Board logo

標題: 今日(feb28)極有可能係4s 16g跌穿ipo價既歷史性時刻 [打印本頁]

作者: CT333    時間: 2012-2-28 00:04     標題: 今日(feb28)極有可能係4s 16g跌穿ipo價既歷史性時刻

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你迷理    時間: 2012-2-28 00:07

玩左3~4個月...終於要到呢一日...
CT333 發表於 2012-2-28 00:04


ip歷史上最黑暗的一日
作者: SYW    時間: 2012-2-28 00:37

ip歷史上最黑暗的一日
你迷理 發表於 2012-2-28 00:07



    用家既 光輝歲月  
作者: pp3089    時間: 2012-2-28 00:44

出得黎行,遲早要還
作者: 你迷理    時間: 2012-2-28 00:54

估唔到iphone都會被恐慌性拋售
作者: CT333    時間: 2012-2-28 09:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW    時間: 2012-2-28 10:17

據聞有人已收到貨..
CT333 發表於 2012-2-28 09:58



    IPO IPO IPO...
作者: sslau01    時間: 2012-2-28 10:22

IPO其實都好,最怕無人收
作者: SYW    時間: 2012-2-28 10:24

IPO其實都好,最怕無人收
sslau01 發表於 2012-2-28 10:22



    理想今日冇人出POST收
作者: man40503    時間: 2012-2-28 10:39

今日派大貨??
作者: RentaCheat    時間: 2012-2-28 10:42

琴日無大貨都$5150
今日有大貨實穿IPO啦

我朋友舅父都訂左8條
作者: ice    時間: 2012-2-28 10:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ice    時間: 2012-2-28 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RentaCheat    時間: 2012-2-28 10:51

回復  RentaCheat


你會唔會再訂先~?
唔會的話,遲早無乜貨,咪又會升番~~ ...
ice 發表於 2012-2-28 10:48


我就梗係唔訂啦, 訂都唔係呢一刻訂
要舌既話, 幾多積分都無用, 仲要做埋順豐
作者: ice    時間: 2012-2-28 10:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: youhello507    時間: 2012-2-28 10:55

蝕少少賺里數都 ok. 但都係無謂, 搬上搬落咁辛苦.

一串 ipo, 就冇人訂, 跟住升返.  一路玩到新機上為止.
作者: CT333    時間: 2012-2-28 11:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW    時間: 2012-2-28 11:28

理想有價仲未穿
CT333 發表於 2012-2-28 11:27



    5120個位已好快調低至5100
作者: 董事長    時間: 2012-2-28 11:41

5120個位已好快調低至5100
SYW 發表於 2012-2-28 11:28



5100打去已經停收
作者: SYW    時間: 2012-2-28 11:43

5100打去已經停收
董事長 發表於 2012-2-28 11:41



    我又開始大膽預測先: 今日夜晚穿5000
作者: Poissons    時間: 2012-2-28 11:47

蝕少少賺里數都 ok. 但都係無謂, 搬上搬落咁辛苦.

一串 ipo, 就冇人訂, 跟住升返.  一路玩到新機上為止. ...
youhello507 發表於 2012-2-28 10:55

其實賺里數真係唔扺玩-_- 里數又換唔返錢..
作者: kymkym    時間: 2012-2-28 12:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 12:45

回復 22# kymkym


    正解,其實穿IPO唔影響到機票黨。點樣除都有賺。。。只係影響到首次炒買的人。。
作者: wasper    時間: 2012-2-28 12:48

呢幾日去沙田睇睇有冇機4600 收一部
作者: kymkym    時間: 2012-2-28 12:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wasper    時間: 2012-2-28 12:53

回復  kymkym


    正解,其實穿IPO唔影響到機票黨。點樣除都有賺。。。只係影響到首次炒買的人。。 ...
Alvin_Man 發表於 2012-2-28 12:45


點樣除都有賺!?!? 穿ipo 可以係穿幾百一部. 什至停收.
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 12:58

本帖最後由 Alvin_Man 於 2012-2-28 12:59 編輯

回復 26# wasper


    對於價格變動係點。。我唔敢評論。。機票黨有足夠buffer
作者: wasper    時間: 2012-2-28 13:02

回復  wasper


    對於價格變動係點。。我唔敢評論。。機票黨有足夠buffer
Alvin_Man 發表於 2012-2-28 12:58


哈哈...如果係..我都變做機票黨
作者: leocoker    時間: 2012-2-28 13:03

已穿~
ST 5050-5070
作者: Wah On    時間: 2012-2-28 13:26

too bad news
作者: kymkym    時間: 2012-2-28 13:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dogsithk    時間: 2012-2-28 13:32

ST現場好多人,好多已經唔收
收都係得返5000~5020
作者: Giroro伍長    時間: 2012-2-28 13:34

ST現場好多人,好多已經唔收
收都係得返5000~5020
dogsithk 發表於 2012-2-28 13:32



咁大鑊?!
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccl4    時間: 2012-2-28 13:36

hold 到 IOS 5.1 出先放囉,無得 JB
遲下就升,仲有個幾星期
作者: wasper    時間: 2012-2-28 13:36

人地賺左成百張機票,我估蝕幾百都死佢唔去囉

而且APPLE有15%保本,最好咪LAST一水蝕幾萬

死唔到人架 ...
kymkym 發表於 2012-2-28 13:31


hahaha...agree agree
作者: bedo    時間: 2012-2-28 13:37

甘快穿!!! 今日好多人收到 AOS 貨了
作者: 你迷理    時間: 2012-2-28 13:37

ST現場好多人,好多已經唔收
收都係得返5000~5020
dogsithk 發表於 2012-2-28 13:32



    一片愁雲慘霧?
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 13:37

回復 34# 媽叉安


    經濟倉位。。幾好架。。
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 13:39

回復 39# 媽叉安


    其實最大問題係去唔到貨姐,貨量唔多,仲可以考慮下。。
作者: kymkym    時間: 2012-2-28 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wasper    時間: 2012-2-28 13:40

唔會點都有賺。
會有止賺位。
我今水都無訂到。
媽叉安 發表於 2012-2-28 13:37


775000 miles...經典
作者: hkmsp    時間: 2012-2-28 13:41

ST現場好多人,好多已經唔收
收都係得返5000~5020
dogsithk 發表於 2012-2-28 13:32

好多已經唔收
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 13:43

回復 47# 媽叉安


    我仲差幾萬先拿到夠機票。。遲下都要走返轉。。。遇著咁樣。。等等先
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你迷理    時間: 2012-2-28 13:43

775000 miles...經典
wasper 發表於 2012-2-28 13:40



    幾錢一mile?
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 13:47

回復 52# 媽叉安


  本來已經差唔多搞掂。。棋差一著。。
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SYW    時間: 2012-2-28 13:47

5050 now!!!
作者: 你迷理    時間: 2012-2-28 13:48

有d$6,有d$8,有d迎新
因為用好多方式儲。
媽叉安 發表於 2012-2-28 13:46



    邊張最so?
積分可以幾張咭合拼嗎?
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 13:48

個價落得太快。。。。來唔切入錢買。。錢唔夠。。本來可以簽足數。。。
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymkym    時間: 2012-2-28 13:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 13:51

回復 60# 媽叉安


    最弊係我將錢入左落卡。。好彩唔係入曬。。。真係計錯數
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laubong    時間: 2012-2-28 13:54

我都係咁睇, 要玩都遲下先, 呢轉人踏人, 個價好難預計會去到幾低, 反正aos之後都一定會長開, 之後先玩條數易計d.
作者: 你迷理    時間: 2012-2-28 13:55

DBS果個?
佢係六百幾萬分,唔係里
六百萬分=五十萬里
媽叉安 發表於 2012-2-28 13:52



    申請返張iPhone5玩下先
作者: kymkym    時間: 2012-2-28 13:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 13:56

回復 68# kymkym


    除左機票。。係用來對沖風險用架
作者: kymkym    時間: 2012-2-28 13:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2012-2-28 13:58

回復 71# kymkym


    係先好
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 13:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qwerty007    時間: 2012-2-28 14:01

4s certified
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 14:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CT333    時間: 2012-2-28 14:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymkym    時間: 2012-2-28 14:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netker888    時間: 2012-2-28 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 14:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mig33    時間: 2012-2-28 14:12

等一排個價定d先玩啦。
我鍾意原價減少少。
因為少左批賺cash的人。
個價會平穩d ...
媽叉安 發表於 28-2-2012 01:50 PM


你真係我偶像,咁多時間玩儲里數...............
作者: fatau    時間: 2012-2-28 14:15

如有果有citibank八達通信用咭, 可以揀網上購物有5%回贈
每個月最多$500 (即係兩倍iphone度)


作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 14:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Whitepig    時間: 2012-2-28 14:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 你迷理    時間: 2012-2-28 14:27

如有果有citibank八達通信用咭, 可以揀網上購物有5%回贈
每個月最多$500 (即係兩倍iphone度)

...
fatau 發表於 2012-2-28 14:15


無留意添......
作者: SYW    時間: 2012-2-28 14:29

如有果有citibank八達通信用咭, 可以揀網上購物有5%回贈
每個月最多$500 (即係兩倍iphone度)

...
fatau 發表於 2012-2-28 14:15



    CITIBANK係唔係張張卡都有5% REBATE?
作者: zraaq    時間: 2012-2-28 14:31

CITIBANK係唔係張張卡都有5% REBATE?
SYW 發表於 2012-2-28 14:29



    八達通信用咭先有
仲要登記
作者: 長勝飛龍    時間: 2012-2-28 14:32

八達通信用咭先有
仲要登記
zraaq 發表於 2012-2-28 14:31



    have link ma??
作者: qwerty007    時間: 2012-2-28 14:32

回復 76# 媽叉安


    打電話比金 apple lock 價,$5050, 半個鐘交貨
作者: zraaq    時間: 2012-2-28 14:34

have link ma??
長勝飛龍 發表於 2012-2-28 14:32



    唔好咁懶啦....
一去citi bank 八達通個度已經搵到.......




http://www.citibank.com.hk/chine ... us-cards.htm#rebate

作者: fatau    時間: 2012-2-28 14:36

CITIBANK係唔係張張卡都有5% REBATE?
SYW 發表於 2012-2-28 14:29



    只有八達通信用咭先有
仲要當月碌有存根簽賬$2000(但包八達通自動增增)
http://www.citibank.com.hk/chine ... us-cards.htm#rebate
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 14:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Poissons    時間: 2012-2-28 14:41

換得番錢個個都變身做機票黨

而且真正機票黨係會有專人上門收機的

你唔係以為個二三十部就係機票黨呀

...
kymkym 發表於 2012-2-28 12:43

咁我唔係真係玩左好多~
我簽左十幾萬里就無玩~
因為無乜用..
我用返1%卡玩仲扺玩~
作者: Poissons    時間: 2012-2-28 14:42

你識計數,同埋知道里數D機票有乜唔同,
你就會覺得抵
媽叉安 發表於 2012-2-28 13:36

我就係計完數後用返1%卡玩..
作者: 媽叉安    時間: 2012-2-28 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 長勝飛龍    時間: 2012-2-28 14:44

機票黨起碼over1%~
媽叉安 發表於 2012-2-28 14:42



    我仲有三十幾萬里係a/c ja
作者: 千葉涼平    時間: 2012-2-28 14:56

大陸開左 4230 RMB
作者: SYW    時間: 2012-2-28 14:58

大陸開左 4230 RMB
千葉涼平 發表於 2012-2-28 14:56



    咁呢度仲有得跌了
作者: 長勝飛龍    時間: 2012-2-28 15:06

咁呢度仲有得跌了
SYW 發表於 2012-2-28 14:58



    會唔會即日穿埋五千





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2