Board logo

標題: iphone msn [打印本頁]

作者: 神諾    時間: 2012-12-24 23:22     標題: iphone msn

岩岩出左新機iphone5
想裝微軟既Windows Live Messenger
但係search唔到apps,之後google左得知微軟係明年第一季停止服務
不過程式依家仍然可使用...

我想知仲有冇辦法可以安裝到?
作者: polyfaces    時間: 2012-12-25 00:07

用 skype 啦, 方便同 stable 好多
作者: 14號    時間: 2012-12-25 23:10

而家仲有幾多人用msn,,,,
作者: dee30    時間: 2012-12-26 20:38

回復 3# 14號


    無咁制我開反n年前msn ac 入面一個人都無





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2