作者: azagpstp 時間: 2014-12-23 15:39 標題: 我隻kingston v300 係咪就黎掛
本帖最後由 azagpstp 於 2014-12-23 15:53 編輯
我想問下個SSD速度正唔正常
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747579&k=e3d05f9a63c338df0d99dc40bd5e2749&t=1782543413&sid=1t48HYaGln

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747580&k=ccf6a4c5e27cc7fe3011ca999872688e&t=1782543413&sid=1t48HYaGln

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747581&k=3571c5cb5d57fd8679c5286c7d65d834&t=1782543413&sid=1t48HYaGln

作者: chanmingfu 時間: 2014-12-23 16:43
E7 zero???
i am not sure.
作者: azagpstp 時間: 2014-12-23 16:55
資料0 臨界10
作者: stancatau 時間: 2014-12-23 19:04
post 個CDI 上黎睇睇
睇寫入量先幾千GB 唔似啵
睇你似128GB, 最多又係改做手指用
作者: azagpstp 時間: 2014-12-23 19:32
CDI:
我個SSD係OS碟
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1747618&k=2d56875fa6f6074925844d58cc68c634&t=1782543413&sid=1t48HYaGln

作者: stancatau 時間: 2014-12-23 20:06
睇落正常
係firmware 舊左少少
505ABBF1 有機會TRIM 傻傻地
offical up 去 525ABBF0 啦
作者: EITCo 時間: 2014-12-23 20:25
咦原來Kingston依家畀用戶自己更新firmware
以前見唔畀
下次用部舊機時睇下先
作者: azagpstp 時間: 2014-12-23 20:32
本帖最後由 azagpstp 於 2014-12-23 20:42 編輯
好個506,kingstxn 506 d 快閃 可能被換
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=490&t=3799332
作者: EITCo 時間: 2014-12-23 21:22
本帖最後由 EITCo 於 2014-12-23 21:26 編輯
唔該晒提醒
===
講返樓主問題
唔見有跡象壞
寫入9347 GB都唔算多
不過我用呢款SSD以前試過有日
無端端唔見晒所有分區
變左同新買一樣
呢d恐怕無跡象睇
總之幾時都係-勤備份啦
作者: azagpstp 時間: 2014-12-23 22:41
你用乜牌子+型號?咁神奇?
作者: EITCo 時間: 2014-12-23 22:59
回覆 10# azagpstp
就係V300
不過應該係個別事件ge
作者: azagpstp 時間: 2014-12-23 23:07
本帖最後由 azagpstp 於 2014-12-24 12:32 編輯
我覺得要ch ssd 用intex
同埋我想問下個SSD點解咁慢?
作者: EITCo 時間: 2014-12-24 13:26
你話跑分慢定實際用慢?
我以前跑過分同你第一張圖差唔多
第二張圖好慢,不過你V300裝左Windows有干擾,應該撞正其他程式有讀寫姐
io效能又要睇係咩平台,例如notebook係慢d
總之唔使介懷果幾分
作者: azagpstp 時間: 2014-12-24 14:13
個ssd應該冇可能咁慢,可能係掉速,有冇方法解決?
作者: EITCo 時間: 2014-12-24 14:38
本帖最後由 EITCo 於 2014-12-24 14:42 編輯
閒置時會自己做garbage collection,慢慢恢復性能
你有測過第一張圖既成績已經表示設置正確,無事唔使自擾
除非真係一直唔恢復速度
咁你咪google下點做secure erase
作者: azagpstp 時間: 2014-12-24 15:36
可唔可以手動垃圾回收?
作者: EITCo 時間: 2014-12-24 15:41
回覆 16# azagpstp
無ga
要手動就要全碟洗晒
(Trim就有手動,但係另一回事,Win 7已識自動trim)
作者: azagpstp 時間: 2014-12-26 14:56
本帖最後由 azagpstp 於 2014-12-26 14:58 編輯
我發現左個SSD D 速度冇改善,但又唔洗碟,咁點算好?同埋個SSD比起網上測試慢好多.
圖:
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1748458&k=56aa9df4aea13c4bc3ffa68cda1fdd4e&t=1782543413&sid=1t48HYaGln

作者: EITCo 時間: 2014-12-27 19:34
本帖最後由 EITCo 於 2014-12-27 20:30 編輯
回覆 18# azagpstp
寫入82咪已經比64恢復左
SSD凡有寫入,主控就會有手尾執
所以用落跑分會低少少,做OS碟跑分上落再大d
我偶然測下,都未必做返以前分數,但有時亦會破紀錄,所以毋須咁計較
如果你日測夜測,咁都係有寫入,SSD只會忙過不停,變stress test越test越慢
然後每代低容量SSD都係較慢
早兩年64GB級較慢,依家128GB級較慢
你係咪同左人地240GB比較?
呢款SSD本身屬中低階,SF主控
其實速度稍難恢復都係SF特性
仲有SSD用到太滿都會慢左
120GB容易用滿(見你桌面都幾多軟件),留空一成以上咪好d
如果你所講速度問題係低分少少,而唔真係感覺到lag機
不如諗返HDD換做SSD係為咩,用落開prog夠快咪夠
亦可聽ching講試下update firmware
---
唔記得講底板都有影響
作者: azagpstp 時間: 2014-12-27 23:32
個SSD經過我計算開機比以往慢左10-15秒


