標題: IPAD AIR 2 SCREEN一問 [打印本頁]
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-18 03:54 標題: IPAD AIR 2 SCREEN一問
其實自從IPAD3到AIR2
個SCREEN一直都係用緊RETINA同埋2048 x 1536 RESOLUTION
雖然我睇返AIR介紹個時話色域係大左
但其實係咪基本上用緊同一隻MON?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |