Board logo

標題: [操作疑難] iPad mini wifi版問題 [打印本頁]

作者: 1123    時間: 2012-12-23 18:17     標題: iPad mini wifi版問題

請問係咪所有apple 產品,用緊藍芽時,會影響wifi速度?
兩部新買iPad mini 情況一樣
Thz
作者: antonycc    時間: 2012-12-24 00:05

請問係咪所有apple 產品,用緊藍芽時,會影響wifi速度?
兩部新買iPad mini 情況一樣
Thz ...
1123 發表於 2012-12-23 18:17


唔覺.
作者: 1123    時間: 2012-12-24 11:51

手上兩部iPad mini 同new iPad 情況一樣,用左藍芽,wifi明顯慢左
作者: smith    時間: 2012-12-24 14:45

我部 mini就成日連左線但係上吾到網/用用下又停左(無開藍芽),但係部ipad 2同ip4就無呢個問題,up左上6.02後情況都係一樣,好煩........
作者: laughing    時間: 2012-12-24 22:57

我部 mini就成日連左線但係上吾到網/用用下又停左(無開藍芽),但係部ipad 2同ip4就無呢個問題,up左上6.02 ...
smith 發表於 2012-12-24 14:45

up上6.1試試
作者: smith    時間: 2012-12-25 01:53

本帖最後由 smith 於 2012-12-25 01:54 編輯

6.1??更新話6.02係最新板本
作者: 1123    時間: 2012-12-26 23:18

請問有冇師兄知?
作者: kg2    時間: 2012-12-28 16:24

藍芽 data transfer rate 係比WIFI低, 一定慢過WIFI
作者: kinhei    時間: 2012-12-28 17:12

ipad mini wifi 慢過ipad2好多...
作者: ahwah133    時間: 2012-12-28 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mickey1234    時間: 2012-12-28 19:40

本帖最後由 mickey1234 於 2012-12-28 19:41 編輯
藍芽 data transfer rate 係比WIFI低, 一定慢過WIFI
kg2 發表於 2012-12-28 16:24



    人地唔係用籃牙連線,只係開左.......可能接左其它物件

可能有扞擾,所以連線速度慢左都唔奇
作者: cake    時間: 2012-12-28 21:19

建议唔好up6.02住
发现用电好似相对多左
作者: mikasalo    時間: 2012-12-29 14:22

我部Mini up同未up6.02前睇Youtube都Iap到爆,會唔會同Ram小有关?
作者: mikasalo    時間: 2012-12-29 14:23

我部Mini up同未up6.02前睇Youtube都Iap到爆,會唔會同Ram小有关?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2