作者: xxxghg 時間: 2016-2-2 13:46 標題: iPad Air3如果無A9X CPU+4GB RAM,我是不會買!!!
無粉紅色
無後置1600萬像cam
無前置500萬像cam
都算
如果無A9X CPU+4GB RAM =幫tim cook 清舊貨
傻仔先會買!!!!!!
作者: Ksec 時間: 2016-2-2 14:15
咁你應該唔使買都得, 肯定係 A9, 不過 CPU 速度應該同 A9X 一樣。
作者: quiz 時間: 2016-2-2 14:25
傳聞有4k display.
作者: 044003 時間: 2016-2-2 15:21
咁你咪唔買用囉

依家機能都夠用啦
作者: wongja 時間: 2016-2-2 15:27
ipad air 2 = A8x
ipad mini 4 = A8
iPad Pro = A9x
ipad Air 3 = A9
應該係咁
作者: smellb 時間: 2016-2-2 15:32
如果Air 3 有4K + A9X
相信iPad Pro 個定位即時死亡
作者: jaco168 時間: 2016-2-2 16:10
你只要諗下macbook pro就知
macbook唔會有macbook pro嘅spec
同樣地ipad air唔會有ipad pro嘅spec
可以預計air 3都只會係A9 超頻版 (同A9一樣嘅GPU)
2-3GB RAM
作者: akitohk 時間: 2016-2-2 16:49
只求個喇叭唔好咁震, 同最好好似ipad pro咁4個喇叭
(無四個都最好兩個各一上一下, 唔係依家兩個係晒底)
SoC方面最好唔好好似A8X咁熱., 續航力去返AIR 1水平
作者: ivanau 時間: 2016-2-2 17:15
我都估係A9+2GB

作者: charcsc2000 時間: 2016-2-2 17:19
A9+2GB+四喇叭+support apple pencil....
作者: a39g99 時間: 2016-2-2 18:35
A9/A9X我唸唔係好多人關注既地方
就算A9X可能主頻都無iPad Pro咁高
好多人,包括我自己,主要關心都係佢係行4GB RAM/2GB RAM
(但係我估好大機會2GB,行4GB,iPad Pro當場收皮都似
就算Air3行A9唔係A9X都係咁話)
假如A9X,4GB ram,四喇叭
我唸Air3真係可以用返3-5年都唔落後,上網/睇片 都一定完美體驗!
當然啦,最多升到IOS 10好收手,IOS 11肯定就出問題/慢左
(出4k版我覺得無咩意思,效能又落返來...iPad Pro出4k版我就可以理解,但係係iPad Air都玩4k...我唸隻人眼真係同放大鏡有得比)
作者: Stevenchun 時間: 2016-2-2 20:23
我都好想要4GB ram,勁開safari webpages都唔lag!
作者: cpk 時間: 2016-2-2 21:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wong1032003 時間: 2016-2-2 22:00
少少Apple迷覺得係新iPAD spec:底頻A9x, 2gb ram, non-support apple pencil,同PRO一樣解像度/不變
作者: 梁炳 時間: 2016-2-2 22:04
其實我覺得有機會同pro一樣
買pro既都唔係因為快,係因為大,多d地方做野
作者: akitohk 時間: 2016-2-2 22:08
仲有唔知最低配置係16GB起跳定32GB起跳
我部64gb AIR 2 基本只用了12gb, 如果低配係32gb我可以慳800
作者: 8達通 時間: 2016-2-2 23:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2016-2-3 00:13
回覆 2# Ksec
如果速度 同 A9X 一樣,就直接用A9X去CUT COST 啦~仲點會用A9 再去OC
作者: bobopig 時間: 2016-2-3 06:05
咁你真係好小用或用盡佢.....我 32G 第一個月就爆左........好多 GAME 都幾百M或1G. APPLE 跟機D軟件又大食. 仲有D雜誌都係1G一本........
作者: anthonyko 時間: 2016-2-3 08:14
如果冇3D touch 呢?

作者: Ksec 時間: 2016-2-3 11:02
就係因為 Cost 問題。 A9X Die Size 大好多, A9 唔可以話OC,只係限制小 D Jei。 A9X 可以行得快都係用電同散熱負擔得到, A9 同樣可以。 而且 iPad Air 都無咩野可能行 4K, A9 GPU 夠哂。。。。
反而我想多 D Ram ar.....

作者: a39g99 時間: 2016-2-3 15:50
其實iPad個X本來就係加強圖像處理
但我肯定90%既人唔需要個X
只要A9高頻就無問題
咩3D touch直頭垃圾,iPhone都無咩用
iPad用上來實唔就手,直接完全無用
講來講去就係ram,生果你敢唔敢比4GB ram
保持2GB ram,咁同Air 2分別真係唔大
個升級驚喜仲低過Air上Air2(上網體驗同air2一樣...)
咁我自己就一定唔出部air3
iPad銷售不斷下降,今次就睇生果肯唔肯賣大包
部iPad Pro咪當iPhone 5c當無事發生就算
再唔係咪繼續吹話專業市場(實際商業有冇大量入貨都無人知)
Surface Pro支筆可以令操控更加心應手,因為windows太多細微操作,同本身輕觸體驗就唔及iPad好
但iPad支筆,我又唔會畫公仔,真係無咩用,Air3支唔支援都無用
幾多人買完支筆咪又係放係度
抄note我覺得又唔夠surface好
真係合乎商業定價,同件product
就算同型號同性能既野,商業就一定賣貴的
但係人地有後續支援服務,硬碟又好電腦都好,上門收機/更換
iPad Pro呢,打往專業人士口號,實際上都係商業貴一貴價錢
但係售後服務都係,有事來預約揾藍精靈啦

作者: Ksec 時間: 2016-2-3 16:37
講來講去就係ram,生果你敢唔敢比4GB ram
3GB 我都殺 la....
作者: 真革新 時間: 2016-2-4 00:28
以 Apple 性格冇可能有 4G ram
今次繼續 2G
當 ipad pro 去到8G,Air 先會有 4G,個人估計即係兩代後
作者: indigo 時間: 2016-2-4 03:44
本帖最後由 indigo 於 2016-2-4 03:48 編輯
iPad 銷售下降其中一個原因係太襟用,用嚟睇書睇戲上網就算 iPad 2 都仲勉強可以應付,仲要用極都未壞。
對 Air 3 我最期待係希望佢支援 pencil,3d touch?算吧啦,唔好整重左部機。
作者: kennylam25 時間: 2016-2-4 14:54
用緊air 2 冇打算換
諗到嘅換機理由得立體聲喇叭 同 支援支筆(如果有)
作者: wann 時間: 2016-2-4 20:51
我試過surface pro4同ipad pro支筆,就畫畫黎講,後者體驗好過前者好多;但ipad pro真的太大部,我希望air3可以支持支筆(業餘設計工作者),最好有咪3d touch功能就正喇,可以將更多改圖工具菜單整合入去。
作者: supermeone 時間: 2016-2-5 19:06
回覆 22# a39g99
我都想SURFACE賣得好過IPAD PRO比下壓力APPLE,問題係SURFACE PRO上年先賣得250萬部,IPAD PRO己經賣左200萬部,所以APPLE都係持續一以往作風!
作者: 021102 時間: 2016-2-5 20:21
其實點解要因為部ipad pro 而令到ipad air 3 唔可以用最頂級的規格 上年已經因為部ipad pro 搞到ipad air3 出唔到。蘋果唔係真係認為降低ipad air 3的規格就可以迫人買ipad pro 呀? ipad銷售下降就係因為買家睇到蘋果 到到都留一手 咁點買姐
作者: a39g99 時間: 2016-2-6 01:06
回覆 a39g99
我都想SURFACE賣得好過IPAD PRO比下壓力APPLE,問題係SURFACE PRO上年先賣得250萬部, ...
supermeone 發表於 2016-2-5 19:06
其實我覺得主要原因surface pro真係貴iPad pro好多...
m3版,聽落同ipad pro同價
實際上起碼都要買i5,8gb ram版本,價錢就貴好多
M$衰在呢方面想賺到盡,有心買既人了解下就會知surface pro成萬蚊部
隨時嚇走人...
同埋最大問題就係Surafce Pro好多小問題,出左事要換都好煩...
作者: a39g99 時間: 2016-2-6 01:11
Ching你咁講,我先發現原來3D touch都有用途
假如有真正Photoshop for ios
咁3D touch又真係可以有作用
改圖果陣方便好多,唔提起ps都真係完全覺3D touch廢
我部6s除左新買果陣用,之後就無用過...(連電話常用聯絡人都係慣左直接入去禁)
作者: supermeone 時間: 2016-2-6 17:52
其實我覺得主要原因surface pro真係貴iPad pro好多...
m3版,聽落同ipad pro同價
實際上起碼都要買i5,8gb ...
a39g99 發表於 2016-2-6 01:06 AM
其實ipad pro更貴,128gb要$8288,筆要$788,keyboard要$1348,一共要10424,比surface pro I5,128gb版仲貴呢個版都係7888+1024=8936
,$M不如收購左WACOM作深度整合。我反而覺得APPLE自從IPHONE大賣之後,反而變成咩都賺到盡既公司。
作者: a886 時間: 2016-2-6 21:57
回覆 32# supermeone
$M不如收購左WACOM作深度整合?
咁首先要購左三星先~
作者: 044003 時間: 2016-2-6 22:48
其實ipad pro更貴,128gb要$8288,筆要$788,keyboard要$1348,一共要10424,比surface pro I5,128 ...
supermeone 發表於 2016-2-6 17:52
出好多野都係為左市場
作者: Miipp 時間: 2016-2-6 23:13
Ipad6 個喇叭真係廢到核爆, 山寨垃圾 pad 都不如
作者: 軟硬大師 時間: 2016-2-7 18:07
ipad air3 A9 高頻 +2GB RAM 講完....
作者: supermeone 時間: 2016-2-7 19:11
呢個先係apple

作者: prawn2036 時間: 2016-2-7 20:17
如果4G + A9X 真係大大力車落ipad pro塊面度... 又貴 又重
如2G + A9 我係唔會買既..
作者: s84292 時間: 2016-2-8 22:46
市場分隔,成本問題
仍然我唔認為IPAD 有效能問題,快過A8X 20-30%都夠, 依家IPAD 缺的不是性能,而是新意...
IPAD3 用到依家,仲未有動力換 , 如果出OLED 4聲道喇叭我就即換
作者: Miipp 時間: 2016-2-9 00:29
我屋企有 ipad3 & ipad6, ipad3 有好明顯的疲態, ipad6 係順好多好多
作者: s84292 時間: 2016-2-9 01:00
咁當然,但係一般上網同YOUTUBE 我冇理由比4千換部新
我打機都係IPHONE6S, 依家問題係IPAD AIR2又快唔過部6S,等IPAD 下一代又唔知幾時
作者: Miipp 時間: 2016-2-9 01:07
好一般用都明顯 feel 到 ipad3 唔順, 上網, 介面操作等等. 好彩係老母用, 佢先頂得順.
我自己用 6, 間唔中攪下部 3, 真係想掉左佢.
作者: BoredAtWork 時間: 2016-2-15 00:35
最大問題ipad / tablet現以slow down product cycle. ipad air 2以變兩年改一次。佢今年還A9+2GB ram真無誠意
作者: charcsc2000 時間: 2016-2-15 10:54
我自己部ipad3已經變左airplay專用機.....
睇mytv, youtube, rthk等等...
作者: 真革新 時間: 2016-2-15 14:34
Ipad 好可惜 cpu 係超快,但永遠少 ram,搞到頭重腳輕,app or safari 成日要 reload
浪費左一部好機
根本 ipad pro系 應該要 6-8 GB,air 系應該要4GB 先正常
作者: userlam 時間: 2016-2-16 04:17
咁快俾4GB RAM.. 下1,2代ipad air 賣咩?....
肯定繼續擠牙膏咁慢慢同你擠!
作者: bobopig 時間: 2016-2-16 23:38
都唔好話擠牙膏, AIR2 先升到2G, 就算 AIR3 都係2G, 都唔過份啦. 有幾多人或軟件係要用盡 2G 先.
作者: wongja 時間: 2016-2-17 10:42
而且家陣唔係無4gb ram device,有部ipad pro
只係d 人嫌大部,嫌貴咋嘛
作者: bobopig 時間: 2016-2-18 00:06
我都好想要....但真係只適合係家中用......係外國又唔同. 可以成架車渣去旅行或好電影咁, 勁大架車可以係湖邊訓一晚個D 又唔同......你話出左 2 代, 一代勁減的話. 我都覺好夠用........如果到時仲未買 AIR 3 的話....
同埋分割幾實用.........
作者: wongja 時間: 2016-2-18 09:44
我已經放左部air2 standby
作者: yukashing 時間: 2016-2-18 12:15
我預見ipad將來會係商用多,家用只會越來越低,尤其iphone越來越貴,變相縮減咗換ipad的預算,我寧願用呢筆預算換新macbook pro好過
作者: bobopig 時間: 2016-2-18 23:05
咁早放? 仲有成個月冇得用喎. 第一批又唔知係咪勁趕. 會唔會有不良品.........靚價 ?
剛剛去睇, 仲未有 IPAD PRO 翻新貨.
作者: Answer 時間: 2016-2-19 09:48
我估A9X + 2GB RAM
作者: wongja 時間: 2016-2-19 10:55
我同事買比個仔去外國讀書用。
佢本身都想買2 手,一家便宜兩家著仲呃左餐飯。
而家用緊z3tc,靜待3 月。
作者: davidchoi8 時間: 2016-2-19 10:56
諗住放6S 換5SE+ air 3 :P
作者: nwy1985 時間: 2016-2-19 11:05
http://www.newmobilelife.com/201 ... -a9-ipad-air-3-a9x/
a9x + 4GB Ram
作者: 戀人未滿 時間: 2016-2-19 11:09
傳咋嘛................
作者: s84292 時間: 2016-2-19 20:41
本帖最後由 s84292 於 2016-2-19 20:42 編輯
IPHONE5SE用A9,已經可以唔洗理
IPAD MINI粒A8 2GB RAM都比多佢,仲A9~
呢部中檔野都A9,咁舊IPHONE6/6PLUS 同MINI4 D 存貨搵邊個清?
IPAD AIR 3 出A9X就唔出奇,都兩年啦~仲唔換代咩
作者: bobopig 時間: 2016-2-20 14:03
但唔知會唔會出 PENCIL 2 代呢?
咁你地想買 AIR3 既版友. 會唔會而家先訂到支筆?
如果到時先買, 可能又俾人掃晒返大陸.
作者: 真革新 時間: 2016-2-20 15:52
Pencil 1 出左幾個月應該唔會咁快出2掛
作者: bobopig 時間: 2016-2-20 23:26
而家APPLE D 野. 你唔覺個週期短左 ? 尤其俾人追住打個D, 同埋唔出近一代, 到開大會, 又造唔到 NOISE
作者: 真革新 時間: 2016-2-22 12:09
其實除左 iphone keep 住一年一部外
我覺得 Apple 週期長左,係長到令人唔耐煩
ipad air 兩年,其他 ipod, mac mini, macbook pro, macbook air, mac pro, apple mon....etc 仲越黎越長

