作者: 神諾 時間: 2012-12-24 23:22 標題: iphone msn
岩岩出左新機iphone5
想裝微軟既Windows Live Messenger
但係search唔到apps,之後google左得知微軟係明年第一季停止服務
不過程式依家仍然可使用...
我想知仲有冇辦法可以安裝到?
作者: polyfaces 時間: 2012-12-25 00:07
用 skype 啦, 方便同 stable 好多
作者: 14號 時間: 2012-12-25 23:10
而家仲有幾多人用msn,,,,
作者: dee30 時間: 2012-12-26 20:38
回復 3# 14號
無咁制
