Board logo

標題: whatsapp ??? [打印本頁]

作者: kenanet    時間: 2011-5-10 23:33     標題: whatsapp ???

個手機plan無得上網用唔用到呢? any charges?
作者: doger    時間: 2011-5-10 23:35

用到!WiFi
作者: kenanet    時間: 2011-5-10 23:42

用到!WiFi
doger 發表於 2011-5-10 23:35


wifi 都無呀
作者: otisshan    時間: 2011-5-10 23:55

個手機plan無得上網用唔用到呢? any charges?
kenanet 發表於 2011-5-10 23:33


上唔到網 = 冇用
作者: hkepcover    時間: 2011-5-11 00:16

wifi 都無呀
kenanet 發表於 2011-5-10 23:42


咁無辦法~~
作者: galaxy_s2    時間: 2011-5-11 01:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: adamlee    時間: 2011-5-11 10:59

if WhatsApp can run at ipad will be better...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2