作者: 13131315 時間: 2014-10-21 13:12 標題: 轉左做"準備出貨中"
本帖最後由 13131315 於 2014-10-21 13:14 編輯
我部ipad air 2 金色 16gb 剛剛轉左做"準備出貨中",不知今個星期收不收到呢?

作者: cpk 時間: 2014-10-21 13:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chrislun 時間: 2014-10-21 20:56
回覆 1# 13131315
我16G WIFI 都係. 64 WIFI 就未轉
作者: chrislun 時間: 2014-10-22 23:08
剛剛16GB WIFI 出貸了 聽日收到
作者: kawa_bank 時間: 2014-10-22 23:26
64仲未出貨
作者: chrislun 時間: 2014-10-22 23:30
回覆 5# kawa_bank
yes, 重有部未出貨
作者: ZENKI6686 時間: 2014-10-22 23:31
我個部已經到左香港~~~
聽日派~~~~
作者: kawa_bank 時間: 2014-10-22 23:40
回覆 7# ZENKI6686
64!?
作者: ccl4 時間: 2014-10-22 23:54
你地幾點落單架?
我開售一個小時內落單,依家出貨日期被改到去最快11月3日送達,本來係10月30日
作者: him_ 時間: 2014-10-23 00:29
回覆 9# ccl4
我都係
作者: chrislun 時間: 2014-10-23 00:44
回覆 9# ccl4
應該係一開幾分鐘就買了16GB 金, 之後30分鐘後再買1 64GB 金
作者: oliver.lam 時間: 2014-10-23 00:50
已出貨 : 預計送達 23/10/2014 通過 標準運送
iPad Air 2 Wi-Fi 16GB - 金色
作者: akitohk 時間: 2014-10-23 00:55
仲諗住walk-in會快過AOS, 今次中招了
作者: 50144 時間: 2014-10-23 01:37
Base on last year's Air and mini 2 screen problem, I would prefer buying from ARS... Can check the iPad instantly.... Easier exchange or return....
作者: ZENKI6686 時間: 2014-10-23 08:09
yes
作者: tuyylihk 時間: 2014-10-23 09:44
不過IR快過AOS
作者: akitohk 時間: 2014-10-23 10:19
thanks for info
岩岩訂到air 2 lte 64gb silver
作者: ccl4 時間: 2014-10-23 11:40
岩岩?一直都顯示無貨喎,咁神奇
你講緊 IR 定 AOS 呀?
作者: akitohk 時間: 2014-10-23 11:54
本帖最後由 akitohk 於 2014-10-23 11:56 編輯
十點幾個陣IR FW銀LTE除左16gb
其他都有貨啊,係cwb ifc無貨
[attach]1728644[/attach]
係10:18
作者: ccl4 時間: 2014-10-23 11:56
我八點幾個時入,金銀兩色,三間店都無lte喎,唔通後來又放貨

作者: lonelyboy888 時間: 2014-10-23 13:59
我都啱啱轉左準備出貨中,請問知唔知會幾耐收到貨呢?
作者: ricky828 時間: 2014-10-23 14:35
回覆 21# lonelyboy888
通常2-3日內,要睇下運氣
作者: pullip 時間: 2014-10-23 15:01
我開賣第二日至落單, 剛剛都轉左準備出貨!
最遲星期一有啦掛?!
作者: lonelyboy888 時間: 2014-10-23 18:32
Thank you thank you!
作者: tszyan29 時間: 2014-10-23 18:45
我原本凌晨轉出貨中,下午突然又轉返pi,順便cut鬼埋佢,ir買好過
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: zitax 時間: 2014-10-23 21:36
AOS Air2 64G 已出貨
作者: kiwong 時間: 2014-10-23 21:46
我原本凌晨轉出貨中,下午突然又轉返pi,順便cut鬼埋佢,ir買好過
(Sent from EPC Pocket iPhone app) ...
tszyan29 發表於 2014-10-23 18:45
師弟你好彩啦,大把平貨啦....
成街蟹貨啦.......
作者: tszyan29 時間: 2014-10-23 22:33
回覆 27# kiwong
都算係,但我本身諗住一半自用
有水位就放,而家可以去鋪面試咗先決定
(Sent from EPC Pocket iPhone app)

