Board logo

標題: [操作疑難] 13" IPAD係米 ........ [打印本頁]

作者: doubleshot    時間: 2024-10-17 01:15     標題: 13" IPAD係米 ........

13" IPAD係米 ........ 都係駁KEYBOARD用?

係舖頭拎過上手, 打字好唔就手.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2