作者: htim 時間: 2017-8-3 15:38 標題: 請教 IPad 2017 關 APP 問題
我想問, 如果不jb, 有冇快速方法把 已開過的app 關閉, 現在我係二下home , 一個一個向上關
作者: 戀人未滿 時間: 2017-8-3 15:46
冇,同埋冇需要
作者: htim 時間: 2017-8-3 16:56
點解, 唔會背境開得多 APP, 會食電的嗎?
作者: 戀人未滿 時間: 2017-8-3 17:01
回覆 3# htim
不會, google有資料
作者: 初級會員 時間: 2017-8-3 17:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk 時間: 2017-8-3 17:22
除非個app炒左但又唔閃退
又或者要個app強制refresh data
如果唔係真係唔洗殺
作者: kenlau 時間: 2017-8-22 21:52
我都習慣左用2 隻手指
via HKEPC Reader for Android
作者: Arisa 時間: 2017-8-23 02:56
如怕食電,關左無必要的 background app refresh,藍芽無需要就關,Location service > Time Zone 關左佢,mon唔需要咁光,人手調暗佢,已經慳好多電

