作者: axg 時間: 2014-5-15 15:44 標題: 而家部 iPad 3 係 IOS 5.1.1, 想升到 IOS 6.1.3, 有冇計??
部機本身冇JB, 講問係咪要先JB 左先有得搞?? 謝謝大家幫忙
作者: ilovecable 時間: 2014-5-16 23:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antonycc 時間: 2014-5-17 12:39
直升 7.1.1 啦
作者: s140514 時間: 2014-5-19 08:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: axg 時間: 2014-5-20 00:36
回覆 2# ilovecable
Thx ching
作者: axg 時間: 2014-5-20 00:37
回覆 3# antonycc
之前玩過個Fd 部iPad 3 iOS 7.1.1, 都係有少少lag

