Board logo

標題: 轉左做"準備出貨中" [打印本頁]

作者: 13131315    時間: 2014-10-21 13:12     標題: 轉左做"準備出貨中"

本帖最後由 13131315 於 2014-10-21 13:14 編輯

我部ipad air 2 金色 16gb 剛剛轉左做"準備出貨中",不知今個星期收不收到呢?
作者: cpk    時間: 2014-10-21 13:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chrislun    時間: 2014-10-21 20:56

回覆 1# 13131315


    我16G WIFI 都係. 64 WIFI 就未轉
作者: chrislun    時間: 2014-10-22 23:08

剛剛16GB WIFI 出貸了 聽日收到
作者: kawa_bank    時間: 2014-10-22 23:26

64仲未出貨
作者: chrislun    時間: 2014-10-22 23:30

回覆 5# kawa_bank


    yes, 重有部未出貨
作者: ZENKI6686    時間: 2014-10-22 23:31

我個部已經到左香港~~~
聽日派~~~~
作者: kawa_bank    時間: 2014-10-22 23:40

回覆 7# ZENKI6686


    64!?
作者: ccl4    時間: 2014-10-22 23:54

你地幾點落單架?
我開售一個小時內落單,依家出貨日期被改到去最快11月3日送達,本來係10月30日
作者: him_    時間: 2014-10-23 00:29

回覆 9# ccl4

我都係
作者: chrislun    時間: 2014-10-23 00:44

回覆 9# ccl4


    應該係一開幾分鐘就買了16GB 金, 之後30分鐘後再買1 64GB 金
作者: oliver.lam    時間: 2014-10-23 00:50

已出貨 : 預計送達 23/10/2014 通過 標準運送

iPad Air 2 Wi-Fi 16GB - 金色


作者: akitohk    時間: 2014-10-23 00:55

仲諗住walk-in會快過AOS, 今次中招了
作者: 50144    時間: 2014-10-23 01:37

仲諗住walk-in會快過AOS, 今次中招了
akitohk 發表於 2014-10-23 00:55


Base on last year's Air and mini 2 screen problem, I would prefer buying from ARS... Can check the iPad instantly.... Easier exchange or return....
作者: ZENKI6686    時間: 2014-10-23 08:09

回覆  ZENKI6686


    64!?
kawa_bank 發表於 2014-10-22 23:40


yes
作者: tuyylihk    時間: 2014-10-23 09:44

仲諗住walk-in會快過AOS, 今次中招了
akitohk 發表於 2014-10-23 00:55

不過IR快過AOS
作者: akitohk    時間: 2014-10-23 10:19

不過IR快過AOS
tuyylihk 發表於 2014-10-23 09:44


thanks for info
岩岩訂到air 2 lte 64gb silver
作者: ccl4    時間: 2014-10-23 11:40

thanks for info
岩岩訂到air 2 lte 64gb silver
akitohk 發表於 2014-10-23 10:19



    岩岩?一直都顯示無貨喎,咁神奇
你講緊 IR 定 AOS 呀?
作者: akitohk    時間: 2014-10-23 11:54

本帖最後由 akitohk 於 2014-10-23 11:56 編輯
岩岩?一直都顯示無貨喎,咁神奇
你講緊 IR 定 AOS 呀?
ccl4 發表於 2014-10-23 11:40


十點幾個陣IR FW銀LTE除左16gb
其他都有貨啊,係cwb ifc無貨

[attach]1728644[/attach]

係10:18
作者: ccl4    時間: 2014-10-23 11:56

十點幾個陣IR FW銀LTE除左16gb
其他都有貨啊,係cwb ifc無貨
akitohk 發表於 2014-10-23 11:54



    我八點幾個時入,金銀兩色,三間店都無lte喎,唔通後來又放貨
作者: lonelyboy888    時間: 2014-10-23 13:59

我都啱啱轉左準備出貨中,請問知唔知會幾耐收到貨呢?
作者: ricky828    時間: 2014-10-23 14:35

回覆 21# lonelyboy888

通常2-3日內,要睇下運氣
作者: pullip    時間: 2014-10-23 15:01

我開賣第二日至落單, 剛剛都轉左準備出貨!
最遲星期一有啦掛?!
作者: lonelyboy888    時間: 2014-10-23 18:32

回覆  lonelyboy888

通常2-3日內,要睇下運氣
ricky828 發表於 2014-10-23 02:35 PM


Thank you thank you!
作者: tszyan29    時間: 2014-10-23 18:45

我原本凌晨轉出貨中,下午突然又轉返pi,順便cut鬼埋佢,ir買好過

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: zitax    時間: 2014-10-23 21:36

AOS Air2 64G 已出貨
作者: kiwong    時間: 2014-10-23 21:46

我原本凌晨轉出貨中,下午突然又轉返pi,順便cut鬼埋佢,ir買好過

(Sent from EPC Pocket iPhone app) ...
tszyan29 發表於 2014-10-23 18:45


師弟你好彩啦,大把平貨啦....
成街蟹貨啦.......
作者: tszyan29    時間: 2014-10-23 22:33

回覆 27# kiwong

都算係,但我本身諗住一半自用
有水位就放,而家可以去鋪面試咗先決定

(Sent from EPC Pocket iPhone app)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2