Board logo

標題: ipad Air - 16G or 32G ?? [打印本頁]

作者: SDRAM    時間: 2013-10-27 18:04     標題: ipad Air - 16G or 32G ??

Hi Ching,

I am first time to visit Apple world because of  my monster's homework.  I want to buy ipad air but dont know the different between 16G or 32G. Does it worth to buy 32G if just for Ebook, educational apps, etc?

Please kindly advise. Thanks all in advance.
作者: tuyylihk    時間: 2013-10-27 18:33

homework?我諗樓主應該仲後生
我只想講,對於後生既黎講為左某樣用途買返黎
但如果佢仲有其他好多用途架話,好大機會會想試..然後...

不過就算係咁
32G理論上九成都會夠唒,又唔駛上到64G
作者: SDRAM    時間: 2013-10-27 19:13

本帖最後由 SDRAM 於 2013-10-27 23:29 編輯

回復 2# tuyylihk


    Thanks for your reply. It is for my children.  I am already an old dog.  I agree that 64G should be more than enough. So, I think about 16G or 32G.  If it will not download any film, does 16G be enough?

Thanks again.
作者: laughing    時間: 2013-10-27 19:15

我唔打機16gb都爭D,32gb吧
作者: SDRAM    時間: 2013-10-27 19:24

回復 4# laughing
Thanks for advice. Then, I will select 32G.
作者: tuyylihk    時間: 2013-10-27 21:15

回復  tuyylihk


    Thanks for your reply. It is for my children.  I am already an old dog.  I agr ...
SDRAM 發表於 2013-10-27 19:13

比個參考你
我既32G iPhone5有一半係apps一半係片
我iPad3 16G就全部係apps(多數係game)
作者: LoBo    時間: 2013-10-27 23:10

比個參考你
我既32G iPhone5有一半係apps一半係片
我iPad3 16G就全部係apps(多數係game) ...
tuyylihk 發表於 2013-10-27 09:15 PM


好小睇片,就算睇會用 APPS係ROUTER 既硬碟直接STREAM攞黎睇,如果只係安裝GAME,16G夠唔夠用?我從來未買過IPAD IPHONE係無經驗新手,現在D高清GAME係唔係好大食?
作者: sandoeman    時間: 2013-10-27 23:19

32 先夠
作者: SDRAM    時間: 2013-10-27 23:31

回復 6# tuyylihk

Thanks again.
That's means 16G will be marginal fit the request.

Then, I will keep to the choice 32G.
作者: tuyylihk    時間: 2013-10-28 00:09

好小睇片,就算睇會用 APPS係ROUTER 既硬碟直接STREAM攞黎睇,如果只係安裝GAME,16G夠唔夠用?我從來未買過I ...
LoBo 發表於 2013-10-27 23:10

其實基本上都唔會太大,一隻玩得比較長既通常一兩百MB一隻
但如果係裝好似無盡之刃呢類大作就可能以GB做單位

老實講16G真係幾易爆,不過如果你唔介意不時刪梗D就冇所謂
如果裝片就肯定唔夠
作者: kof2002    時間: 2013-10-28 02:00

本帖最後由 kof2002 於 2013-10-28 02:01 編輯

反而想知一般16,32定64在二手市場比較保值?  另外睇影片多有無其他方案解決, 因為太大食。
作者: tuyylihk    時間: 2013-10-28 09:12

反而想知一般16,32定64在二手市場比較保值?  另外睇影片多有無其他方案解決, 因為太大食。 ...
kof2002 發表於 2013-10-28 02:00

觀察呢幾年似乎都係16>64>=32
作者: MobyDick    時間: 2013-10-28 10:01

反而想知一般16,32定64在二手市場比較保值?  另外睇影片多有無其他方案解決, 因為太大食。 ...
kof2002 發表於 2013-10-28 02:00



睇影片多, the bigger the better.
作者: kof2002    時間: 2013-10-28 13:56

4G 定WiFi 較保值? streaming video 去解決容量可行嗎?
作者: rabbit82047    時間: 2013-10-28 13:59

反而想知一般16,32定64在二手市場比較保值?  另外睇影片多有無其他方案解決, 因為太大食。 ...
kof2002 發表於 2013-10-28 02:00


16G 二手價好好多, 二手一般都收得返六成
storage 每上一級要 +800, 但放二手每級都係多兩三百 (25~40%), 差好多

睇片可以開 NAS, iPad 基本唔會放片, 16G 就夠, 不過一定要有 WIFI
如果係長途車上睇, 最好都係上 32G, 16G 計埋 系統同apps, 都只係得 4/5 G 放片, 成日要洗片
作者: 進滕光    時間: 2013-10-28 14:56

回復 11# kof2002


   
通常長期自用的話,以有點容量要求既,越大越抵用越 Free。但係論保值,就記憶體最普遍既”即 16GB” 最保值,記憶體二手黎講唔多值錢。
作者: yukashing    時間: 2013-10-28 17:03

隔代升級ge話,都係32GB穩陣d
作者: bobopig    時間: 2013-10-29 00:32

Hi Ching,

I am first time to visit Apple world because of  my monster's homework.  I want to buy i ...
SDRAM 發表於 2013-10-27 18:04



    MONSTER ??????
作者: mousetang123    時間: 2013-10-29 01:34

我prefer 32GB
16GB有好多fd都話唔夠用
作者: SDRAM    時間: 2013-10-29 11:35

回復 18# bobopig

If you become a parent, you may understand "son/daughter = monster".
"Son/daughter = lovely kids, sometimes"
作者: leocoker    時間: 2013-10-29 16:11

自用32起跳好d
作者: WildChild    時間: 2013-10-29 23:57

用緊16G,其實都夠,睇高清片不如用腦stream(前題係用WIFI多), 電子野好快fade out, 16G保值到時放左佢買過部仲好喇!
作者: stanychan    時間: 2013-10-30 18:18

起碼32G先夠用,16G好快滿。
作者: PYA    時間: 2013-10-30 19:55

有NAS 16G就夠, 無就16G以上比較好
作者: sodimpuis    時間: 2013-10-30 20:18

諗緊買LTE 定wifi 差成千蚊..
作者: bobopig    時間: 2013-10-31 01:22

回復  bobopig

If you become a parent, you may understand "son/daughter = monster".
"Son/daughter = ...
SDRAM 發表於 2013-10-29 11:35



    可能係文他,專有詞語. 唔識.
我本字典MONSTER 係怪獸.

女可能乖D, 仔唔乖話, 百厭, 就打到佢扒街要佢收聲. 唔會變怪獸. 做港孩.
作者: hihihi123hk    時間: 2013-10-31 11:46

回復 25# sodimpuis

仲要比多個月費比 4G
作者: hihihi123hk    時間: 2013-10-31 11:46

回復 25# sodimpuis

仲要比多個月費比 4G
作者: hihihi123hk    時間: 2013-10-31 11:46

回復 25# sodimpuis

仲要比多個月費比 4G
作者: hihihi123hk    時間: 2013-10-31 11:46

回復 25# sodimpuis

仲要比多個月費比 4G





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2