Board logo

標題: [7/3 免費完結] [限時免費] 大家來搶錢 HD [打印本頁]

作者: vifung    時間: 2011-6-29 22:44     標題: [7/3 免費完結] [限時免費] 大家來搶錢 HD

本帖最後由 vifung 於 2011-7-3 23:32 編輯

http://itunes.apple.com/app/id441870527

7/3: 免費完結
作者: audiokids    時間: 2011-6-29 22:51

正呀, thankyou~
作者: 殘雲    時間: 2011-6-30 00:04

正喎~~~有大富翁玩~~~
作者: deelck    時間: 2011-6-30 02:20

正!!限時免費趕快下載
作者: 829036    時間: 2011-6-30 09:57

好似好正,請推
作者: lexal    時間: 2011-6-30 10:04

限時免費趕快下載
作者: dragonehk    時間: 2011-6-30 10:14

Thanks for share!
作者: cshum2    時間: 2011-6-30 12:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigrayhk    時間: 2011-6-30 13:31

THANKS !!!
作者: dragonehk    時間: 2011-6-30 14:13

Thanks for share!
作者: sonmanhk    時間: 2011-6-30 17:18

Thanks for share ,,,,
玩法好玩但係個地圖好難睇@@
作者: zenkilau    時間: 2011-7-1 01:11

多謝分享呀~~
作者: Offer    時間: 2011-7-2 09:56

有bugs, D錢會計到亂曬
e.g. 我本來係最多錢的但佢個display錯計為包尾,頭4個已破產,仲有股票吾見曬
作者: TikC    時間: 2011-7-2 12:44

有bugs, D錢會計到亂曬
e.g. 我本來係最多錢的但佢個display錯計為包尾,頭4個已破產,仲有股票吾見曬 ...
Offer 發表於 2011-7-2 09:56



    佢仲有個bugs係如果得返兩個人,我d錢多到無得顯示時而地又好多,佢會周不時俾對手行多幾個回合,仲要行中我達地就免費轉手俾左佢,超仆街.
作者: reggme    時間: 2011-7-3 00:12

佢仲有個bugs係如果得返兩個人,我d錢多到無得顯示時而地又好多,佢會周不時俾對手行多幾個回合,仲 ...
TikC 發表於 2011-7-2 12:44


爛game, 又有bug. 如果總資產太多, 就會overflow 而變成負數, 雖然冇error顯示出嚟, 但好明顯, 佢會當你bankrupt咗而skip咗你. 其他對手就可以買你既地. 可能要等到你總資產變返正數先再可以繼續. 最敗筆係隻game都唔係玩大富翁既. 只要你買股票, d錢就會多到洗唔晒. 買地起樓罰人錢, 都幾難罰到人破產.
作者: Offer    時間: 2011-7-3 20:18

爛game, 又有bug. 如果總資產太多, 就會overflow 而變成負數, 雖然冇error顯示出嚟, 但好明顯, 佢會當你b ...
reggme 發表於 2011-7-3 00:12



    駛乜買地又起樓,搶返來便可以,太多那渣咭教坏細路
作者: mcdull    時間: 2011-7-3 21:17

都唔係免費既。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2