作者: banana0310 時間: 2012-8-31 10:51 標題: Plextor M5P 128GB 簡單開箱
本帖最後由 banana0310 於 2012-8-31 10:54 編輯
同大家分享下喜悅


本體 (個人覺得佢個樣一般般,個面好容易會有手指紋


上架

插上SATA線

上機

琴日係腦場既戰利品
最後一問1.01 Firmware 點更新???下載左落黎係ISO,有冇師兄指教
作者: 常平H兄 時間: 2012-8-31 11:18
個存好型,,幾多錢,系邊道買...thx
作者: banana0310 時間: 2012-8-31 11:44
你係咪講個架
作者: hihihi123hk 時間: 2012-8-31 11:45
燒碟
作者: banana0310 時間: 2012-8-31 11:49
咁煩嫁...
作者: Xanthux 時間: 2012-8-31 11:58
樓主個箱係CM 692A Nvidia Ver.?
作者: banana0310 時間: 2012-8-31 12:11
係呀
作者: s121687326 時間: 2012-8-31 12:44
回復 1# banana0310
Ching,H100 how much?which shop?Thx
作者: banana0310 時間: 2012-8-31 12:56
JXXBO $800
作者: hihihi123hk 時間: 2012-8-31 13:36
可以燒落手指
作者: banana0310 時間: 2012-8-31 13:42
有冇教學,大師兄
作者: pang1987 時間: 2012-9-1 13:07
求教x2。
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2012-9-1 22:47
個架好膠...
M5P送果個會唔會好d...!?
作者: 好朋友 時間: 2012-9-3 05:08
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: banana0310 時間: 2012-9-3 11:50
咁佢真係一舊膠黎嫁嘛
如果用M5P送個個我就要放係DVD機下面,唔方便...用原裝快拆方便D
作者: chew123 時間: 2012-9-3 13:33
買左幾錢?
作者: hon829 時間: 2012-9-3 15:56
深水埗展x賣1.1k.
作者: kenneth1284 時間: 2012-9-3 19:30
想問咁多位C兄, 哩隻SSD係咪7MM,可唔可以裝去ultrabook, 我係用acer aspire s3 i5 HDD版
作者: chew123 時間: 2012-9-3 20:11
唔該哂
作者: 好朋友 時間: 2012-9-3 20:33
我記得正都收銀處上面有張貼價錢表,但好似無512...WHY
太多人...無問
作者: contax6_45 時間: 2012-9-3 23:15
今日想入手時冇貨....
作者: 好朋友 時間: 2012-9-4 06:32
邊間無貨.ssd定個架???

