作者: smkingking 時間: 2013-9-12 13:57 標題: iphone5s 已冇驚喜,不如傾下IPAD5又會點
你估.....................
作者: keithfc 時間: 2013-9-12 14:35
可發展都差不多啦, 應該下一代都係加下硬件既野, ram, cpu, 加返個 指紋認證, 無咩好加啦..... 一係就又突然有個科技突破.... 不過都無咩可能.
作者: agent_smith 時間: 2013-9-12 14:41
唔會有驁喜,最多咪出retina display 嘅 ipad mini
作者: kasterli 時間: 2013-9-12 15:08
5s 又 true tone 又 64bit 又 touchId 都叫無驚喜?
作者: jabawack 時間: 2013-9-12 15:46
應該無乜驚喜, 但有進步:
A7X, improved LTE support, TD-LTE support, more memory, enhanced camera, enhancement facetime camera, smaller size, reduced weight
其實硬件上仲可以有乜驚喜? 一切要等應用上有突破, 但突破通常要好耐先出現一次
作者: trendhk 時間: 2013-9-12 16:48
我都唔知佢地想有咩驚喜
作者: ms2e 時間: 2013-9-12 16:51
会不会出个6-6.5吋nano pad?
作者: rickyso 時間: 2013-9-12 17:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 惡魔城城主 時間: 2013-9-12 17:06
趺左落地下時(或者掉左部手機出去), 講出"暗號"手機會自動吸番上隻手上面
p.s 鋼鐵3
作者: a886 時間: 2013-9-12 17:14
本帖最後由 a886 於 2013-9-12 17:15 編輯
回復 4# kasterli
咩叫驚喜,你明唔明依個字點解架
由IP4S 開始佢啲SPEC 未出已經流哂出黎,就算佢部機識飛都唔叫驚喜啦

如果佢係個晚無啦啦出部放大版IPHONE 出黎,咁就好有驚喜啦~
作者: lam33369369 時間: 2013-9-12 17:21
回復 2# keithfc
最好上埋2GB RAM+>550g 同埋 個HOME鍵唔好再用實體鍵(9成9唔會)
作者: indigo 時間: 2013-9-12 17:31
唔用實體鍵?
又會比人話抄 android.作者: dee30 時間: 2013-9-12 17:36
13 inch 新iPad
作者: lam33369369 時間: 2013-9-12 17:53
回復 12# indigo
首先要肯定實體鍵係邊部機出先?功能型電話實體鍵既果D係咪都同smart phone既一樣原理先?如果係就要追到好似之前
作者: manlung803 時間: 2013-9-12 19:10
其實真係無太大改進空間了,外型應該都係mini果種風格
除左固定升級CPU RAM...等等外
個人希望...
唔影響持航力下大幅降低重量
前置鏡頭可以1080p高清FaceTime
後置鏡頭比番粒LED燈
改為非鏡面螢幕
作者: y2kming 時間: 2013-9-12 19:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk 時間: 2013-9-12 21:50
又係
指紋開鎖
薄邊
同埋MAC 一齊 用 有特別FUNCTION
作者: sandoeman 時間: 2013-9-12 22:09
D人想要會飛的iphone 先驚喜
作者: p333 時間: 2013-9-12 22:42
如果輕咗都算係一個驚喜
作者: MobyDick 時間: 2013-9-12 22:58
I don't think there will be surprise in ipad5. Only improvement, like iPad mini 2 with retina display.
For iPhone, 5 in screen is a surprise, due to apple's stubbornness to refuse to increase iPhone screen size.
作者: C.K.F. 時間: 2013-9-12 23:39
正所謂欲加之罪, 何患無辭.
算把啦, 就算IPHONE真係出到曉飛, 到時D人又會話佢飛唔到去火星, 冇驚喜嫁嘞.
作者: sliva 時間: 2013-9-13 02:20
新iPad 我想佢輕D 比較緊要 同埋IPAD4既發熱量明顯比較多用,因為用左RETINA既可能 希望可以有改善既機會
作者: Harley-Davidson 時間: 2013-9-13 06:27
回復 6# trendhk
部機識飛囉
就算Screen大咗都可以話冇驚喜嘅
作者: kasterli 時間: 2013-9-13 09:37
本帖最後由 kasterli 於 2013-9-13 09:39 編輯
True Tone / 64 bit A7 幾時有出過 Rumor?
最多咪淨知有兩個 LED, 但點用之前邊個知?
仲有邊個知佢 Support OpenGL ES 3?
M7 呢?
作者: mcdull 時間: 2013-9-13 10:14
Touch ID.... 有乜作用? 真係會secure左咩? 偷入指膜一d都唔難. 分分鐘taobao遲d就有呢d矽膠賣.
TrueTone 真係睇過先知. 不過所有手機既flash都射程有限. 用途唔多. 做好high ISO 既noise control最實際.
64bit.. 我家用既電腦.. 用64bit定32bit我真係分唔到有乜分別.
作者: xingdec 時間: 2013-9-13 10:40
我諗唔會有咩驚喜, 我淨係想知幾時公佈, 幾時新IPAD買?
作者: jabawack 時間: 2013-9-13 10:51
現代的生物認證技術早已經唔o甘樣俾人 fake 到了
作者: mcdull 時間: 2013-9-13 10:58
http://www.nydailynews.com/news/ ... s-article-1.1288373
發生冇耐..
作者: jabawack 時間: 2013-9-13 11:09
部機係乜型號? 用緊第幾代技術? 我估你實知的
作者: tuyylihk 時間: 2013-9-13 11:10
本帖最後由 tuyylihk 於 2013-9-13 11:12 編輯
True Tone / 64 bit A7 幾時有出過 Rumor?
最多咪淨知有兩個 LED, 但點用之前邊個知?
仲有邊個知佢 Sup ...
kasterli 發表於 2013-9-13 09:37
64bit有出過,只係大多數都認為係假
不過估唔到蘋果真係咁快手...但其實有換心(PowerPC->x86)前科都唔太奇怪
但根本多數人對64bit都冇乜概念,只係以為支援Ram多d
咪又話冇驚喜囉
M7真係冇Rumor又估唔到
不過呢種sensor又係冇乜人在意
又話冇驚喜囉
而家d人只係對加大mon,氣壓計呢類先覺得有驚喜
有乜辦法
大部份人對d唔識睇,睇唔到既野係冇感覺架
即使係效能佢地都剩係識睇跑分
所以***咪一直將d數字加大囉
作者: kasterli 時間: 2013-9-13 11:30
有時真係覺得果班淨睇數字大就等於好既人係破壞緊個市場
反而咩都唔識果班仲容易感覺到一部機係好係差
作者: 怪盜^o^雷斯 時間: 2013-9-13 11:30
根據話冇驚喜O既人....畀佢有驚喜應該係
出 10" iPhone & 5" iPad...XDDDD
作者: 怪盜^o^雷斯 時間: 2013-9-13 11:31
回復 31# kasterli
所以玩家心態永遠做唔到 Marketing....
作者: jabawack 時間: 2013-9-13 11:35
恐怕下代要搭載 塞可繆系統 才叫有驚喜

作者: kasterli 時間: 2013-9-13 11:36
Touch ID.... 有乜作用? 真係會secure左咩? 偷入指膜一d都唔難. 分分鐘taobao遲d就有呢d矽膠賣.
TrueTon ...
mcdull 發表於 2013-9-13 10:14
Password 一樣大把方法 crack, 亦都一 d 都唔難,你會唔會話而家 D 野有 password 無作用?
Truetone 係要睇過先知,佢個定位都係 for 人像,射程已經係 out of scope
32bit / 64bit 轉左你都唔覺先正正係 Apple 之前勁既地方,你睇下 Windows 32bit 上 64bit 做對比就知。
programming 層面,轉左 64bit 對 performence 真係同 32bit 差好遠,一個 adobe series 就已經睇得出
作者: jabawack 時間: 2013-9-13 11:44
Password 一樣大把方法 crack, 亦都一 d 都唔難,你會唔會話而家 D 野有 password 無作用?
Truetone 係 ...
kasterli 發表於 2013-9-13 11:36
我倒想看看 Google 為 Android 加入 64 bit 支援及 biometric sensor 時, 他們會說甚麼?

作者: mcdull 時間: 2013-9-13 11:48
Password 一樣大把方法 crack, 亦都一 d 都唔難,你會唔會話而家 D 野有 password 無作用?
Truetone 係 ...
kasterli 發表於 2013-9-13 11:36
password.. 你比人偷左可以轉, 指摸, 如果你知道比人copy左.......... well.. 用返password囉.
係windows.. adobe 既 performance improve 係 adobe 功勞. 同 ipad 唔同, 佢一定到出返32bit compatible App 比 舊device. 實際改變.. 真係可以話你講既好勁.... "唔多覺".
作者: a886 時間: 2013-9-13 11:55
回復 24# kasterli
True tone 仲講得通
64bit同openngl3 一般用家會識係咩?
跟本一般user跟本唔會理,依啲資訊係俾dev睇。
作者: a886 時間: 2013-9-13 11:57
回復 36# jabawack
64bit cpu and機會用係一定架啦,唔用點打爆4gb?
作者: tuyylihk 時間: 2013-9-13 12:02
Password 一樣大把方法 crack, 亦都一 d 都唔難,你會唔會話而家 D 野有 password 無作用?
Truetone 係 ...
kasterli 發表於 2013-9-13 11:36
呢點就係蘋果呢十幾年一直無敵既地方
不過應該大部份人都唔會明,因為冇技術底係完全唔知困難點係邊
雖然今次有少少唔同(iOS本身已經有做64位元準備)
佢地應該唔會知,就算知亦唔會明當年點解Bill Gate對蘋果將Mac換成煙條CPU咁驚訝
對於***而家即刻話要換
我就學佢地對蘋果咁講
今次睇***點死法
連寫應用都寫得咁差,相容性又唔太掂
我比足一年佢(佢話下代嘛),等睇佢係要死跟風到時變咩樣
作者: a886 時間: 2013-9-13 12:02
本帖最後由 a886 於 2013-9-13 20:28 編輯
回復 35# kasterli
係1gb ram範圍裏面用64bit ,勁得幾多?
點都唔夠4gb ram 以上既提升效能果種爽快啦
你地果粉清醒下啦,粒64好明顯for 其他用產品啦,apple野又邊樣第一個應用唔係伏野
作者: jabawack 時間: 2013-9-13 12:27
可以定址更大空間只是好處的其中一個, 64 bit 架構下 register 多 d, 又 wide d, 行 SIMD 又效率好 d, overall 執行 program 又快 d, 以上只是列出好處的一小部份
RAM 多少 同 可否發揮 64 bit 係冇必然關係
RAM 多 效能必然增長都係一個謬誤, epc 以前都測試過出過文啦
作者: G-核戰機 時間: 2013-9-13 13:02
本帖最後由 G-核戰機 於 2013-9-13 13:04 編輯
可以定址更大空間只是好處的其中一個, 64 bit 架構下 register 多 d, 又 wide d, 行 SIMD 又效率好 d, over ...
jabawack 發表於 2013-9-13 12:27
Ram速度最慢同最快雖則只差3%效能
少ram的確拖慢系統
以前用2.1年代安卓是相當痛苦 512MB ram真是不夠用
作者: akitohk 時間: 2013-9-13 13:34
回返正題先,
ipad5 用A7X, 多少少RAM, TOUCH ID, 比IPAD3/4輕(最好就500g以內)
有齊上面對我黎講已經係驚喜了
作者: mcdull 時間: 2013-9-13 13:43
諗返以前, stevejobs 未上台都唔知會出乜..
連樣都唔知. 係個公文袋抽部macbook air出來. 全場尖叫.. 呢啲就係驚喜.
而家乜都流晒出來. ipad5 用近 ipad mini 設近, 用新U , Touch ID. 基本都係意料中事. 有都只可以話係符合預期. iphone 5c / 5s 更加係.. 舊瓶新酒. 都唔知點解可以用驚起來形容. 64bit.. 算把啦.
作者: a886 時間: 2013-9-13 20:29
回復 45# mcdull
同意~個時啲保密做得好好~
依家

作者: 甜鬆餅糕 時間: 2013-9-13 21:33
ram速度快左, 效能提高, load野可能快1秒,
但多d ram可以keep apps係background後面, 就連load都唔洗
作者: lam33369369 時間: 2013-9-13 21:51
回復 44# akitohk
ram有2gb 轉埋非實體鍵home鍵 保證比呢加重大賣
作者: wing1234 時間: 2013-9-13 22:30
本帖最後由 wing1234 於 2013-9-13 22:42 編輯
多 ram 唔一定快
睇你行咩姐, 呢部電話黎架 :)
估唔到仲有人咁諗
行車電腦都 16 bit 轉左 32 bit ,目的就運算速度更快,執行更多指另 :) 屋企遊戲機都 8 bit 轉 16 bit ,16 bit 轉 32 bit 啦
當年部 sega 就係插帶 16 bit .....ps1 ,SEGA Saturn 就係 32 bit ,Dreamcast PS2 已經係 128 bit
更重要既是,32 bit 用唔倒 4 G ram 以上,係 windows 既問題,並唔係 32 bit cpu 問題
作者: a886 時間: 2013-9-13 22:41
回復 49# wing1234
我講緊32bit 1Gb RAM 轉去 64bit 1Gb RAM 果種提升效能 與 32bit 1Gb RAM 轉去 64bit 4Gb
果種提升效能 相比 爽快程度
並唔係單純加RAM 比較
排除唔支援64bit 情況,有64bit 4Gb RAM 果種體驗程度起ma 唔洗成唔夠RAM 要kill apps
PS:利申IPAD 黨
作者: wing1234 時間: 2013-9-13 22:45
回復 wing1234
我講緊32bit 1Gb RAM 轉去 64bit 1Gb RAM 果種提升效能 與 32bit 1Gb RAM 轉去 64bit ...
a886 發表於 2013-9-13 22:41
咁科技係要慢慢進步,好明顯 呢個係第一步..........第一步 64 bit 電話,一定唔會完美
當程式同 os 更成熟時,自然會多 ram 同再加快 cpu ,但係電量先係主要考慮原因
8核 4 G ram 又如何,得 3 G 既 :)睇下三星就知啦,多 ram 咪一樣會彈 apps 一樣係窒窒下,連個 fb 都頂佢唔順
作者: a886 時間: 2013-9-13 22:54
回復 51# wing1234
所以APPLE 成日吊人胃口
上一次只支援1800 我都可以理解
今鋪終於補番2600 但唔支援cat4
樣樣都逐啲逐啲加

作者: lam33369369 時間: 2013-9-13 22:54
回復 51# wing1234
又係到自圓其說,若果要講到科技要慢慢進步咁真係咩都比你講哂,咁一樣可以話八核係要等佢慢慢進步同android會進步食少d ram,另外請問有邊部機係比足ram你用?ios咪一樣要食ram,只係比an機少,講緊apple走去抽***水<----好野
作者: wing1234 時間: 2013-9-13 23:12
咁電量係主因
除非佢將個 size 變左,加大電池面積
一日都用唔倒.......幾快都係假啦,電量,速度,要平衡,同部電腦比無用架
開個 ie 睇 hkepc , 8 G ram 同 80 G ram ,32 bit 同 64 bit 都唔差好遠格
作者: lcska02nkc 時間: 2013-9-13 23:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lam33369369 時間: 2013-9-13 23:34
回復 55# lcska02nkc
諗着推4G果陣咪大把話人3G夠哂有凸,e加?冇4G既機=垃圾
作者: lcska02nkc 時間: 2013-9-13 23:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jabawack 時間: 2013-9-13 23:39
不會,團購中的 Nexus 4 大把人支持,去到 round 4 都欲罷不能,那部機冇 4G 的,是垃圾嗎?看來很多人用錢表態了呢

作者: akitohk 時間: 2013-9-13 23:41
3.5/3.75G>4G個陣都有唔少人講過同樣說話
不過我唔知LTE CAT4/LTE-A除左速度仲有咩改進, 3G去4G個latency改進幾明顯下.
作者: lcska02nkc 時間: 2013-9-13 23:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk 時間: 2013-9-13 23:48
咩台個4g咁水皮, 開下名好wor
作者: akitohk 時間: 2013-9-13 23:49
2k一部電話, google update, 你仲會要求有些什麼
作者: lcska02nkc 時間: 2013-9-13 23:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jabawack 時間: 2013-9-14 00:00
本帖最後由 jabawack 於 2013-9-14 00:01 編輯
係有人認為冇 4G 等於垃圾姐,不要忘記小米也沒有 4G 的。
P.S. 有乜要求好視乎個人,有人無論平貴都要可插咭可換電
作者: a886 時間: 2013-9-14 00:39
回復 55# lcska02nkc
如果果plan 自動up 我會轉
作者: djscommerce02 時間: 2013-9-17 11:49
恐怕下代要搭載 塞可繆系統 才叫有驚喜

