作者: 200801 時間: 2014-10-31 09:09 標題: air2 駛唔駛backup shsh?
我想jb 部機,駛唔駛backup shsh??
作者: kenttam 時間: 2014-10-31 09:59
回覆 1# 200801
backup定冇壞
作者: 200801 時間: 2014-10-31 10:22
我知道, 但air2 好似唔支援shsh backup?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |