Board logo

標題: [一般問題] HDD 想加隻SSD 做WINDOW 開機一問 [打印本頁]

作者: bb918    時間: 2014-12-5 17:17     標題: HDD 想加隻SSD 做WINDOW 開機一問

依家用緊HDD 500GB  行緊WIN 7 << 之後想用黎做儲存 資料用
想買隻128GB SSD

SET AHCI
1. 想問 係咪就咁係SSD 安裝返個WINDOW
入返BIO SET SSD 行先
HDD 洗唔洗做D咩?

2. 當SSD 行到,咁HDD 本身個WINDOW 咪佔位左 ,洗唔洗DEL ?
作者: 志雷馬    時間: 2014-12-5 17:43

1.bios set AHCI 選ssd做開機碟(最好先停用舊HDD)
2.裝完係新系統睇到舊HDD 抄返有用嘅資料
   然後format 用黎做資料儲存同bt
作者: bb918    時間: 2014-12-6 12:55

回覆 2# 志雷馬


    咁係HDD既全部程式要係SSD到裝過?
作者: abcabcabc1    時間: 2014-12-6 16:05

回覆 3# bb918


    可以用軟件將hdd全部程式連window過ssd   有d ssd有跟這軟件
    也可以找其它軟件
作者: 志雷馬    時間: 2014-12-6 19:16

回覆 3# bb918

重灌系統 就要重新裝driver同software
咁樣比較好
作者: 志雷馬    時間: 2014-12-6 19:19

回覆 4# abcabcabc1

可以 我第一次用ssd都係clone過去
感覺係唔穩定
跟住backup哂d資料 重新裝過 分數都高d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2