作者: kinchi 時間: 2010-8-29 10:24 標題: ipad 上網是否快過,順過netbook?
假設使用同一網絡商
心想
os真係重要過硬件嗎?
作者: kinchi 時間: 2010-8-29 10:27
吾知係心理作用定點,試左幾次,硬係覺得ipad順過netbook
作者: tomccwai 時間: 2010-8-29 11:07
ipad 最好係即開即用...
netbook load windows 都成分鐘, 上網快過ipad都冇用.
作者: buoku 時間: 2010-8-29 11:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killuakam 時間: 2010-8-29 11:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinchi 時間: 2010-8-29 11:30
netbook都可以待機
但個os就改變不了
作者: tomccwai 時間: 2010-8-29 11:37
可以待機, 待機都用好多電, 好快冇電...
作者: tomccwai 時間: 2010-8-29 11:41
IPAD 重新開機 一定快過 NETBOOK.
其實睇吓你咩用途, 我自己用IPAD上網同玩多, 如果係工作, 要用OFFICE等等, NETBOOK好啲.
作者: killuakam 時間: 2010-8-29 11:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wanch 時間: 2010-8-29 12:00
ipad有個好處係off wifi standby唔晒電
訓覺唔熄機淨係lock機,第二朝1%都冇扣
作者: Oops 時間: 2010-8-29 16:19
本帖最後由 Oops 於 2010-8-29 16:22 編輯
netbook 要用 SSD 先比較快
作者: Oops 時間: 2010-8-29 16:21
netbook 待機用電量遠高過 iPad, 完全不能比較
作者: evec 時間: 2010-8-29 17:32
本帖最後由 evec 於 2010-8-29 17:37 編輯
IPAD 備用長只係IPAD 屬於多媒體器件功能較限制,而NETBOOK 成個結構係完整X86電腦系統。
SONY WALKMAN 有WIFI的備用時間都係長得利害,三個月不掉1/10。
IPAD 的備用時間長其實不利害。
仲有IPAD真係唔覺幾快同幾順,XP/LINUX 行NETBOOK 一般仲會快過 IPAD少許 (LINUX+FIREFOX 行ATOM真係又快又順)
如果想順暢上網,不如買部MACBOOK 實際得多,而且IPAD個MON需話係IPS,但唔覺突出。
如果IPAD 二代可選EINK 反而有興趣買,D部野最適合係床頭看書。
作者: chujai 時間: 2010-8-29 21:23
本帖最後由 chujai 於 2010-8-29 21:25 編輯
Seems iPad isn't a PMP...
And regarding for the IPS screen.. i think iPad that IPS screen is much better with those netbooks...
Even better than my Macbook Pro 15"..
作者: Mtube 時間: 2010-8-29 22:30
回復 13# evec
但係完整x86有乜野用
x86就代表完整嗎?....
ipad都可以硬解睇片, 打3D game順暢, 但netbook唔係部部得
仲需要"完整"的x86嗎?
如果係娛樂用, netbook/macbook都比唔上ipad
想打機, 按幾下就下載, 等一陣有得玩, 手掣又唔駛帶, 直接"卒"個mon就得
睇片時又唔會多個用唔著的鍵盤阻住哂
所以netbook優點只係接近desktop的使用體驗, 而不是它有多"完整"
作者: evec 時間: 2010-8-30 00:30
回復 15# Mtube
IPAD 同 NETBOOK 係唔同類,你想拿IPAD 做WORD,得唔係唔得,好幸苦。
但NETBOOK 有鍵盤,肯定好很多。而NETBOOK 也可以用幾年前的PHOTOSHOP 很順暢,但IPAD 呢。
至於IPAD 打機,我想都係唔好講笑,個TOUCH PAD 的反應,
3D GAME 更好笑,IPAD 真係有咪野3D GAME 係 玩得,全部都係手機PDA GAME 而已。
IPAD 至多係放大版 IPOD,IOS 連多工都未做到,如果NETBOOK 只能使用WINDOWS MOBILE 我想也是沒多人買的。如果IOS功能和OSX相同,他的用電量也不會太低。
娛樂用打機我真心覺得無論如何IPAD/IPHONE/NETBOOK根本都比唔上NDS,一係就玩大機。
看片,一般NETBOOK 輕易放到網絡720P 的影片,而YXPLAYER很多格式都放得不順 (不要和我說看只看ITUNE片),IPAD 無架無法調整視角,難道永遠放在手上或拿在床上看嗎,拿在床上看片,不如用WALKMAN ,這麼重單手拿著在床上看肯定
。而家IPAD 都唔係好平,最平3888,比很多NETBOOK 要貴,加多少少買到功能齊全玩到一定遊戲的CULV。
IPAD 還有最大問題,沒有繁體介面及輸入,我認真的,他完全沒尊重港台用家
IPAD 除左玩之外用途不大, NETBOOK則至少可以作為文書用機,就係咁簡單。
還有IPAD用的系統是舊版IOS,而最新功能永遠只會用在IPHONE 身上,因為IPAD只定性就二奶仔,最找錢的大奶係IPHONE 到。我寧願買部IPHONE,因為IPAD 可以做到的野IPHONE必定可以做到,而只有IPAD根本不能有原整電腦體檢,我還是要有部OSX 機才成,上網,還是用正式OSX快得多順得多,就這樣很簡單。
作者: killuakam 時間: 2010-8-30 00:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster 時間: 2010-8-30 00:48
本帖最後由 tunster 於 2010-8-30 01:00 編輯
我諗好多人都未認真用過 netbook 0既 sleep mode, 放足兩日都仲有電....
http://lifehacker.com/5526542/ho ... p-mode-really-drain
作者: tyranid 時間: 2010-8-30 01:08
Atom 1.6Ghz is much faster than Cortex A8 1Ghz in term of rendering
作者: killuakam 時間: 2010-8-30 01:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: august04 時間: 2010-8-30 01:24
各取所需....其實無話NETBOOK好定IPAD好, 兩者都有各自的獨特優點
ipad在電量,便携,閱讀書籍報章上取勝
netbook在處理文書及一些在win上行的軟件上佔優
我自己近期出街都用ipad居多, netbook暫時打入冷宮, 其實ipad的game與師兄取之來比較的3d game, nds game, 根本係不同取向的, 好難直接相比, 相信好多朋友都覺得ipad的game做得幾有趣............
作者: 風十三 時間: 2010-8-30 01:24
IPAD 還有最大問題,沒有繁體介面及輸入,我認真的,他完全沒尊重港台用家
呢句我喜歡
我身為一個支持者,當我知道行貨都係咁,我就唔再痕癢而且我心裡係有
作者: kinchi 時間: 2010-8-30 09:50
IPAD,IPHONE可否使用雙面打印功能?
假設我有部雙面打印機
作者: adrianmak 時間: 2010-8-30 10:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GTRGTR 時間: 2010-8-30 11:18
我覺得ipad順過netbook
作者: wanch 時間: 2010-8-30 11:26
本帖最後由 wanch 於 2010-8-30 11:33 編輯
nds game同ipad game各有好處
nds有touch有制,ipad得touch同touch既制
nds個touch就唔夠ipad爽,無論size定方便度
好似nds咁用手指touch就已經難d,好似要打字入名咁,d制要用筆先準
ipad就冇實體制,有d game就係唔同玩法,好似太鼓咁,各有各好
又好似harbour master咁,上次開左出來,起碼幾個fd可以一齊玩

講返同netbook比,我就覺得冇謂比,ipad同netbook個取向比較唔同
netbook係lowclass既notebook,注重完整度,行windows
而ipad行ios,主要係mobile系統,再加上office應用
btw冇繁中輸入真係
作者: kinchi 時間: 2010-8-30 13:28
吾係人人都鐘意玩game
apple d game吸引吾到我
但距既續航力同size吸引到我
netbook永遠做吾到
作者: palmzac 時間: 2010-8-30 13:38
冇繁體輸入
作者: e099 時間: 2010-8-30 14:43
I feel this too !
作者: myc93 時間: 2010-8-30 19:05
正路冇姐. 偏路都有Ga
作者: netboyepc 時間: 2010-8-31 01:45
我以前都带住部netbook 周街走, 但要到处找电源, 现在用了iPad後, utilization is much much higher, 在等lift都可以用。 因为iPad standby mode 真糸好正
作者: FeverZzz 時間: 2010-8-31 03:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: evec 時間: 2010-8-31 15:44
回復 32# FeverZzz
拿部NETBOOK 出來就叫樣衰,拿部IPAD 出來就係叫型

IPHONE/IPAD/ITOUCH 全部上網都不全,我去外國做野,我帶部NETBOOK 至少看得完整,無論IPHONE/IPAD/ITOUCH/NETBOOK 全部上網都係慢家拉,唔好話比我聽你覺得部IPAD 快,
N450裝LINUX 上網你又有無用部實機試下感受下,你要講ACER個D 差NETBOOK就無得好講,你看東芝個D NETBOOK 做工會差過部IPAD,IPAD 賣價仲要貴D。
仲有咪 NETBOOK 無TOUCHPAD,一定要用MOUSE 。 我覺得要拿部IPAD 先得到女仔尊敬就真係失販男人羅,買野要看女仔鐘唔鐘意
講反應APPLE D TOUCH PANEL 差到爆,全部都慢幾PART,係而家D人拿比APPLE更差的比較,你拿富士通,更甚以前PLAM 年代的高級電阻式TOUCH PANEL,高下立見拉,而家的TOUCH PAD 根本就唔想用,太差太差了,仲話拿部IPAD 玩GAME。
仲有IPAD 唔係 放大版 ITOUCH 係咪,除了顯示不同之外,其他架構,OS 又和ITOUCH 有甚麼不同,反而OS 連 4 都未進化到,IPAD 比 ITOUCH 更落後。
作者: lemonhk 時間: 2010-8-31 16:56
本帖最後由 lemonhk 於 2010-8-31 17:10 編輯
ching, 又係你呀?查實你買左ipad未?還定係街邊玩過下以為自己係神?
根本
iphone, ipad, netbook, notebook 就又有其位
1. 成日出 trip 我都推 netbook, 輕, 雖然慢, 但係起碼應有盡有
2. 間中出 trip, 成日上下網, 我會推 ipad, 起碼人地唔洗打開蓋, 亦唔會向後up, 一路行一路上網, netbook 上網簡直係地獄.
3. notebook 唔出trip, 但係成日都要週圍做公司野
4. iphone, 有錢咪出~
小弟早前變賣晒D家財, 得返部iphone 都係日日照上網, 無咩問題, 根本係你個人既問題
香港人出名乜野
適應力強
成日話D product 就唔到你, 好cheap, 又試問點解咁小小小小小既問題你都適應唔到
SAD

另外Ching 講既「高級」電阻式我都想學下野, 小弟只係識個幾隻牌子咋
請問點高法?
同埋我都想問, 無鍵盤有咩問題呢?可唔可以解釋一下高見?
我睇阿凡達佢地D電腦全部都無keyboard架喎?唔通呢個係社會既錯?
http://www.youtube.com/watch?v=IbnvRqjVLDM&NR=1
作者: Oops 時間: 2010-8-31 19:17
本帖最後由 Oops 於 2010-8-31 19:19 編輯
Just my own opinion, I use iPad for mobile Internet, photo browsing and some entertainment etc. For other mobile productivity purposes, I rather use a sub-notebook, since the performance of netbook doesn't satisfy my needs.
作者: kasterli 時間: 2010-8-31 20:24
But still the major problem on web experience: No flash
作者: Oops 時間: 2010-8-31 22:35
not a big matter for me
作者: gigawatt 時間: 2010-9-1 12:21
個人覺得iPad上網快過netbook甚至好多desktop機。
iPad開Wi-Fi實際上都可用10小時,Standby可有30日,呢樣好實際。
iOS 3.2個人覺得比4更好,個Multi-tesk對我黎講無必要。
但無繁中輸入確實好PK!!!!!!
作者: royho 時間: 2010-9-1 16:58
講反應APPLE D TOUCH PANEL 差到爆 ------> 一派胡言.
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-1 17:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-1 17:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laglag 時間: 2010-9-1 17:49
我朋友借我用ipad試玩左個零月, 99%時間係唔需要打中文既, 用黎上網睇片玩遊戲, 用左咁耐,要打中文字好似都係得果2-3次, 打唔到咪去 google copy(google 可以打中文字既拼音或者英譯中) 即係話如果當佢係一部消閒娛樂設施, 我覺得ipad真係唔錯; netbook我曾經有一部asus既, 不過netbook 8成個screen 高度都係得600解像度, 好多software最少都要768啦(例如三國志), 睇得比較冇咁舒服 :p
作者: killuakam 時間: 2010-9-1 18:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yukkwanf 時間: 2010-9-1 19:10
有片比較,唔洗爭拗
re#41
-其實ipad netbook都唔係好輕快,帶出街都係要用袋
-netbook唔毒,Sony VAIO n ...
killuakam 發表於 2010-9-1 06:51 PM
SONY部萬字夾貴到...
買部ipad好過
作者: killuakam 時間: 2010-9-1 19:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-1 19:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2010-9-1 20:04
其實有冇人諗過Padbook方案?
http://www.pianomedia.net/
作者: CarpiSam 時間: 2010-9-1 21:55
我ipad同sony vaio p都有
伊家多數用ipad
訓係樹用得方便D
作者: mflam2004 時間: 2010-9-1 22:15
回復 39# royho
請問什麼牌子的touch panel先至正? 係咪aPad個touch panel先至正?
作者: royho 時間: 2010-9-1 22:35
本帖最後由 royho 於 2010-9-1 22:37 編輯
Ching, 呢句嘢唔係我講架, 個答案你問33樓嗰位ching啦.
作者: LM312 時間: 2010-9-1 23:26
re: 根本就冇得抝 , 仲有點解依度啲會員吾放自己相做頭像既?
Because they don't have a "Wide Nose Wing" as you have
From your photo, i guess you are below 167 tall, right?
henrycc265
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-2 00:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-2 00:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LM312 時間: 2010-9-2 02:15
I admire your are bgger than Jacky Chan
seems you are favmous on internet , you really have S?X with s.o. taller than you? or just having S?X with your hands while look at the photos?
http://www.ts01508857.bloga.bath ... profile&id=3606
taller than 5 尺 3 寸 can fullfil, 5 尺 3 .001寸 or above?
people here didn't take drugs but you ?
http://forum2.hkgolden.com/view.aspx?message=1769174
are they discussing you ?
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-2 09:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky828 時間: 2010-9-2 09:16
如果APPLE個TOUCH PANEL都叫慢,我諗唔到咁一塊PANEL叫快,請指教一下
作者: chujai 時間: 2010-9-2 10:50
連IPS screen 同TN比一樣, Capacitive touch panel 慢 都可以講得出 依經係Apple 反上腦了
作者: lemonhk 時間: 2010-9-2 12:18
段片比較唔到 ipad 同netbook 啦
人地指明要用東....................芝呀
作者: ds.ngai 時間: 2010-9-2 16:16
放你一馬 仲要到處煽風點火
作者: Mtube 時間: 2010-9-2 18:21
回復 32# FeverZzz
雖然而家好多囡囡用iphone, 不過如果話用ipad方便識女仔...雖然係事實....但同個topic冇乜關係...
ipad 比netbook快, 首先個os比windows架構精簡, 又單一hareware spec得到優化, 而且又用SSD, browser用webkit engine, 用opera的話經opera壓縮網頁速度更快 (netbook都可以用opera mobile for windows, 不過用mouse drag去scroll操控差...一樣冇左flash support)
netbook要裝就裝windows, 就當裝linux快得過ipad, 除非你本身就係個linux user, 如果唔係咪又係搵自己黎搞, 想插隻3G手指又用唔到, 就算內置3G modem都未必有linux driver
作者: Mtube 時間: 2010-9-2 18:28
有人覺得要開到flash先叫完美
有人要用到e-banking, 有人要入馬會...
我覺得ipad開唔到flash冇問題(可以用邪道開)
不過買之前一定要知清楚, 唔好買左又係度怨
因為apple世界真係幾變態, 當你話ipad冇中文輸入要等ios4先買, apple fans真係會同你講"I don't care, 你咪唔好買囉"
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-2 19:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-2 19:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: evec 時間: 2010-9-3 01:49
IOS 就算唔係看FLASH,看其他唔係FLASH的野都有一堆問題。
仲有好笑的以為APPLE 的電容式TOUCH PAD 係咪野高科技,N年前以經有拉。
看清楚你地咁尊貴的IPAD TOUCH PAD 竟然係山寨廠台灣勝華做的。
http://shkjgf.cn.gongchang.com/
講到IPAD 點咁好都無問題,但同時又踏到NETBOOK係地底泥先係問題(一部三千蚊用到MS WORD的電腦,看到百分百網頁,通用WIN的軟件,有300G,有鏡頭,有藍牙的電腦想掂),仲要硬講到蘋果的TOUCH PAD先係最正,IPHONE/ITOUCH/IPAD用的電容式會好過富士通平板電腦,咪講笑拉,需然唔可能用上萬元的TOUCH PANEL來同IPAD比,但係IPAD的TOUCH PAD 唔可以叫好,連精準都做唔好。IPAD無多工,不是APPLE為你所想,而是APPLE為自已利潤想野,256MB內存想多工
,你NETBOOK 係慢,但想一邊DOWNLOAD,一邊上網還是可以,IPAD 極其量只是一部放大的PMP,想買的人自已想下,去係唔可以係旅途時代替手提電腦,就算慢很多功能都不完全。作者: killuakam 時間: 2010-9-3 02:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ka09 時間: 2010-9-3 03:01
其實應該一樣 我部netbook 一開browser 就上到網 又快又順 畢竟netbook畢竟係尊for上網用 ipad就唔知喇
作者: mflam2004 時間: 2010-9-3 07:14
回復 64# evec
I think your information on iPad screen is not correct. The screen is from LG.
http://www.9to5mac.com/21540/iPh ... with-demand-analyst
作者: L-But 時間: 2010-9-3 07:56
如果淨係講上網快慢 點解唔去凶宅自已試下呢?
有人講到ipad天下無敵 又有人話netbook先係王道
各有所需 如果只係想玩下minigame, 就梗係ipad 啦
想當簡化版PC 就一定係netbook
什麼溝唔到女果D根本唔係理由 李+x都係用電子錶咋,佢溝唔溝到丫?
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-3 19:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Phil_123 時間: 2010-9-3 23:16
回復 evec
I think your information on iPad screen is not correct. The screen is from LG.
mflam2004 發表於 2010-9-3 07:14
He was talking about the capacitive touch pad, not the LCD screen.
作者: Niel 時間: 2010-9-3 23:20
回復 evec
I think your information on iPad screen is not correct. The screen is from LG.
mflam2004 發表於 2010-9-3 07:14
個LCD panel係LG做,不過個capacitance layer係咪都係LG做就唔清楚。
仲有,希望大家理性討論。一個人的成功唔係用溝唔溝到女,扑唔扑到野去衡量。
作者: 167pk 時間: 2010-9-3 23:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mflam2004 時間: 2010-9-3 23:49
OIC
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-6 16:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FeverZzz 時間: 2010-9-6 16:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jso77 時間: 2010-9-16 12:38
對於我來說根本冇得選擇...........
因為我有80%上網都係去 hkjc
作者: cs_csw 時間: 2010-9-16 23:14
係啦!!! 而家用埋D silverlight, 仲鬼煩
幾時先可以用iphone 買馬? 我唔想打電話聽埋D死人錄音
作者: wing1234 時間: 2010-9-17 17:05
我有 netbook 同ipad 係床頭
pc 從來唔關機,只會 s3 代命
部netbook 成年無開過,剩係差電
部ipad,得閒上下 fb,玩下game ,睇下雜誌(3蚊美金有本外國雜誌)抵到爛
仲要成個星期先差電........好方便好爽好快
作者: discuthk 時間: 2010-9-18 00:35
not only standy by , the cpu need more power to run for netbook
作者: [N.H.K]anime 時間: 2010-9-18 01:48
IPAD好似冇得換 ram..換cpu..換硬碟..換電池....
有錯請指證
作者: newdaylow 時間: 2010-9-18 01:55
ipad 係拖鞋, 一著就行, 反工要著正經嘅鞋
用途吾同, 吾使比較啦
作者: KL3 時間: 2010-9-19 11:01
IPAD順好多
作者: palmtree 時間: 2010-9-19 15:38
繁體中文輸入 要另外購買 有的唔妥
作者: myc93 時間: 2010-9-20 22:38
嗯,最好買唒
買部NETBOOK 2000蚊有找啦
作者: wing1234 時間: 2010-9-21 22:12
有部pc 有部iphone 有部 ipad
完全諗唔倒部 netbook 有乜用途..........要黎駁mon pc..又有dual mon
要黎聽過又唔夠ipad 靚,要黎當流動 hdd 又大舊......
作者: Kis`s 時間: 2010-9-22 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miches 時間: 2010-9-22 20:32
其實大家market 唔同 無得比....
你要周街/係車上網 打機 當然係ipad方便
但係如果你要佢用黎做工作上既野 當然係netbook
btw 其實ipad 有d功能netbook 係做唔到 最小睇相幾方便
同人share 相一流.
作者: Phil_123 時間: 2010-9-22 20:56
火星撞地球
作者: wing1234 時間: 2010-9-22 21:23
但我買左netbook 咁耐
都係要黎玩.............
如果要工作用到,我諗d 人會買 i5 i7 notebook 或者係 macbook
所以ipad 既出現,令netbook 個市場大亂
所以先得出而家咁平

作者: Phil_123 時間: 2010-9-22 21:42
但我買左netbook 咁耐
都係要黎玩.............
如果要工作用到,我諗d 人會買 i5 i7 notebook 或者 ...
wing1234 發表於 2010-9-22 21:23
真係乜都關 iPad 事?
http://arstechnica.com/apple/new ... llateral-damage.ars
作者: nitrogen1119 時間: 2010-9-22 23:27
it's the truth, but ipad may not browse all of the web (e.g. FLASH)
作者: cshum2 時間: 2010-9-24 00:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: evilsociety 時間: 2010-9-24 21:31
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: flyfly 時間: 2010-9-28 23:10
樓主問ipad係唔係 上網 順d, 爽d咋! 點解d人講左咁多版都係同netbook o既function比較?
就算真係比起上黎唔夠快, 我估都係相差幾十份之一秒, 眨多兩次眼都過左啦.
我有一部 "即刻跛" 第一代 擰mon變做tablet o既netbook, 好勉強用左半年, 而家壞左成年都冇囉去修理. 自此intel Atom畀我判左死刑(又唔係真係咁慳電, 效能又唔係高--純粹個人偏見)
而家我用緊16g o既ipad. 最爽可以瞓o係床度上網睇片.^^
作者: wing1234 時間: 2010-9-28 23:44
開機快 d
上網反應快 d (ssd)
用落放便 d touch...已經快好多
作者: kenshum 時間: 2010-10-1 22:15
感想係以後見到大nose o既人要閃快D...
作者: andy12001 時間: 2010-10-14 14:31
上網係快過NETBOOK,
作者: FeverZzz 時間: 2010-10-17 19:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: norton 時間: 2010-10-24 19:50
回復 39# royho
如果你用過 用wacom panel 做的 tablepc 或 數位板, 你就電容 panel 的不準的


