Board logo

標題: 香港邊度有US 市場ITUNES $賣 [打印本頁]

作者: gogogo123    時間: 2013-1-1 20:15     標題: 香港邊度有US 市場ITUNES $賣

想買本書

要US 38.99好似

但係咪剩係可以係IDEVICES 上睇

PDF檔都拎唔到返桌面?
作者: ricej    時間: 2013-1-1 20:46

開美國ac用香港信用卡買唔得咩?

唔系,我買完可以係iTunes\iTunes Media\Books\揾返epub
作者: gogogo123    時間: 2013-1-1 21:40

開美國ac用香港信用卡買唔得咩?

唔系,我買完可以係iTunes\iTunes Media\Books\揾返epub ...
ricej 發表於 2013-1-1 20:46


禁做法有無物SERVICE CHARGE架

信用卡用返當日美金兌返?
作者: tuyylihk    時間: 2013-1-2 09:14

回復 3# gogogo123
根據你既發卡公司既匯率計
Service Charge通常都冇,但個匯率幾[高]你就自己知啦...
美國蘋果應該用Visa/AE就冇問題,唔一定要當地卡
作者: charcsc2000    時間: 2013-1-2 10:49

想買本書

要US 38.99好似

但係咪剩係可以係IDEVICES 上睇

PDF檔都拎唔到返桌面? ...
gogogo123 發表於 2013-1-1 20:15


去tb買最快..你預1:8咁對啦, 平過街買~
作者: Gilman    時間: 2013-1-2 14:46

Y拍試過ok,反而美國app store 試過用香港 VISA 登記唔到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2