標題: 求助請問有冇APP可以令到IPHONE在3G/4G時經PROXY上網? [打印本頁]
作者: CHK 時間: 2013-7-30 15:35 標題: 求助請問有冇APP可以令到IPHONE在3G/4G時經PROXY上網?
本帖最後由 CHK 於 2013-7-30 15:57 編輯
有CHING可以介紹一下嗎?THX
作者: irvingtin 時間: 2013-7-30 17:29
以我所知, 無......
只可以用VPN

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |