作者: mkid 時間: 2014-2-9 20:06 標題: 大家e +為左甚麼而要 JB ?
大家e +為左甚麼而要 JB ?
遊戲 ?
工具軟件 ?
定其他 ?
作者: vifung 時間: 2014-2-9 20:18
情意結
作者: soccergoal 時間: 2014-2-9 20:19
裝布卡有full screen~
作者: ISSASO 時間: 2014-2-9 21:40
九方輸入法
作者: wing1234 時間: 2014-2-9 22:19
無jb.....我部 ipad 都唔打機..........就咁用幾好啊 :)
作者: chiwaib 時間: 2014-2-9 22:26
XMBC ~~~!!
作者: akitohk 時間: 2014-2-10 00:24
以前為whatsapp,為布卡
依家whatsapp有方法copy n paste,布卡之前上內地app store有得下載
所以依家無jb
作者: iam886 時間: 2014-2-10 02:38
去廣告,
裝 swipeselection ,
裝快速手勢開APP,
用 card reader 直接開影片/ 相 睇.
下排ICON 可顯示七個ICON .
八門神器 改GAME .
突破IP 直睇 優酷, 用 天天動聽, 酷我聽聽.
自定快速鍵.
folder ICON 排列改為4 X 4 ........
各大模擬器. 流暢過行 NDS , PS GAME..
APPSYNC 安自家APP 如 布卡漫畫. 快牙破解版......
重有好多好處.......
作者: 16477 時間: 2014-2-10 09:52
去廣告,
裝 swipeselection ,
裝快速手勢開APP,
用 card reader 直接開影片/ 相 睇.
下排ICON 可顯示七 ...
iam886 發表於 2014-2-10 02:38
重可裝防毒軟件......

作者: 62331255 時間: 2014-2-10 09:56
裝布卡.XMBC
加上部iPAD 1 裝埋phoneitpad
作者: happyt610 時間: 2014-2-10 09:59
XBMC 係主因
作者: yukashing 時間: 2014-2-10 10:16
又唔係話逼切需要ge程度,不過jb相對android root來講,難度更加低,要還原都好簡單,玩下有乜所謂
作者: hirodo 時間: 2014-2-10 10:33
以前JB為左whatsapp可以轉鈴聲... 裝Unrestrictor 4G扮用緊wifi
依家只為block call.... 遲下唔JB
作者: zero981210 時間: 2014-2-10 10:46
本帖最後由 zero981210 於 2014-2-10 10:47 編輯
主因係XBMC,次要少少既係布卡(手上部古董ANDROID TAB上網好慢,間吾時僧拎IPAD開布卡睇)
可有可無既原因係用手勢一次過CLOSE APPS,RETINAPAD
作者: lordvalkyrie 時間: 2014-2-10 10:53
我覺得係為左"斷蕉"
作者: chiwaib 時間: 2014-2-10 11:24
What is "斷蕉" ?
作者: fung_peace 時間: 2014-2-10 11:45
未JB,不過睇上去好似未有JB的必要
作者: wing1234 時間: 2014-2-10 12:25
每次update都好煩。。。。我越用越懶
作者: sniperbb 時間: 2014-2-10 15:30
本帖最後由 sniperbb 於 2014-2-10 15:35 編輯
JB 係為左裝布卡 & XBMC
作者: siusinsin 時間: 2014-2-10 16:53
作者: cykwok 時間: 2014-2-10 18:15
老實講為省錢.
作者: 千葉涼平 時間: 2014-2-12 04:19
unlock lte
作者: takumitong 時間: 2014-2-12 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimmyboy 時間: 2014-2-12 20:56
回復 8# iam886
cHing 有咩card reader for ipad use 介紹呀
thank you
作者: free6836 時間: 2014-2-13 10:04
我係為左唔洗俾錢買game.....
起馬可以節省成千銀買game
作者: kenny19 時間: 2014-2-14 00:00
iPad 版布卡
作者: takkie 時間: 2014-2-14 13:12
No money for app

