Board logo

標題: [開箱] Plextor M5P 128GB 簡單開箱 [打印本頁]

作者: banana0310    時間: 2012-8-31 10:51     標題: Plextor M5P 128GB 簡單開箱

本帖最後由 banana0310 於 2012-8-31 10:54 編輯

同大家分享下喜悅


本體 (個人覺得佢個樣一般般,個面好容易會有手指紋 )


上架

插上SATA線

上機

琴日係腦場既戰利品

最後一問1.01 Firmware 點更新???下載左落黎係ISO,有冇師兄指教
作者: 常平H兄    時間: 2012-8-31 11:18

個存好型,,幾多錢,系邊道買...thx
作者: banana0310    時間: 2012-8-31 11:44

個存好型,,幾多錢,系邊道買...thx
常平H兄 發表於 2012-8-31 11:18



   你係咪講個架 買機箱送........
作者: hihihi123hk    時間: 2012-8-31 11:45

最後一問1.01 Firmware 點更新???下載左落黎係ISO,有冇師兄指教
banana0310 發表於 2012-8-31 10:51


燒碟
作者: banana0310    時間: 2012-8-31 11:49

燒碟
hihihi123hk 發表於 2012-8-31 11:45



   咁煩嫁... 放落手指BOOT得唔得
作者: Xanthux    時間: 2012-8-31 11:58

樓主個箱係CM 692A Nvidia Ver.?
作者: banana0310    時間: 2012-8-31 12:11

樓主個箱係CM 692A Nvidia Ver.?
Xanthux 發表於 2012-8-31 11:58



    係呀
作者: s121687326    時間: 2012-8-31 12:44

回復 1# banana0310


    Ching,H100 how much?which shop?Thx
作者: banana0310    時間: 2012-8-31 12:56

回復  banana0310


    Ching,H100 how much?which shop?Thx
s121687326 發表於 2012-8-31 12:44



JXXBO $800
作者: hihihi123hk    時間: 2012-8-31 13:36

咁煩嫁... 放落手指BOOT得唔得
banana0310 發表於 2012-8-31 11:49



    可以燒落手指
作者: banana0310    時間: 2012-8-31 13:42

可以燒落手指
hihihi123hk 發表於 2012-8-31 13:36



   有冇教學,大師兄
作者: pang1987    時間: 2012-9-1 13:07

有冇教學,大師兄
banana0310 發表於 31-8-2012 01:42 PM



    求教x2。
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2012-9-1 22:47

你係咪講個架 買機箱送........
banana0310 發表於 2012-8-31 11:44



    個架好膠...
M5P送果個會唔會好d...!?
作者: 好朋友    時間: 2012-9-3 05:08

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: banana0310    時間: 2012-9-3 11:50

個架好膠...
M5P送果個會唔會好d...!?
ccchhhuuunnn 發表於 2012-9-1 22:47



   咁佢真係一舊膠黎嫁嘛 如果用M5P送個個我就要放係DVD機下面,唔方便...
   用原裝快拆方便D
作者: chew123    時間: 2012-9-3 13:33

買左幾錢?  JXXBO HK$ 1129??
作者: hon829    時間: 2012-9-3 15:56

買左幾錢?  JXXBO HK$ 1129??
chew123 發表於 2012-9-3 13:33



深水埗展x賣1.1k.
作者: kenneth1284    時間: 2012-9-3 19:30

想問咁多位C兄, 哩隻SSD係咪7MM,可唔可以裝去ultrabook, 我係用acer aspire s3 i5 HDD版
作者: chew123    時間: 2012-9-3 20:11

深水埗展x賣1.1k.
hon829 發表於 2012-9-3 15:56



    唔該哂
作者: 好朋友    時間: 2012-9-3 20:33

我記得正都收銀處上面有張貼價錢表,但好似無512...WHY
太多人...無問
作者: contax6_45    時間: 2012-9-3 23:15

今日想入手時冇貨....
作者: 好朋友    時間: 2012-9-4 06:32

邊間無貨.ssd定個架???





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2