標題: [一般問題] HDD 想加隻SSD 做WINDOW 開機一問 [打印本頁]
作者: bb918 時間: 2014-12-5 17:17 標題: HDD 想加隻SSD 做WINDOW 開機一問
依家用緊HDD 500GB 行緊WIN 7 << 之後想用黎做儲存 資料用
想買隻128GB SSD
SET AHCI
1. 想問 係咪就咁係SSD 安裝返個WINDOW
入返BIO SET SSD 行先
HDD 洗唔洗做D咩?
2. 當SSD 行到,咁HDD 本身個WINDOW 咪佔位左 ,洗唔洗DEL ?
作者: 志雷馬 時間: 2014-12-5 17:43
1.bios set AHCI 選ssd做開機碟(最好先停用舊HDD)
2.裝完係新系統睇到舊HDD 抄返有用嘅資料
然後format 用黎做資料儲存同bt
作者: bb918 時間: 2014-12-6 12:55
回覆 2# 志雷馬
咁係HDD既全部程式要係SSD到裝過?
作者: abcabcabc1 時間: 2014-12-6 16:05
回覆 3# bb918
可以用軟件將hdd全部程式連window過ssd 有d ssd有跟這軟件
也可以找其它軟件
作者: 志雷馬 時間: 2014-12-6 19:16
回覆 3# bb918
重灌系統 就要重新裝driver同software
咁樣比較好
作者: 志雷馬 時間: 2014-12-6 19:19
回覆 4# abcabcabc1
可以 我第一次用ssd都係clone過去
感覺係唔穩定
跟住backup哂d資料 重新裝過 分數都高d
