Board logo

標題: 求助請問有冇APP可以令到IPHONE在3G/4G時經PROXY上網? [打印本頁]

作者: CHK    時間: 2013-7-30 15:35     標題: 求助請問有冇APP可以令到IPHONE在3G/4G時經PROXY上網?

本帖最後由 CHK 於 2013-7-30 15:57 編輯

有CHING可以介紹一下嗎?THX
作者: irvingtin    時間: 2013-7-30 17:29

以我所知, 無......
只可以用VPN





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2