Board logo

標題: iPad Air 求救!! [打印本頁]

作者: xWxMxCx    時間: 2014-9-25 19:35     標題: iPad Air 求救!!

小弟部air吾知點解呢輪成日差好曬電之後熄機收埋佢,到下一次開機歌陣就會出現冇曬電的介面,但系開機用歌時既用電就正常,一到待機d電就洗得仲快過用緊歌時。求CHING們救救我的iPad
作者: tszyan29    時間: 2014-9-25 21:30

有冇jb?
最簡單係先restore一次


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: xWxMxCx    時間: 2014-9-25 21:43

回覆 2# tszyan29


    7.0.4 jb左
之前用都好正常....
作者: tszyan29    時間: 2014-9-25 21:46

回覆  tszyan29


    7.0.4 jb左
之前用都好正常....
xWxMxCx 發表於 2014-9-25 21:43
上7.12
之後不要jb住
睇一晚仲有無事


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: xWxMxCx    時間: 2014-9-25 22:34

回覆 4# tszyan29


   iOS7個認證仲未關閉?
作者: yupikachu    時間: 2014-9-25 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszyan29    時間: 2014-9-26 00:37

回覆  tszyan29


   iOS7個認證仲未關閉?
xWxMxCx 發表於 2014-9-25 22:34

仲可以,值得上7.12
作者: xWxMxCx    時間: 2014-9-26 09:12

好的吾該師兄們~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2