作者: hanw0ng 時間: 2014-10-29 21:08 標題: IPAD AIR 2 APPLE RETAIL STORE
今日係IFC 換左4部IPAD AIR 2 64GB WIFI GOLD都有問題>,<

想問CHING 另外二間D貨 QC 好吾好
聽日換
作者: ryanthebest 時間: 2014-10-29 21:19
回覆 1# hanw0ng
咩問題?
作者: hanw0ng 時間: 2014-10-29 21:30
回覆 2# ryanthebest
fw D貨會吾會好d??
係ifc換極都有問題
作者: halu 時間: 2014-10-29 21:47
咩問題先
作者: hanw0ng 時間: 2014-10-29 21:49
回覆 4# halu
問題係 邊間APPLE SHOP買IPAD AIR 2 比較好
IFC 換極都有問題....
作者: a886 時間: 2014-10-29 21:53
回覆 5# hanw0ng
咁IFC 有咩問題?
作者: hanw0ng 時間: 2014-10-29 21:55
回覆 6# a886
換機都係有死點塵
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-29 22:51
我係CWB買個部灰色64G WIFI有銀碎係MON入面
係又一換左一部無問題
作者: a886 時間: 2014-10-29 23:02
回覆 7# hanw0ng
咁神奇?4部都中
作者: imber 時間: 2014-10-29 23:07
本帖最後由 imber 於 2014-10-29 23:09 編輯
回覆 9# a886
當年ipad3 連開左3部都入塵......
之後睇唔開一怒之下走左去買note 10.1.
剛買左部refurbished ipad air又係咁.......
生果d qc真係.....
作者: a886 時間: 2014-10-29 23:14
回覆 10# imber
咁我買IPAD2/AIR2次次都係1 take 過~
連中三元真係好黑仔
作者: imber 時間: 2014-10-29 23:20
回覆 11# a886
之後ipad air就冇去換了......
因為家母唔介意......反正又唔知要爆幾多部⋯⋯
自己用緊uk ipad 4 ........冇入塵但黃mon......
作者: bobopig 時間: 2014-10-30 01:36
請教點樣先睇到 ? 要在光猛的地方 ? 還是用電筒 ? 或者在某色顏色做背景 ?
謝謝.
作者: bobopig 時間: 2014-10-30 01:37
可能一批批貨同廠.
有留意佢 D 訂單, 都用唔同公司芒, 所以可能 日系廠冇事. 台積電有事.
但我地又唔識分邊批貨或代號係表邊間物料.
作者: ayacalip 時間: 2014-10-30 09:30
你好好彩
我上次買Mini Retina, 總共換了3次...
作者: lam2506 時間: 2014-10-30 10:09
iPad Air 2,一部一粒死點、一部黃mon

之後退晒唔再買住
作者: hanw0ng 時間: 2014-10-30 14:57
回覆 16# lam2506
退左gift card到 等下一批
作者: tuyylihk 時間: 2014-10-30 15:15
用過3部iPad(3->Air->Air2)
全部冇問題過...
反而部iPhone(4s->5->5s->6)真係次次都起碼要換一次...
(當然6未駛換
作者: wongja 時間: 2014-10-30 16:32
用過3部iPad(3->Air->Air2)
全部冇問題過...
反而部iPhone(4s->5->5s->6)真係次次都起碼要換一次...
(當然 ...
tuyylihk 發表於 2014-10-30 15:15
true iphone 5 都換過 (pwr button)
5s touch wood 無事
mini / mini 2 / ipad4 如果話非人為真係無換過。
作者: robchengo 時間: 2014-10-30 16:39
iPad Air 2 wifi 64G Gold bought at Casueway Bay Apple Store today, everything is fine..........
作者: 癲羊 時間: 2014-10-30 16:59
剛剛響fw買ipad mini 2, 第一部有明顯花痕,
第二部先正正常常
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-30 19:37
關左個mon之後望下有冇特別一點反光,有就係了
開著個mon check死點光點我都睇5到
另外我原本以為係mon面既碎,因為其實一開箱已有,但大部分都抹得走
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-30 19:41
師兄點check黃mon?我5想好似部note2咁對比先知黃到死
作者: bon1120 時間: 2014-10-30 20:55
師兄你買咩版本同顏色?
琴日去cwb想買32gb wifi黑色
但係冇貨
想睇睇fw會唔會有
作者: 癲羊 時間: 2014-10-30 20:57
Mini 2 16GB cellular
作者: ctl 時間: 2014-10-31 18:30
點check黃mon??
作者: 1234qweasd 時間: 2014-10-31 20:46
CWB 第一日 灰 64gb wifi 暫時未有問題
作者: bon1120 時間: 2014-10-31 23:12
唔該師兄
睇黎周圍都開始冇mini2 wifi版既貨
問左2,3間連鎖店都話冇
可能要經AOS先買到mini2
作者: kennylam25 時間: 2014-10-31 23:40
本帖最後由 kennylam25 於 2014-10-31 23:41 編輯
FW 尋日買左 16GB 金色 基本上冇問題(係背面有2點好細唔顯眼嘅黑色)
今日退左換 64GB 金色 都係冇問題(可能我見唔到有問題)
作者: Steven 時間: 2014-11-1 00:59
昨日去FW想買64G wifi銀色air2可惜無貨..
作者: cybershot 時間: 2014-11-1 01:06
LANECAFORD have a lot of stock.
作者: kennylam25 時間: 2014-11-1 03:52
師兄你試下大概晏晝1-3點左右打電話問左有冇貨先去
我部金色64GB wifi 都問左差唔多成個星期先買到(日日放學返學都去問
) 作者: Steven 時間: 2014-11-1 13:12
感謝師兄
我都係放學先去問..不過果晚已經6點幾..所以係打定輸數
作者: hanw0ng 時間: 2014-11-1 17:56
今日cwb買ipad air 2 有2粒大塵 機都味開
作者: gimmig 時間: 2014-11-1 18:20
一星期前又一城買左Air 2 64GB 灰色wifi。暫時未有問題。
作者: lam2506 時間: 2014-11-10 22:38
回覆 23# kenkenmy
拎過去display機度對比下就望到

