作者: y2k2005 時間: 2015-2-9 11:35 標題: 衛訊賣的玻璃貼質素如何?
昨天放假出門,心血來潮去了又一城Apple store把Ipad mini 2帶回家
因為住在屯門,又沒空閒出MK,想說到衛訊買玻璃貼就算了
想問衛訊賣的玻璃貼牌子質素如何?
身邊朋友在MK買的都說抗污防指紋什麼的
作者: 原明 時間: 2015-2-9 22:03
一般啦。
作者: GTOMDWalkman 時間: 2015-2-10 09:03
最緊要係睇幫你貼果嗰人既手工,上次喺衛訊買Galaxy Tab S順便貼玻璃貼果陣,爭啲比果條友整爆我部機…!
作者: 20150101 時間: 2015-2-11 18:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coverboy 時間: 2015-2-11 18:57
果張貼撞左野就爆左
作者: CMZ 時間: 2015-2-11 20:35
假假地都玻璃喎, 咁易爆?
撞到咩同幾大力?
作者: Wai 時間: 2015-2-11 23:14
根據我用左一兩年的經驗,只要冇用CASE包住條邊,整到4方突出個MON係入面的話
基本只要跌一兩下就有機會爆開,當然都仲有時間比你換的
作者: nc07 時間: 2015-2-12 07:49
唔好唔壞 就係咁
作者: roll_done 時間: 2015-2-12 15:38
taobao啦
作者: Restinpeace 時間: 2015-2-14 13:05
我都想知佢同一般街鋪痴既有咩分別
作者: y2k2005 時間: 2015-2-20 16:37
已問過$99有兩款選擇,其中一種應該是我們買電話都會送的牌子 - "ARM KIT"(不知有沒有記錯),厚度約0.32
另一款厚度約0.35
但因為貪玩買了一支wacom bamboo stylus fineline
至今仍然考慮玻璃貼還是膠貼好^^"
作者: h2210 時間: 2015-2-20 20:30
請問你支wacom筆好用嗎?
h2210
作者: y2k2005 時間: 2015-2-21 09:17
回覆 12# h2210
感覺良好
但使用時要加小小壓力按壓筆頭才能書寫,未貼Mon貼超怕壓爆/弄花螢幕
另外似乎不用支援App也可以直接使用
作者: qaz11 時間: 2015-2-21 21:36
如果係99蚊包case同玻璃貼, 嗰張都OK唔太差.
玻璃貼+ case 以為抵, 但原來個case,深水埗廿幾蚊就有, 但只有粉紅. 所以我估張貼都唔係咩貴嘢. 不過用落都OK
作者: Oscartsang1993 時間: 2015-2-23 10:38
唔係買好貴既款 普通款 $1xx 同淘寶差唔多
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: tuyylihk 時間: 2015-2-23 10:41
本帖最後由 tuyylihk 於 2015-2-23 10:44 編輯
del....
作者: ericsanto 時間: 2015-2-23 17:16
好過無啦
作者: cyrus_1986 時間: 2015-3-2 21:49
華強北貼左塊廿五蚊好過佢加錢送果d
作者: beauty_kc 時間: 2015-3-31 13:08
玻璃貼一定易爆, 膠貼就易花
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: chenght 時間: 2015-3-31 13:19
淘寶買張平 質素又好
作者: buddy25 時間: 2015-3-31 14:49
好一般, 頂住用一陣還可以, 長用就免喇
作者: kitkit2415 時間: 2015-3-31 23:38
睇人地個手工
作者: sam009 時間: 2015-4-1 03:44
上次在胃信加60蚊換SONY Z3玻璃貼(底面)完全唔OK,又指紋又污漕
好似膠貼咁作者: notz 時間: 2015-8-19 00:50
中伏...
作者: fireeye 時間: 2015-8-19 11:17
淘寶二十蚊張都够用。仲係2mm厚的。但好反光下。
作者: fireeye 時間: 2015-8-19 11:26
有無人用過淘寶的星屏磨沙玻璃貼。質數如何?晝面清唔清。我用高清版都ok但會反光。同埋用完玻璃貼触控有時係未會唔work.

