標題: [配件] 新手一問大家ipad air 有冇用筆/有冇好介紹? [打印本頁]
作者: simonluk 時間: 2014-3-24 22:51 標題: 新手一問大家ipad air 有冇用筆/有冇好介紹?
小弟最近想換平板 左念右念之下最後都係簡左ipad air
吾知大家有冇用開D咩筆係好用架呢?
因為想用黎寫下字.
如果要同支筆一樣樣果款(吾係一個黑色半圓膠果隻)又會吾會好貴?
請賜教

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |