64G 銀
Check 過了, 一直都係咁: 最新狀況 已完成訂購登記並已付訂金


作者: dorayaki 時間: 2014-9-25 12:48
回覆 32# ddr993
我係64+灰, 帶no.轉台...
作者: cclai204 時間: 2014-9-25 13:19
回覆 32# ddr993
我12號3點半前訂128G+, 一樣無機..........
作者: soseewong 時間: 2014-9-25 14:09
我登入左佢話:「最新狀況 已派貨到門市」
但無收到取機SMS,係就咁入去問就得?
作者: HTC050505 時間: 2014-9-25 14:11
岩岩WALK IN 都出到BO 出左64GB 銀色 IPHONE6
作者: rayhk2012 時間: 2014-9-25 14:27
回覆 36# HTC050505
舊客定新上台?
作者: HTC050505 時間: 2014-9-25 14:28
回覆 37# rayhk2012
帶號上台
作者: cubbyz 時間: 2014-9-26 11:05
CMHK existing +iP Pass 剛通知有機 IP6+ 128 Silver
作者: ericlw 時間: 2014-9-26 11:11
回覆 39# cubbyz
恭喜唒,終於有訂左Plus嘅師兄有SMS回覆,希望係好嘅開始?
作者: xibeilou 時間: 2014-9-26 12:01
回覆 40# ericlw
個價跌成咁,有機拎都要三思啊,何來恭喜

作者: cubbyz 時間: 2014-9-26 12:51
注意,CMHK 要全開部機+激活,乜膠紙都滅晒
作者: sergeant 時間: 2014-9-26 12:52
cmhk 個plan 都幾貴
via HKEPC Reader for Android
作者: dorayaki 時間: 2014-9-26 12:59
今朝收到SMS了... 64plus灰...
不過都未必去攞lu
作者: antc 時間: 2014-9-26 13:02
回覆 44# dorayaki
CMHK 可轉名嗎??
作者: anson 時間: 2014-9-26 13:29
123 called me twice for 6+ 64G Gold (2 nos. registered) but still heard nothing from CMHK
作者: dorayaki 時間: 2014-9-26 14:04
我諗諗先, 唔要先pm你
作者: ddr993 時間: 2014-9-26 14:11
昨日明明見 最新狀況 已派貨到門市
剛才去睇又變回 : 最新狀況 已完成訂購登記並已付訂金
有無搞錯
作者: ac5 時間: 2014-9-26 14:19
回覆 36# HTC050505
請問邊間walk in成功﹖
作者: funhappy 時間: 2014-9-26 14:41
一齊打去要求退按金。
作者: capilano 時間: 2014-9-26 14:46
123 called me twice for 6+ 64G Gold (2 nos. registered) but still heard nothing from CMHK
anson 發表於 2014-9-26 13:29
ching can you PM me your order numbers?
plan to sue them via OFCA
作者: anson 時間: 2014-9-26 14:56
回覆 51# capilano
it is so amazing. I just received their SMS and my phone is now ready for pick up.
作者: garylly 時間: 2014-9-26 15:49
回覆 48# ddr993
我同你一樣情况,打上客服問完仲嬲,話已派貨到門市唔代表你有機,要由門市安排,但網頁上係用我個訂貨编號來check倒既,咁咪即是攞我訂個部賣比walk-in客先.
作者: cclai204 時間: 2014-9-26 16:00
唉, 佢地玩晒啦, 呢世都唔會再在cmhk訂機............
作者: fallout8 時間: 2014-9-26 16:20
我都係甘!
作者: HTC050505 時間: 2014-9-26 19:13
回覆 48# ddr993
可能門市比左你部機 做左WALK IN客先
作者: cloversis 時間: 2014-9-26 19:36
已收到64大金SMS
But it is too late
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: rayw 時間: 2014-9-26 19:37
岩岩收到大金64 SMS
睇埋聽日咩價先決定去唔去拎機
作者: littlemr 時間: 2014-9-26 20:29
Same here 大家撻訂定點?
作者: nogiveup 時間: 2014-9-26 20:43
我撻左CMHK果300 細金16擒日有機攞 但我冇去到 太遲有機了
作者: cloversis 時間: 2014-9-26 22:18
CMHK有冇得唔開封先~
作者: skycwc 時間: 2014-9-26 22:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JohnWoo 時間: 2014-9-26 22:42
閣下已獲分配Apple iPhone,請於27/09/2014起至28/09/2014營業時間內,親臨已選的門市提供預訂編號及帶同身份證取機,新上台客戶請同時帶同住址証明辦理有關手續。注意: 逾期將被取消取機資格。
作者: jackrsx 時間: 2014-9-26 22:51
where is my 大金64 ? T_T
作者: xibeilou 時間: 2014-9-26 23:13
唔知出唔出機好
作者: Wing718 時間: 2014-9-26 23:13
我都係 24,25有細金64羅,D人話打去CS嘈等12日有回復果300蚊點
作者: 文初 時間: 2014-9-27 09:07
新修訂《商品說明條例》禁止不良營商手法,其中包括「不當地接受付款」的營業行為。若商戶就某產品在接受付款時,沒有合理理由相信他能在指明或合理的時間內供應有關產品,或意圖不供應有關產品,或意圖供應與有關產品有重大分別的產品,即屬違法,最高可被罰款50萬元及監禁5年。
已經去通訊及事務管理局投訴
作者: 小機人 時間: 2014-9-27 09:59
我19号訂,24有得攞6+ 128g金!
作者: Cha Cha 時間: 2014-9-27 12:48
回覆 68# 小機人
有冇得唔開盒?
作者: sergeant 時間: 2014-9-27 12:56
其實到最後我估最多都係退錢,唔會點重罰佢地
via HKEPC Reader for Android
作者: cfaye 時間: 2014-9-27 14:04
回覆 68# 小機人
用PASS登記? 真是 iphone 6+?
作者: 小機人 時間: 2014-9-27 16:02
唔知!我有開!
作者: 小機人 時間: 2014-9-27 16:06
係!我取機果時個職員都好似唔信!
作者: 小機人 時間: 2014-9-27 16:11
我鐘意佢係Apple保!
作者: bicycle_bicycle 時間: 2014-9-27 17:21
連數記都出貨,CMHK黎料未? 我對部野無晒寄望了......
作者: fwc 時間: 2014-9-27 17:47
請問有冇ching試過訂咗ip6吾要,轉出其它機?
作者: 文初 時間: 2014-9-27 18:15
我其實只求退錢T-T
作者: 姆明先生 時間: 2014-9-27 18:15
CMHK 係咪想同大陸同步
作者: rayw 時間: 2014-9-27 19:49
今日係cmhk出左6+ 64金色
已放10000
作者: xibeilou 時間: 2014-9-28 09:02
where can sell? activated?
作者: @件 時間: 2014-9-28 09:48
我想問出左機既師兄個PASS係大概幾多 我部PLUS 128仲未有得拎,,
作者: think_center 時間: 2014-9-28 10:34
琴日出左6+ 16GB銀 之前係訂6 64GB
增值服務得UTV係$33最低, 我揀左200分鐘IDD $38,起碼都有d用,其他都

Ps.一定會開盒,冇得傾
作者: xibeilou 時間: 2014-9-28 11:23
回覆 82# think_center
開盒唔緊要,係咪一定要插sim?

作者: think_center 時間: 2014-9-28 11:44
冇問,但應該要插SIM,因為要激活
作者: eddylee 時間: 2014-9-28 12:17
回覆 82# think_center
請問師兄放左幾錢? 我同樣有部16GB銀,唔知去唔去攞好...

作者: think_center 時間: 2014-9-28 13:23
好多間都唔收,就咁出個plan仲抵
作者: ilovelg4ever 時間: 2014-9-28 13:35
訂咗部大黑64, 昨日拎得, 可否改色? 64大金有so 少少...
作者: soseewong 時間: 2014-9-28 13:48
琴日出左6+ 16GB銀 之前係訂6 64GB
增值服務得UTV係$33最低, 我揀左200分鐘IDD $38,起碼都有d用,其他都:fai ...
think_center 發表於 2014-9-28 10:34
我本身只係要開多張data sim,但佢無40蚊個隻揀,迫人揀80元有分鐘個隻
最後我都係主卡+38 蚊idd 再額外再加40蚊data sim
咁樣反而抵D
作者: think_center 時間: 2014-9-28 14:19
終於放左$7200
作者: enn 時間: 2014-9-28 15:51
有冇師兄唔要想轉人, pm 我大金64.
via HKEPC Reader for Android
作者: csky028 時間: 2014-9-28 16:23
回覆 69# Cha Cha
冇得唔開盒, 我見到有個客話, 有咩問題自己付責都唔得!
作者: fg5001 時間: 2014-9-28 16:36
回覆 89#
放比我自用think_center
作者: onepiece 時間: 2014-9-28 16:57
有冇師兄唔要想轉人, pm 我
大金64/128 , 大灰64/128
作者: qtimeqtime 時間: 2014-9-28 17:41
本帖最後由 qtimeqtime 於 2014-9-28 17:48 編輯
打左上台問.冇得轉新NO(登記時帶NO過台).冇得轉其它PLAN.(登記時348PLAN)
唔知個HOTLINE係唔係耍我?佢係咁答我.攪到我冇晒引想出機,
仲要今日LAST出機

作者: jackrsx 時間: 2014-9-28 17:45
唔通要等到十一月? 大/小金64
作者: Wing718 時間: 2014-9-28 18:37
細機64金24號 唔羅,大金64 未收到SMS,收到都唔羅
作者: xibeilou 時間: 2014-9-29 00:19
collect 64 gold tonight, sold 9600
作者: cloversis 時間: 2014-9-29 00:59
我都出左 但聽日先得閒放
個價好似低左D 邊度放?
作者: xibeilou 時間: 2014-9-29 07:56
回覆 98# cloversis
sold by whatsapp
I knew it was a low price, but , you know, don't want to lose 300 pre-paid money

作者: ddr993 時間: 2014-9-29 11:46
今天還是: 最新狀況 已完成訂購登記並已付訂金

