Board logo

標題: 現在出IPAD AIR會唔會太遲? [打印本頁]

作者: 詩仔    時間: 2014-4-1 23:34     標題: 現在出IPAD AIR會唔會太遲?

我唔趕住用,定係等佢夏天出新機先買比較好
作者: lam33369369    時間: 2014-4-2 00:09

回復 1# 詩仔
唔趕用就等啦,不過我諗下部升級唔多
作者: iam886    時間: 2014-4-2 00:14

一係你等到9月..........
作者: dee30    時間: 2014-4-2 00:36

唔趕用當然就等出年一月特價日先買啦
作者: ming8k    時間: 2014-4-2 00:52

唔趕住用當然等下啦
作者: edmond_wong    時間: 2014-4-2 09:09

等下一代,應該會有2g ram
作者: 邪惡的化身    時間: 2014-4-2 09:48

我覺得唔遲喎...反正下一代應該唔會太大變化
我宜家用緊GPAD都諗住買多部air放屋企
作者: lazybee    時間: 2014-4-2 12:29

都係果句"早買早享受,遲買平幾舊"
作者: tommychow0811    時間: 2014-4-2 22:04

我估下代會出金色同有埋Touch ID
用緊IPAD 3 等下代金色就轉,如果無就算
作者: pakchi70    時間: 2014-4-2 22:21

我估下代會出金色同有埋Touch ID
用緊IPAD 3 等下代金色就轉,如果無就算 ...
tommychow0811 發表於 2-4-2014 10:04 PM


如果佢下代加大mon或者有touch id都會買
作者: pcjai94    時間: 2014-4-9 09:28

點會遲呀, ipad用你最少兩三年
作者: acky    時間: 2014-4-9 10:37

唔趕住用當然等新機先買比較好, 因為新嘢一出, 舊嘢實減價!
作者: iam886    時間: 2014-4-9 21:38

重有半年比你玩. 你話遲唔遲....
作者: starcube168    時間: 2014-4-11 18:38

早買早享受 ! 最重要嘅係ipad回收價高,到時想trade in 新model都唔㑹蝕好多,唔同android跌價快,一出機就唔見一節

via HKEPC Reader
作者: leo198    時間: 2014-4-12 15:20

回復 8# lazybee


    ...  有無搞錯.. 又講呢D..
好悶呀.
作者: kenkenmy    時間: 2014-4-14 16:16

我同樓主一樣諗法~想買又覺得呢一刻先買太遲
我睇法係會等下一代~反正APPLE既產品你等幾內都5會跌太多
除非有新品出現~所以反正都無用開就再等下先~
如果有用開既就更加5洗換住~捱多佢幾個月LA- -
作者: kenkenmy    時間: 2014-4-14 17:46

等下一代,應該會有2g ram
edmond_wong 發表於 2014-4-2 09:09


今日有報告出IPHONE6都仲係1G RAM~
咁應該5會出2G了- -"
作者: romrom    時間: 2014-4-15 00:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gk1250    時間: 2014-4-15 09:10

等到你認為適當時先買
作者: hirodo    時間: 2014-4-15 12:59

等下又一代~ 等下又一代~~ 下下等應該唔洗買~
作者: tong6388    時間: 2014-4-15 13:24

用梗iPad 3, 等下一代才換
作者: fung_peace    時間: 2014-4-16 15:26

個人覺得呢家買唔遲,
因為air比起之前的幾代有好大的進步(重量,效能上)
即使出新都好,都唔會有好大進步而令你後悔

正所謂早買早享受,覺得有需要就買吧
作者: georgekei    時間: 2014-4-16 16:35

個人覺得呢家買唔遲,
因為air比起之前的幾代有好大的進步(重量,效能上)
即使出新都好,都唔會有好大進步而令 ...
fung_peace 發表於 2014-4-16 15:26



    同意,我覺得pad air2代到時只是加番丁點嘢,好似報章預計咁只加個指紋認證,提高個鏡頭解像度,提高少少個核心時脈,咁又叫做新品
所以話想trade機,自己覺得合理就算,我有friend係兇宅做,買pad air 有折,我都廢事煩,去胃信吹部32GB pad air 算數
作者: 邪惡的化身    時間: 2014-4-16 23:28

本帖最後由 邪惡的化身 於 2014-4-16 23:30 編輯

好簡單, 當下面3個條件是但一個成立既時候, 你先諗下應唔應該等, 否則想要就買
1.下一代既轉變唔會好過宜家好多=>no...4代到air快又輕左咁多, 下一代仲有乜突破?
2. 好快會出下一代=>no...仲要等半年
3. 好快會減價=>no...新年個日減價過左, 都係仲要等半年

NO...NO...NO
咁買啦
作者: ming8k    時間: 2014-4-17 10:36

等下又一代~ 等下又一代~~ 下下等應該唔洗買~
hirodo 發表於 15/4/2014 12:59


永遠都係睇住人把開心使用,而自己就日諗夜諗究竟幾時買好呢
作者: ming8k    時間: 2014-4-17 10:37

回復  lazybee


    ...  有無搞錯.. 又講呢D..
好悶呀.
leo198 發表於 12/4/2014 15:20



耐唔耐就有呢類post





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2