標題: 香港邊度有US 市場ITUNES $賣 [打印本頁]
作者: gogogo123 時間: 2013-1-1 20:15 標題: 香港邊度有US 市場ITUNES $賣
想買本書
要US 38.99好似
但係咪剩係可以係IDEVICES 上睇
PDF檔都拎唔到返桌面?
作者: ricej 時間: 2013-1-1 20:46
開美國ac用香港信用卡買唔得咩?
唔系,我買完可以係iTunes\iTunes Media\Books\揾返epub
作者: gogogo123 時間: 2013-1-1 21:40
禁做法有無物SERVICE CHARGE架
信用卡用返當日美金兌返?
作者: tuyylihk 時間: 2013-1-2 09:14
回復 3# gogogo123
根據你既發卡公司既匯率計
Service Charge通常都冇,但個匯率幾[高]你就自己知啦...
美國蘋果應該用Visa/AE就冇問題,唔一定要當地卡
作者: charcsc2000 時間: 2013-1-2 10:49
去tb買最快..你預1:8咁對啦, 平過街買~
作者: Gilman 時間: 2013-1-2 14:46
Y拍試過ok,反而美國app store 試過用香港 VISA 登記唔到

