Board logo

標題: 而家部 iPad 3 係 IOS 5.1.1, 想升到 IOS 6.1.3, 有冇計?? [打印本頁]

作者: axg    時間: 2014-5-15 15:44     標題: 而家部 iPad 3 係 IOS 5.1.1, 想升到 IOS 6.1.3, 有冇計??

部機本身冇JB, 講問係咪要先JB 左先有得搞?? 謝謝大家幫忙
作者: ilovecable    時間: 2014-5-16 23:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antonycc    時間: 2014-5-17 12:39

部機本身冇JB, 講問係咪要先JB 左先有得搞?? 謝謝大家幫忙  ...
axg 發表於 2014-5-15 15:44


直升 7.1.1 啦
作者: s140514    時間: 2014-5-19 08:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: axg    時間: 2014-5-20 00:36

回覆 2# ilovecable
Thx ching
作者: axg    時間: 2014-5-20 00:37

回覆 3# antonycc
之前玩過個Fd 部iPad 3 iOS 7.1.1, 都係有少少lag





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2