Board logo

標題: IFC reserve pickup [打印本頁]

作者: porker2008    時間: 2012-3-16 09:39     標題: IFC reserve pickup


Pickup period: 9AM - 10AM
Arrived @ 8:35
Get in @ 8:45
Finish @ 8:55
作者: eric_leung    時間: 2012-3-16 09:41

Pickup period: 9AM - 10AM
Arrived @ 8:35
Get in @ 8:45
Finish @ 8:55
porker2008 發表於 2012-3-16 09:39


恭喜晒呀! 還是pi又抽唔中
作者: sam9329    時間: 2012-3-16 09:43

多人收機嗎
作者: porker2008    時間: 2012-3-16 09:44

恭喜晒呀! 還是pi又抽唔中
eric_leung 發表於 2012-3-16 09:41


Same here, 2 PI.
作者: joehkg    時間: 2012-3-16 09:45

用不用開盒?
作者: MandyStarz    時間: 2012-3-16 09:46

用不用開盒?
joehkg 發表於 2012-3-16 09:45



    I hear my fd said no need
作者: porker2008    時間: 2012-3-16 09:48

用不用開盒?
joehkg 發表於 2012-3-16 09:45



    no need.
作者: eric_leung    時間: 2012-3-16 09:59

no need.
porker2008 發表於 2012-3-16 09:48


即係都係check id, 排隊, 睇下16/32/64, 俾錢拿機走人
作者: porker2008    時間: 2012-3-16 10:02

即係都係check id, 排隊, 睇下16/32/64, 俾錢拿機走人
eric_leung 發表於 2012-3-16 09:59



    yes
作者: Cartesius    時間: 2012-3-16 10:04

門口有無人收機?
作者: alan168hk    時間: 2012-3-16 10:08

剛取機,但唔見有人收機
作者: alan168hk    時間: 2012-3-16 10:08

剛取機,但唔見有人收機
作者: linjermey    時間: 2012-3-16 10:08

師兄有冇秘技呢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2