作者: kenanet 時間: 2011-5-10 23:33 標題: whatsapp ???
個手機plan無得上網用唔用到呢? any charges?
作者: doger 時間: 2011-5-10 23:35
用到!WiFi
作者: kenanet 時間: 2011-5-10 23:42
wifi 都無呀
作者: otisshan 時間: 2011-5-10 23:55
上唔到網 = 冇用
作者: hkepcover 時間: 2011-5-11 00:16
咁無辦法~~
作者: galaxy_s2 時間: 2011-5-11 01:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: adamlee 時間: 2011-5-11 10:59
if WhatsApp can run at ipad will be better...

