Board logo

標題: 想問下smart cover/case, 唔岩用, 想退貨, 可以用咩理由 ? [打印本頁]

作者: jackylo9319    時間: 2013-1-31 23:11     標題: 想問下smart cover/case, 唔岩用, 想退貨, 可以用咩理由 ?

買左個smart case, 但係太厚, 太大個...

想問下可以點樣退貨 ? 一定要打去熱線 ?

thx
作者: pp99    時間: 2013-2-1 14:37

經邊度買?
作者: mcdull    時間: 2013-2-1 14:47

所有產品必須保持原廠、整潔封裝,包括隨附配件、使用手冊、參考文件以及註冊資料等。拆封的硬件或配件須徵收 25% 拆封費,以每一件退貨計算。蘋果亦會徵收未拆封貨品價格的 15% 作為回收退貨費用,並以每一件退貨計算。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2