標題: iPad Air 求救!! [打印本頁]
作者: xWxMxCx 時間: 2014-9-25 19:35 標題: iPad Air 求救!!
小弟部air吾知點解呢輪成日差好曬電之後熄機收埋佢,到下一次開機歌陣就會出現冇曬電的介面,但系開機用歌時既用電就正常,一到待機d電就洗得仲快過用緊歌時。求CHING們救救我的iPad
作者: tszyan29 時間: 2014-9-25 21:30
有冇jb?
最簡單係先restore一次
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: xWxMxCx 時間: 2014-9-25 21:43
回覆 2# tszyan29
7.0.4 jb左
之前用都好正常....
作者: tszyan29 時間: 2014-9-25 21:46
上7.12
之後不要jb住
睇一晚仲有無事
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: xWxMxCx 時間: 2014-9-25 22:34
回覆 4# tszyan29
iOS7個認證仲未關閉?
作者: yupikachu 時間: 2014-9-25 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszyan29 時間: 2014-9-26 00:37
仲可以,值得上7.12
作者: xWxMxCx 時間: 2014-9-26 09:12
好的吾該師兄們~

