Board logo

標題: 我部翻新 Air 2 咁就壞咗 [打印本頁]

作者: tamchan    時間: 2016-4-9 12:34     標題: 我部翻新 Air 2 咁就壞咗

Air 2 減價
未買過翻新机, 但見再平六百, 所以去馬
四月一号先送到
但後來間中出現花畫面, 每日一兩次
頭先終於發現有個位一按即花
用過 iPad 1, Mini, Mini 2, 全部正常
估唔到今次會咁
[attach]1880006[/attach]
作者: tamchan    時間: 2016-4-9 12:41

[attach]1880009[/attach]
作者: Stevenchun    時間: 2016-4-9 12:47

快d打去apple hotline換機啦
作者: tamchan    時間: 2016-4-9 13:16

快d打去apple hotline換機啦
Stevenchun 發表於 2016-4-9 12:47


Thanks, 我原本仲想 book 天才bar 攪.
剛打左了, 不過佢話 online store 收左工
佢俾左個 case ID 我, 叫我 Monday 再打hotline 找 online store

作者: Stevenchun    時間: 2016-4-9 13:24

Thanks, 我原本仲想 book 天才bar 攪.
剛打左了, 不過佢話 online store 收左工
佢俾左個 case ID 我, 叫 ...
tamchan 發表於 9-4-2016 13:16


去天才吧好大機會幫你拆機整
hotline幫你換部新refurbished

我之前買過好多reburbish都冇問題
我都計劃買air 2,本身留意緊refurbished,呢家可能買部全新算
作者: mickey1234    時間: 2016-4-9 13:34

回覆 5# Stevenchun

我通常即換機,都未試過要放低整
作者: 首席大法官    時間: 2016-4-9 16:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wlai888    時間: 2016-4-9 18:14

我都買左部翻新 mini 2 , 未深入用機, 請問師兄點 check 倒佢壞左???
作者: 首席大法官    時間: 2016-4-9 18:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wlai888    時間: 2016-4-9 20:05

睇都睇到啦,仲使check
首席大法官 發表於 2016-4-9 18:50


我以為樓主用用下壞, 原來一開機就壞左, 明白.......
作者: louisney    時間: 2016-4-11 17:48

用得生果就預左, 已經唔係sj 年代, QC 愈來愈差。

via HKEPC Reader for Android
作者: tamchan    時間: 2016-4-12 11:25

呢兩日就會收机 到時會俾返部我
[attach]1880891[/attach]
作者: victor1144    時間: 2016-4-12 13:41

應該有得即換機
作者: klkklk    時間: 2016-4-17 01:10

每日一兩次 咁樣真係好嚴重
格離post先問買翻新機有咩唔好...
作者: 200801    時間: 2016-4-17 09:13

買翻新機再平六百都唔著數,不如買2手
作者: EvilGod    時間: 2016-4-17 09:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Answer    時間: 2016-4-17 12:16

用得生果就預左, 已經唔係sj 年代, QC 愈來愈差。

via HKEPC Reader for Android
louisney 發表於 2016-4-11 17:48



    你又知?? 同埋乜你覺得而家啲return rate 會高得過當年iphone 4??
作者: carlos0928    時間: 2016-4-17 15:02

買翻新機再平六百都唔著數,不如買2手
200801 發表於 2016-4-17 09:13



    平千六就差唔多.  翻新都賣到咁既價蘋果仲要大把人買真係抵佢賺咁多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2