標題: 今年6月會去日本旅行,想問下有冇D離線地圖APP推介呢,THX [打印本頁]
作者: shing0719 時間: 2014-4-11 13:07 標題: 今年6月會去日本旅行,想問下有冇D離線地圖APP推介呢,THX
今年6月會去日本旅行,到時會帶埋部IPAD去
想問下IPAD有冇D離線地圖,旅遊APP,介紹個D景點同點搭車個D APP丫?
或者有冇D基本旅行用語個類APP呢???
希望有試過將IPAD當做旅遊伴侶GE CHING可指教一下,THX
作者: 邪惡的化身 時間: 2014-4-11 13:55
地圖建議唔用離線, 用google map就得
點搭車用 "乗換案內"
作者: shing0719 時間: 2014-4-11 17:30
你指去到日本買張日費漫遊個d卡嗎?咁會唔會好貴??
作者: metralfields 時間: 2014-4-11 17:48
You can buy Bmobile sim card. Go to yahxx to search it. about $40 per day.
作者: metralfields 時間: 2014-4-11 17:49
Or buy it here. And pick up at hotel.
http://www.bmobile.ne.jp/english/
