標題: [操作疑難] 唔知做過咩,IPAD MINI 個EMAIL 唔識轉 [打印本頁]
作者: 222Z 時間: 2013-1-28 23:30 標題: 唔知做過咩,IPAD MINI 個EMAIL 唔識轉
唔知做過咩,IPAD MINI 個EMAIL 唔識轉上下左右
其他APPS,其他功能全正常,唯獨EMAIL 係會上下調轉左又唔識郁....
麻煩各位大哥路過唔嫌煩教下小弟

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |