Board logo

標題: iPad mini 4 入手前問題! (有關影片播放) [打印本頁]

作者: jackyyu    時間: 2015-10-13 12:35     標題: iPad mini 4 入手前問題! (有關影片播放)

本帖最後由 jackyyu 於 2015-10-13 16:53 編輯

一路用開Android平版 + 128gb sd card, 主要用黎睇戲,
因為部平版會送比人, 所以想試下轉用 iPad mini 4  

請問一下,
1, 自己手頭上既戲大多是1080 MKV+ SRT 字幕,  iPad mini 4能否流暢播放?
2, 有否萬能PLAYER 可以番放 MKV, MP4,RMVB, AAC, DTS, AC3  暫時GOOGLE 到一個收費APP叫 "av player"

唔該

補充少少資料
暫時打算買 iPad mini 4  lte 版本 128GB
作者: joejoecool    時間: 2015-10-13 14:23

You need to convert to apple format before import to ipad. Or use app to convert during copy to ipad. I use AirVideo.

If you mainly watch movie, don't move to iPad. Waste money!
作者: kingleo666    時間: 2015-10-13 14:36

用IPAD睇自己格式影片....省番用黎買部SUFACE 4 算啦
IPAD一向睇MKV, RMVB果D咁多代都唔好支援
作者: fatdog    時間: 2015-10-13 15:07

係 mac or pc 裝:AirVideo server HD
係 ipad 裝: Air Video HD

係 ipad 揀 download 就得
dekstop 果邊會即時 convert + upload 落 ipad
作者: Mr123    時間: 2015-10-13 15:14

第2
用NPLAYER 都SUPPORT
作者: Eric29042004    時間: 2015-10-13 15:29

我之前近2年一直用mcplayer hd  pro , 支援mkv+Dolby, 但換了iPad mini 4 同最新ios 而家有畫冇聲,,,
作者: laughing    時間: 2015-10-13 15:33

本帖最後由 laughing 於 2015-10-13 15:35 編輯

要主要睇mkv就唔好買ipad

dts同ac3最難搞,無乜app支援!
作者: MAX100    時間: 2015-10-13 16:27

nplayer, dts同dolby都支援,我用緊ipad mini 2 經nas播1080p mkv 都好smooth

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-13 16:32

一路用開Android平版 + 128gb sd card, 主要用黎睇戲,
因為部平版會送比人, 所以想試下轉用 iPad mini 4   ...
jackyyu 發表於 2015-10-13 12:35


實得啦...用呢個app..
nplayer...

https://itunes.apple.com/hk/app/nplayer/id539397400?mt=8
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-13 16:33

要主要睇mkv就唔好買ipad

dts同ac3最難搞,無乜app支援!
laughing 發表於 2015-10-13 15:33


唔會難搞...最緊要比錢...
作者: sniperbb    時間: 2015-10-13 16:33

我琴晚先用左$68 買左 nplayer 俾部 iphone6s+ 用,
然後再透過第三方軟件(iTool)之類抄戲入部手機度
作者: MAX100    時間: 2015-10-13 18:52

主流俾錢或免費player, e.g aceplayer, VLC, powerplayer, av player, oplayer etc........除左Infuse Pro 未買過之外, 差唔多我都試過
最好就係nplayer
作者: laughing    時間: 2015-10-13 20:30

買左nplayer既c兄,邊度可以設定meau轉做中文?
作者: 梁炳    時間: 2015-10-14 01:37

本帖最後由 梁炳 於 2015-10-14 01:41 編輯
You need to convert to apple format before import to ipad. Or use app to convert during copy to ipad ...
joejoecool 發表於 2015-10-13 14:23



你應該係唔識用iPad了, 我從來都無轉過片,用Samba(網路上的芳鄰)stream落ipad
唔洗錢的Oplayer就可以做到, 唔想stream直接用itunes拉入隻app, 或者經wifi已經可以download入隻app

播MKV+AC3比約$78買隻App就可以(我用Infuse pro, 樓上都有師兄介紹另一D)
以iPad的方便,呢個錢係值得比
作者: MAX100    時間: 2015-10-14 09:09

買左nplayer既c兄,邊度可以設定meau轉做中文?
laughing 發表於 2015-10-13 20:30

好似無中文界面

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: MAX100    時間: 2015-10-14 09:14

你應該係唔識用iPad了, 我從來都無轉過片,用Samba(網路上的芳鄰)stream落ipad
唔洗錢的Oplayer就可以做 ...
梁炳 發表於 2015-10-14 01:37

我都係經nas stream片多,基本上ipad air 或之後型號都夠力stream 播1080p mkv

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-14 16:15

我都係經nas stream片多,基本上ipad air 或之後型號都夠力stream 播1080p mkv

(Sent from EPC Pocket i ...
MAX100 發表於 2015-10-14 09:14


其實nas近年平左好多...
簡單d買左wd my cloud已經做到...
好多c9都識呀...
作者: a886    時間: 2015-10-15 02:18

回覆 1# jackyyu


    你用開4:3 AndTab 睇片架

我又IPAD2用到AIR2 見住IOS 睇片愈黎愈好,但如果90%時間都係用黎睇片既話~
我會揀ANDTAB 原因好簡單 平同唔洗煩~
作者: a886    時間: 2015-10-15 02:19

回覆 4# fatdog


    用你果方法咁唔洗買128GB 啦~16GB 都有多
作者: a886    時間: 2015-10-15 02:24

回覆 14# 梁炳


    以前用IOS4/5 真係要轉片~

一來果時啲IOS機 SPEC (解碼)唔勁,二來果時用3.75G 上網
作者: jackyyu    時間: 2015-10-15 10:34

回覆 18# a886

之前用asus 16:9 平版(1920 x 1080)
睇片佔80%, 比例問題都係我未決定到買唔買既原因

作者: charcsc2000    時間: 2015-10-15 11:42

回覆  a886

之前用asus 16:9 平版(1920 x 1080)
睇片佔80%, 比例問題都係我未決定到買唔買既原因
...
jackyyu 發表於 2015-10-15 10:34

今時今日ipad係煩在點樣入片去部機度..
因為佢沒sd卡...
所以一定要靠電腦或nas....
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-15 11:44

回覆  jackyyu


    你用開4:3 AndTab 睇片架

我又IPAD2用到AIR2 見住IOS 睇片愈黎愈好,但如果90%時 ...
a886 發表於 2015-10-15 02:18


其實ANDTAB 都有好處...起碼ipad睇唔到hdp呢d啦...
作者: jackyyu    時間: 2015-10-15 11:51

回覆 23# charcsc2000

hdp?
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-15 11:54

回覆  charcsc2000

hdp?
jackyyu 發表於 2015-10-15 11:51


hdp 直播呀...睇電視用嫁...
又可加直播源...呢個ios做唔到...

其實andtab可以當佢係電視盒咁玩嫁...
作者: a886    時間: 2015-10-15 15:30

回覆 21# jackyyu


    用IPAD 睇一定上下有2" 黑邊~
如果你睇21:9 果啲就好似肥仔睇片咁一條橫線
作者: a886    時間: 2015-10-15 15:31

回覆 22# charcsc2000


    我FTP算
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-15 15:40

回覆  charcsc2000


    我FTP算
a886 發表於 2015-10-15 15:31


總之就係需要電腦或nas...唔係片從何來...
作者: jackyyu    時間: 2015-10-15 15:51

回覆 26# a886

對比1920 x 1080 平版, 真係好浪費!

作者: charcsc2000    時間: 2015-10-15 17:13

回覆  a886

對比1920 x 1080 平版, 真係好浪費!
jackyyu 發表於 2015-10-15 15:51


關咩係呀...平版睇1920 x 1080已經浪費...
應該係大電視睇...
作者: Leica    時間: 2015-10-16 10:48

我覺得睇片買番an仲好, 揀番部前置雙喇叭
此終單邊聲真係好難頂
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-16 12:40

我覺得睇片買番an仲好, 揀番部前置雙喇叭
此終單邊聲真係好難頂
Leica 發表於 2015-10-16 10:48


咩喇叭都沒用..
識得睇應該搵部bose soundlink mini做輸出...
作者: Leica    時間: 2015-10-16 13:38

咩喇叭都沒用..
識得睇應該搵部bose soundlink mini做輸出...
charcsc2000 發表於 2015-10-16 12:40



其實有冇咩藍芽套件成個殼咁做到同樣雙輸出?
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-16 13:50

其實有冇咩藍芽套件成個殼咁做到同樣雙輸出?
Leica 發表於 2015-10-16 13:38


其實係平板度...雙輸出真係有用咩...
反而我煩在唔夠大聲..
所以我先買左個bose soundlink mini...
聽歌和睇片都一流..
本身平板個喇叭係完全唔掂...

比時我睇戲, MYTV, 聽歌..或聽FM都做到..
你試用過就返唔到轉頭...
作者: Leica    時間: 2015-10-16 17:34

其實係平板度...雙輸出真係有用咩...
反而我煩在唔夠大聲..
所以我先買左個bose soundlink mini...
聽歌 ...
charcsc2000 發表於 2015-10-16 13:50



用開Htc m7,8,9
平板就z3 tablet
全部都前置雙喇叭
好啦依家換晒做ipad 同iphone,拎響手要兜住個喇叭等d聲反番向自己
我覺得真係差好遠
作者: charcsc2000    時間: 2015-10-17 12:08

用開Htc m7,8,9
平板就z3 tablet
全部都前置雙喇叭
好啦依家換晒做ipad 同iphone,拎響手要兜住個喇叭等d ...
Leica 發表於 2015-10-16 17:34


咁沒計,用ipad真係沒選擇,如果有睇片需要,都係用返android~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2