作者: CT333 時間: 2012-2-28 00:04 標題: 今日(feb28)極有可能係4s 16g跌穿ipo價既歷史性時刻
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你迷理 時間: 2012-2-28 00:07
ip歷史上最黑暗的一日

作者: SYW 時間: 2012-2-28 00:37
用家既 光輝歲月
作者: pp3089 時間: 2012-2-28 00:44
出得黎行,遲早要還
作者: 你迷理 時間: 2012-2-28 00:54
估唔到iphone都會被恐慌性拋售
作者: CT333 時間: 2012-2-28 09:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW 時間: 2012-2-28 10:17
IPO IPO IPO...
作者: sslau01 時間: 2012-2-28 10:22
IPO其實都好,最怕無人收

作者: SYW 時間: 2012-2-28 10:24
理想今日冇人出POST收
作者: man40503 時間: 2012-2-28 10:39
今日派大貨??
作者: RentaCheat 時間: 2012-2-28 10:42
琴日無大貨都$5150
今日有大貨實穿IPO啦
我朋友舅父都訂左8條
作者: ice 時間: 2012-2-28 10:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ice 時間: 2012-2-28 10:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RentaCheat 時間: 2012-2-28 10:51
我就梗係唔訂啦, 訂都唔係呢一刻訂
要舌既話, 幾多積分都無用, 仲要做埋順豐
作者: ice 時間: 2012-2-28 10:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: youhello507 時間: 2012-2-28 10:55
蝕少少賺里數都 ok. 但都係無謂, 搬上搬落咁辛苦.
一串 ipo, 就冇人訂, 跟住升返. 一路玩到新機上為止.
作者: CT333 時間: 2012-2-28 11:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW 時間: 2012-2-28 11:28
5120個位已好快調低至5100
作者: 董事長 時間: 2012-2-28 11:41
5100打去已經停收
作者: SYW 時間: 2012-2-28 11:43
我又開始大膽預測先: 今日夜晚穿5000
作者: Poissons 時間: 2012-2-28 11:47
其實賺里數真係唔扺玩-_- 里數又換唔返錢..
作者: kymkym 時間: 2012-2-28 12:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 12:45
回復 22# kymkym
正解,其實穿IPO唔影響到機票黨。點樣除都有賺。。。只係影響到首次炒買的人。。
作者: wasper 時間: 2012-2-28 12:48
呢幾日去沙田睇睇有冇機4600 收一部
作者: kymkym 時間: 2012-2-28 12:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wasper 時間: 2012-2-28 12:53
點樣除都有賺!?!? 穿ipo 可以係穿幾百一部. 什至停收.
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 12:58
本帖最後由 Alvin_Man 於 2012-2-28 12:59 編輯
回復 26# wasper
對於價格變動係點。。我唔敢評論。。機票黨有足夠buffer
作者: wasper 時間: 2012-2-28 13:02
哈哈...如果係..我都變做機票黨
作者: leocoker 時間: 2012-2-28 13:03
已穿~
ST 5050-5070
作者: Wah On 時間: 2012-2-28 13:26
too bad news
作者: kymkym 時間: 2012-2-28 13:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dogsithk 時間: 2012-2-28 13:32
ST現場好多人,好多已經唔收
收都係得返5000~5020
作者: Giroro伍長 時間: 2012-2-28 13:34
咁大鑊?!
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccl4 時間: 2012-2-28 13:36
hold 到 IOS 5.1 出先放囉,無得 JB
遲下就升,仲有個幾星期
作者: wasper 時間: 2012-2-28 13:36
hahaha...agree agree
作者: bedo 時間: 2012-2-28 13:37
甘快穿!!! 今日好多人收到 AOS 貨了
作者: 你迷理 時間: 2012-2-28 13:37
一片愁雲慘霧?
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 13:37
回復 34# 媽叉安
經濟倉位。。幾好架。。
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 13:39
回復 39# 媽叉安
其實最大問題係去唔到貨姐,貨量唔多,仲可以考慮下。。
作者: kymkym 時間: 2012-2-28 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wasper 時間: 2012-2-28 13:40
775000 miles...經典
作者: hkmsp 時間: 2012-2-28 13:41
好多已經唔收

作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 13:43
回復 47# 媽叉安
我仲差幾萬先拿到夠機票。。遲下都要走返轉。。。遇著咁樣。。等等先
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你迷理 時間: 2012-2-28 13:43
幾錢一mile?
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 13:47
回復 52# 媽叉安
本來已經差唔多搞掂。。棋差一著。。
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW 時間: 2012-2-28 13:47
5050 now!!!
作者: 你迷理 時間: 2012-2-28 13:48
邊張最so?
積分可以幾張咭合拼嗎?
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 13:48
個價落得太快。。。。來唔切入錢買。。錢唔夠。。本來可以簽足數。。。
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymkym 時間: 2012-2-28 13:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 13:51
回復 60# 媽叉安
最弊係我將錢入左落卡。。好彩唔係入曬。。。真係計錯數
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laubong 時間: 2012-2-28 13:54
我都係咁睇, 要玩都遲下先, 呢轉人踏人, 個價好難預計會去到幾低, 反正aos之後都一定會長開, 之後先玩條數易計d.
作者: 你迷理 時間: 2012-2-28 13:55
申請返張iPhone5玩下先
作者: kymkym 時間: 2012-2-28 13:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 13:56
回復 68# kymkym
除左機票。。係用來對沖風險用架
作者: kymkym 時間: 2012-2-28 13:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2012-2-28 13:58
回復 71# kymkym
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 13:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qwerty007 時間: 2012-2-28 14:01
4s certified
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 14:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CT333 時間: 2012-2-28 14:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymkym 時間: 2012-2-28 14:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netker888 時間: 2012-2-28 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 14:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mig33 時間: 2012-2-28 14:12
你真係我偶像,咁多時間玩儲里數...............
作者: fatau 時間: 2012-2-28 14:15
如有果有citibank八達通信用咭, 可以揀網上購物有5%回贈
每個月最多$500 (即係兩倍iphone度)
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 14:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Whitepig 時間: 2012-2-28 14:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你迷理 時間: 2012-2-28 14:27
無留意添......
作者: SYW 時間: 2012-2-28 14:29
CITIBANK係唔係張張卡都有5% REBATE?
作者: zraaq 時間: 2012-2-28 14:31
八達通信用咭先有
仲要登記
作者: 長勝飛龍 時間: 2012-2-28 14:32
have link ma??
作者: qwerty007 時間: 2012-2-28 14:32
回復 76# 媽叉安
打電話比金 apple lock 價,$5050, 半個鐘交貨
作者: zraaq 時間: 2012-2-28 14:34
唔好咁懶啦....
一去citi bank 八達通個度已經搵到.......
http://www.citibank.com.hk/chine ... us-cards.htm#rebate
作者: fatau 時間: 2012-2-28 14:36
只有八達通信用咭先有
仲要當月碌有存根簽賬$2000(但包八達通自動增增)
http://www.citibank.com.hk/chine ... us-cards.htm#rebate
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 14:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Poissons 時間: 2012-2-28 14:41
咁我唔係真係玩左好多~
我簽左十幾萬里就無玩~
因為無乜用..
我用返1%卡玩仲扺玩~
作者: Poissons 時間: 2012-2-28 14:42
我就係計完數後用返1%卡玩..
作者: 媽叉安 時間: 2012-2-28 14:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 長勝飛龍 時間: 2012-2-28 14:44
我仲有三十幾萬里係a/c ja

作者: 千葉涼平 時間: 2012-2-28 14:56
大陸開左 4230 RMB
作者: SYW 時間: 2012-2-28 14:58
咁呢度仲有得跌了
作者: 長勝飛龍 時間: 2012-2-28 15:06
會唔會即日穿埋五千

