Board logo

標題: 衛訊賣的玻璃貼質素如何? [打印本頁]

作者: y2k2005    時間: 2015-2-9 11:35     標題: 衛訊賣的玻璃貼質素如何?

昨天放假出門,心血來潮去了又一城Apple store把Ipad mini 2帶回家
因為住在屯門,又沒空閒出MK,想說到衛訊買玻璃貼就算了

想問衛訊賣的玻璃貼牌子質素如何?
身邊朋友在MK買的都說抗污防指紋什麼的
作者: 原明    時間: 2015-2-9 22:03

一般啦。
作者: GTOMDWalkman    時間: 2015-2-10 09:03

最緊要係睇幫你貼果嗰人既手工,上次喺衛訊買Galaxy Tab S順便貼玻璃貼果陣,爭啲比果條友整爆我部機…!
作者: 20150101    時間: 2015-2-11 18:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coverboy    時間: 2015-2-11 18:57

果張貼撞左野就爆左
作者: CMZ    時間: 2015-2-11 20:35

果張貼撞左野就爆左
coverboy 發表於 2015-2-11 18:57



    假假地都玻璃喎, 咁易爆?
撞到咩同幾大力?
作者: Wai    時間: 2015-2-11 23:14

假假地都玻璃喎, 咁易爆?
撞到咩同幾大力?
CMZ 發表於 2015-2-11 20:35


根據我用左一兩年的經驗,只要冇用CASE包住條邊,整到4方突出個MON係入面的話
基本只要跌一兩下就有機會爆開,當然都仲有時間比你換的
作者: nc07    時間: 2015-2-12 07:49

唔好唔壞 就係咁
作者: roll_done    時間: 2015-2-12 15:38

taobao啦
作者: Restinpeace    時間: 2015-2-14 13:05

我都想知佢同一般街鋪痴既有咩分別
作者: y2k2005    時間: 2015-2-20 16:37

已問過$99有兩款選擇,其中一種應該是我們買電話都會送的牌子 - "ARM KIT"(不知有沒有記錯),厚度約0.32
另一款厚度約0.35

但因為貪玩買了一支wacom bamboo stylus fineline
至今仍然考慮玻璃貼還是膠貼好^^"
作者: h2210    時間: 2015-2-20 20:30

請問你支wacom筆好用嗎?

h2210
作者: y2k2005    時間: 2015-2-21 09:17

回覆 12# h2210

感覺良好
但使用時要加小小壓力按壓筆頭才能書寫,未貼Mon貼超怕壓爆/弄花螢幕

另外似乎不用支援App也可以直接使用
作者: qaz11    時間: 2015-2-21 21:36

如果係99蚊包case同玻璃貼, 嗰張都OK唔太差.
玻璃貼+ case 以為抵, 但原來個case,深水埗廿幾蚊就有, 但只有粉紅. 所以我估張貼都唔係咩貴嘢. 不過用落都OK
作者: Oscartsang1993    時間: 2015-2-23 10:38

唔係買好貴既款 普通款 $1xx 同淘寶差唔多

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: tuyylihk    時間: 2015-2-23 10:41

本帖最後由 tuyylihk 於 2015-2-23 10:44 編輯

del....
作者: ericsanto    時間: 2015-2-23 17:16

好過無啦
作者: cyrus_1986    時間: 2015-3-2 21:49

華強北貼左塊廿五蚊好過佢加錢送果d
作者: beauty_kc    時間: 2015-3-31 13:08

玻璃貼一定易爆, 膠貼就易花

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: chenght    時間: 2015-3-31 13:19

淘寶買張平  質素又好
作者: buddy25    時間: 2015-3-31 14:49

好一般, 頂住用一陣還可以, 長用就免喇
作者: kitkit2415    時間: 2015-3-31 23:38

睇人地個手工
作者: sam009    時間: 2015-4-1 03:44

上次在胃信加60蚊換SONY Z3玻璃貼(底面)完全唔OK,又指紋又污漕好似膠貼咁中伏.反而果張55蚊的玻璃貼貼在部Z2度好清,又冇指紋同污漕問題
作者: notz    時間: 2015-8-19 00:50

中伏...
作者: fireeye    時間: 2015-8-19 11:17

昨天放假出門,心血來潮去了又一城Apple store把Ipad mini 2帶回家
因為住在屯門,又沒空閒出MK,想說到衛 ...
y2k2005 發表於 2015-2-9 11:35

淘寶二十蚊張都够用。仲係2mm厚的。但好反光下。
作者: fireeye    時間: 2015-8-19 11:26

有無人用過淘寶的星屏磨沙玻璃貼。質數如何?晝面清唔清。我用高清版都ok但會反光。同埋用完玻璃貼触控有時係未會唔work.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2