Board logo

標題: [開箱] 請叫我勇士 [打印本頁]

作者: E    時間: 2015-6-1 21:14     標題: 請叫我勇士

淘寶快凱 240G SSD
419人仔
IMG_20150516_205949_resize.jpg

IMG_20150516_210034_resize.jpg

IMG_20150516_210345_resize.jpg

測試
as-ssd-bench KUAIKAI  MSAM4BS 17.5.2015 7-43-10.png

圖片附件: as-ssd-bench KUAIKAI MSAM4BS 17.5.2015 7-43-10.png (2015-6-1 21:06, 57.3 KB) / 下載次數 192
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796786&k=bbc26c77a69e73b6ea764307c246216d&t=1782430456&sid=4sHIccexmZ



圖片附件: [盒正面] IMG_20150516_205949_resize.jpg (2015-6-1 21:13, 120.09 KB) / 下載次數 191
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796792&k=a09f106377737ea81ef6585bbd6e2f71&t=1782430456&sid=4sHIccexmZ



圖片附件: [盒背面] IMG_20150516_210034_resize.jpg (2015-6-1 21:13, 105.43 KB) / 下載次數 173
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796793&k=42b7ea9650b45d8a47cf09cb7265cee4&t=1782430456&sid=4sHIccexmZ



圖片附件: [正身] IMG_20150516_210345_resize.jpg (2015-6-1 21:13, 138.03 KB) / 下載次數 181
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796794&k=b868571a0aa892041ac229262ae0908e&t=1782430456&sid=4sHIccexmZ


作者: E    時間: 2015-6-1 21:16

家中除了第一隻SSD 係行貨外,其餘都係淘寶貨:redface:
作者: HONG-BAC    時間: 2015-6-2 10:21

勇士
作者: yoyo348    時間: 2015-6-2 10:27

大哥…香港唔係貴好多…
作者: simonlorhk    時間: 2015-6-2 11:21

真的很勇!
作者: wai118    時間: 2015-6-2 13:33

419人仔....如果係我就比多少少買BX100..
作者: gasketss    時間: 2015-6-2 19:37

回復 1 #E

真勇士   我只夠胆入隻64G

via HKEPC Reader for Android
作者: tompkyou    時間: 2015-6-2 19:43

回覆 7# gasketss


    有無32gb
作者: gasketss    時間: 2015-6-2 20:16

回復 8 #tompkyou

有呀,我有隻多。

via HKEPC Reader for Android
作者: K17    時間: 2015-6-2 21:34

呢D其實好多係公版,自己再貼FLASH
作者: 6666    時間: 2015-6-2 23:11

呢隻都有人買
作者: 諸葛亮    時間: 2015-6-2 23:42

好似慢左d sata 2會好d
作者: epa    時間: 2015-6-2 23:52

勇士,有冇LINK比我
作者: E    時間: 2015-6-6 19:29

本帖最後由 E 於 2015-6-6 19:32 編輯
勇士,有冇LINK比我
epa 發表於 2015-6-2 23:52


http://shibide.tmall.com/?spm=a1 ... 721.d4918089.f9GXY5
限時優惠

大哥…香港唔係貴好多…
yoyo348 發表於 2015-6-2 10:27


慳100 都係錢
都係唔買最慳錢
作者: keithlam2577    時間: 2015-6-11 03:33

隻SSD入面會唔會係USB手指?
作者: sam009    時間: 2015-6-11 07:47

封樓主超級勇士
作者: redhothits    時間: 2015-6-11 08:53

419人仔, 再要加運費, 兌換
唔平得過香港好多, 仲要係d 奇怪牌子,
真勇!!
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 08:56

勇士
等隻SSD玩完果陣請一定要匯報一下
作者: jpcjpc    時間: 2015-6-11 12:48

419人仔, 再要加運費, 兌換
唔平得過香港好多, 仲要係d 奇怪牌子,
真勇!!
redhothits 發表於 2015-6-11 08:53



    樓主太勇...
419人仔, 再要加運費(假設30人仔), 兌換

(419+30)/0.8
=561.25

561.25/240GB
每一GB $2.34




我昨晚買CRUCIAL BX100 250GB SSD 灣仔買入$670
=$670/250GB
每一GB=$2.68


差$100
有三年港保...
品牌都有信心保證

開機十幾秒...
關機3秒0.0"
作者: a123123456    時間: 2015-6-11 12:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericlaw02    時間: 2015-6-11 14:17

真勇士, 你贏了
作者: supertyphoon12    時間: 2015-6-11 14:45

謝謝分享.
作者: Snooker    時間: 2015-6-11 15:11

1隻雜牌淘寶貨ssd
vs
1隻大廠香港行貨三年保

如果大家用左2年真係出左事,SHORT SHORT地的話..........
咁樣你點睇呢樓主?呢個係硬碟用黎儲存資料架喎!
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 15:38

1隻雜牌淘寶貨ssd
vs
1隻大廠香港行貨三年保

如果大家用左2年真係出左事,SHORT SHORT地的話..........
咁 ...
Snooker 發表於 2015-6-11 15:11


淨係用嚟裝OS, Program, Game果D 其實無乜問題
作者: jpcjpc    時間: 2015-6-11 15:52

回覆 24# Orpheus60t


    呢個唔係無事問題~
萬一真係出事...
要寄返大陸....之後又寄回港...運費成本高...

早前都有Sata II 特平SSD ...起碼都有港行保...

有時睇彩數....突然死就死....
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 15:53

回覆  Orpheus60t


    呢個唔係無事問題~
萬一真係出事...
要寄返大陸....之後又寄回港...運費成本高... ...
jpcjpc 發表於 2015-6-11 15:52


嗯?
我還以爲這東西的用法是壞了就丟掉 買個隻新的
作者: jpcjpc    時間: 2015-6-11 19:51

回覆 27# felixha2780


    http://www.price.com.hk/product.php?p=179452

PNY Optima 240GB HK$620

$620/240GB
平均$2.58

差少少XD
作者: AC360    時間: 2015-6-11 20:43

嗯?
我還以爲這東西的用法是壞了就丟掉 買個隻新的
Orpheus60t 發表於 2015-6-11 15:53

咁就唔係慳錢玩法啦
作者: dlf852    時間: 2015-6-11 21:04

回覆 1# E

真的勇士





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2