Board logo

標題: SF4 真係好鬼難控制 [打印本頁]

作者: godbibi    時間: 2011-2-12 09:42     標題: SF4 真係好鬼難控制

SF4 真係好鬼難控制
係個芒仔到choi, 阿龍, 阿健, 點樣出超必呀!!!
作者: cloudcloud25    時間: 2011-2-12 10:13

我玩到手指都痛!
作者: ykwky    時間: 2011-2-12 12:00

可能有用,純碎參考:
http://tv.duowan.com/zhuanti/sf4/

其實我自己都係亂咁chok,呢款經典game,用9毫9美金買嚟都係唸住擺下...
作者: portishead    時間: 2011-2-12 20:46

me too 玩到手指痛:funk:
作者: IVAN113    時間: 2011-2-12 22:22

SF4 真係好鬼難控制
係個芒仔到choi, 阿龍, 阿健, 點樣出超必呀!!!
godbibi 發表於 2011-2-12 09:42



    超必禁個掣咋喎
作者: CouNteRFeiTx    時間: 2011-2-12 23:25

可能有用,純碎參考:

其實我自己都係亂咁chok,呢款經典game,用9毫9美金買嚟都係唸住擺下... ...
ykwky 發表於 12-2-2011 12:00 PM


我都係咁話, 亂chok算數:P
作者: 青島啤酒    時間: 2011-2-15 21:26

難玩,但練練下就ok 我自己有打開街機

阿龍最簡單係 ↘P →↓↘P F→→ Ultra 最起碼我試到

下輕腳下輕拳下重拳咁樣去真係駁唔到
作者: ekinz1219    時間: 2011-2-15 22:12

初時真係唔易操控,用用下就會習慣~~!!!
作者: .Ray.    時間: 2011-2-15 23:35

個mon已經細,,,仲要禁咁多制.
作者: terry00722    時間: 2011-2-17 00:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: godbibi    時間: 2011-2-17 17:05

入面有個操練mode, 可以加速大家chok技, 我都練到16 combo, yo!!!
作者: ngreg    時間: 2011-2-18 17:16

出波篤個SP制咋喎,邊使CHOK架....
作者: godbibi    時間: 2011-2-19 00:02

出波篤個SP制咋喎,邊使CHOK架....
ngreg 發表於 2011-2-18 17:16



    good!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2