Board logo

標題: air2 駛唔駛backup shsh? [打印本頁]

作者: 200801    時間: 2014-10-31 09:09     標題: air2 駛唔駛backup shsh?

我想jb 部機,駛唔駛backup shsh?? 唔該ching
作者: kenttam    時間: 2014-10-31 09:59

回覆 1# 200801


    backup定冇壞
作者: 200801    時間: 2014-10-31 10:22

我知道, 但air2 好似唔支援shsh backup?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2